Welk tentamen...quote:Op maandag 5 november 2012 20:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Heb je ook je laatste tentamen gehad?
Ik doe wat anders hèquote:Op maandag 5 november 2012 21:01 schreef kanovinnie het volgende:
Dus nog niet klaar? Hoorde van een paar andere via FB dat ze klaar waren. Of zo goed als.
Goedquote:Op maandag 5 november 2012 21:04 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, gewisseld toch? Hoe staat 't met die opleiding?
Combi W&E. En te weinig klandizie hèquote:Op maandag 5 november 2012 21:06 schreef kanovinnie het volgende:
Hoezo stopt die opleiding? Wellke deed je nu ookalweer?
Mja, dat moet je niet doen met commercieel niet haalbare zaken en zaken die basisbehoeften zijn. Je kon op je vingers wel natellen dat de traditionele postbezorging dezelfde kant op zou gaan als de papieren krant.quote:Op maandag 5 november 2012 18:25 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Privatsering zou de boel verbeteren volgens de vrije markt profeten.
Welke basisbehoeften liggen nog niet op de vrije markt dan?quote:Op maandag 5 november 2012 21:15 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, dat moet je niet doen met commercieel niet haalbare zaken en zaken die basisbehoeften zijn. Je kon op je vingers wel natellen dat de traditionele postbezorging dezelfde kant op zou gaan als de papieren krant.
Ik schaam me af en toe rot over de kwaliteit die het bedrijf aflevert. Maar goed, opstappen zou betekenen dat er weer iemand met ervaring verdwijnt, voor de kwaliteit zal dit niet goed zijn (zeker als dat massaal zou gebeuren).quote:Op maandag 5 november 2012 21:15 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, dat moet je niet doen met commercieel niet haalbare zaken en zaken die basisbehoeften zijn. Je kon op je vingers wel natellen dat de traditionele postbezorging dezelfde kant op zou gaan als de papieren krant.
Bummer man! Wat Xil zegt, hopelijk vandaag een betere dag.quote:Op dinsdag 6 november 2012 00:35 schreef MrManuel het volgende:
Godsamme man..
Avond ging ook lekker.. 2e "Baantje" (vrijwillgers werk) ook mee gestopt..
Altijd dat gezeik met bepaalde mensen.. Waarom kunnen mensen niet gewoon normaal doen?
Ben naar bed.. Slaap lekker iedereen..
Fijn dat het al beter ging vandaag.quote:Op dinsdag 6 november 2012 17:36 schreef MrManuel het volgende:
Ging beter vandaag!
Iemand nog iets mee gemaakt?
Dat zou zo niets voor mij zijnquote:Op dinsdag 6 november 2012 17:47 schreef An24 het volgende:
[..]
Fijn dat het al beter ging vandaag.
Bijzonders? Euhmmmm ik mag al sinds twee uur vanmiddag niet eten en moet nog tot morgen een uur of vijfNu al honger
Ik ga zo lekker avondetenquote:
Nee, ik benijd je ook zeker niet... Sterkte!quote:Op maandag 5 november 2012 22:30 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik schaam me af en toe rot over de kwaliteit die het bedrijf aflevert. Maar goed, opstappen zou betekenen dat er weer iemand met ervaring verdwijnt, voor de kwaliteit zal dit niet goed zijn (zeker als dat massaal zou gebeuren).
Bedankt vriend... Mijn avond naar de knoppenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker avondeten
En daarna een toetje, en daarna aan de chips of chocoladekruidnoten...
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:39 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik ga zo lekker avondeten
En daarna een toetje, en daarna aan de chips of chocoladekruidnoten...
quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:52 schreef freud het volgende:
[..]
Bedankt vriend... Mijn avond naar de knoppen
quote:
Ja klopt. Dus Freud mag niet mee doen. Iemand moet kunnen rijden morgenquote:Op dinsdag 6 november 2012 18:56 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Jij doet toch wel mee?
[..]
Wat is de reden eigenlijk? Morgen onderzoek?
Oef succes!quote:Op dinsdag 6 november 2012 18:58 schreef An24 het volgende:
[..]
Ja klopt. Dus Freud mag niet mee doen. Iemand moet kunnen rijden morgen
JAquote:Op woensdag 7 november 2012 15:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik had je laatst nog een filmpje gestuurd over dadipark. Had je die nog gekregen?
recentelijk nog wat leuks ontdekt?quote:
Nee. Ook niet actief mee bezig eigenlijk. Wil wel graag, maar word een beetje moe van de mentaliteit van sommige urbex-ers.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
recentelijk nog wat leuks ontdekt?
Hmpf.quote:Op woensdag 7 november 2012 15:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oeh een gala date![]()
Moest wel weer even de etiquette opzoeken, hoe je ook alweer moest antwoorden enzo
k ben er in juli geweest, blijkt dat net 1 dag ervoor de hekken voor bouwplaats eromheen gezet zijnquote:Op woensdag 7 november 2012 15:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik had je laatst nog een filmpje gestuurd over dadipark. Had je die nog gekregen?
hier vlak over de grens is vanalles te vindenquote:
Hehehequote:
Freud helpt:quote:Op woensdag 7 november 2012 15:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oeh een gala date![]()
Moest wel weer even de etiquette opzoeken, hoe je ook alweer moest antwoorden enzo
quote:Gala etiquette
Omtrent het fenomeen gala zijn vele ingewikkelde etiquette waaraan men tegenwoordig niet meer zoveel waarde hecht. De etiquette bestaat uit verschillende onderdelen:
Allereerst schrijft een man met een zilveren pen op blauwpapier een handgeschreven brief whatsapped de man waarin hij een dame uitnodigt om hem te vergezellen naar een gala. De dame antwoord daarop door met een gouden pen op een roze papier een brief terug te schrijven waarmee ze de briefschrijver uitnodigd voor de thee door veels te laat te reageren met een WA terug.
Tijdens dit bezoekje wordt het woord gala gemeden. Door symbolen moet de man erachter komen of zijn dame wel of niet ingaat op zijn verzoek (zoals met alles dus). Als ze niets serveert bij de thee dan betekend dit dat ze niet met hem mee wil gaan te laat erachter kwam dat een huisgenoot de kast heeft leeggegeten. Serveert ze koekjes, dan neemt ze de uitnodiging aanzelf niet omdat ze nog in de jurk moet passen. Is ze heel geinteresseerd in de man, dan serveert ze iets dat ze zelfgebakken heeftnaakt. Bovendien moet ze er voor zorgen dat ze, als ze mee gaat naar het gala, zonder haar jurk te benoemen, de kleur van de kleding bekend maakt zodat ze man hierop zijn corsage aan kan passen. Dit kan ze doen door de jurk perongeluk uit de kast te laten hangeneen foto naar de verkeerde te whatsappen.
De man zorgt nu voor de corsages voor zichzelf en voor zijn date. Corsages bestaan uit bloemen (of iets wat er op lijkt). De man draagt zijn corsage met de bloem omhoog, terwijl zijn date de bloem naar beneden draagt, of mogelijk om haar pols draagt (na een paar drankjes, maakt het niet uit, en valt het niemand meer op).
Op de dag van het gala neemt de man zijn date mee uit eten. Hij haalt haar op en begroet haar met een handkusgoedkeurende blik op haar decolleté. Na het diner begeleid hij zijn dame naar het gala.
Wanneer de man zijn date op het gala ten dans wil vragen, buigt hij lichtjes voor haar (tenzij ze staat, dan kan hij zonder te bukken in haar oor schreeuwen om boven de muziek uit te komen). Knikt de vrouw terug dan neemt ze de uitnodiging aan.
De man zorgt voor twee zakdoeken. Een voor zichzelf en een voor zijn vrouwals reserve als hij de eerste kwijtraakt. Deze heeft namelijk zelf geen zakken om zakdoeken in op te bergen. Verder draagt de man geen horloge, omdat dit de indruk wekt dat het feest niet gezellig ishij de tijd ook kan zien op zijn iphone als hij sterke verhalen tweet.
Na het gala brengt de man zijn date naar haar huis zijn kamer toe.
De eerste paar zijn al weg gestreeptquote:
Pffft... GHB is veel makkelijkerquote:
Maar minder uitdagend.quote:Op woensdag 7 november 2012 23:38 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Pffft... GHB is veel makkelijker
Als jij zo concreet dingen weet heb ik wel interessequote:Op woensdag 7 november 2012 19:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier vlak over de grens is vanalles te vinden
Bitch! Tof man! Feli!quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:38 schreef MrManuel het volgende:
Vandaag goed nieuws gehad van me toekomstige werkgever!
Leuk aanbod + auto van de zaak aangeboden gekregen..
Zo! Dat is snel gegaanquote:Op vrijdag 9 november 2012 17:38 schreef MrManuel het volgende:
Dat was-ie al niet op dag 1 van jullie relatiequote:Op vrijdag 9 november 2012 20:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Zo! Dat is snel gegaanfeli!
Hier ook goed nieuws: kennen jullie de serie 'lie to me'? Ik doe een opleiding tot 'lie to me analyst' en heb vandaag het eerste certificaat binnen gehaald
Freud is niet veilig meer![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2012 23:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat was-ie al niet op dag 1 van jullie relatie
Vet!quote:Op vrijdag 9 november 2012 20:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Zo! Dat is snel gegaanfeli!
Hier ook goed nieuws: kennen jullie de serie 'lie to me'? Ik doe een opleiding tot 'lie to me analyst' en heb vandaag het eerste certificaat binnen gehaald
Freud is niet veilig meer![]()
quote:
Fijn dat je wel actie hebt ondernomen. Zo zie je maar dat er ineens succes op je af komt!quote:Op zaterdag 10 november 2012 00:00 schreef MrManuel het volgende:
[..]
Vet!!
Jah heb nog niet getekend.. maar is een leuk aanbod.
Ik krijg nog een aanbod van een ander bedrijf.. daar wachten we even op
Ik dacht even dat ik mijn bril niet ophad.quote:
Wat voor werk?quote:Op vrijdag 9 november 2012 17:38 schreef MrManuel het volgende:
1: 1e / 2e IT Servicedesk voor meerdere bedrijvenquote:
thnxquote:Op zaterdag 10 november 2012 17:26 schreef An24 het volgende:
[..]
Je deed het super. op naar de volgende bruiloft
oke okequote:Op zaterdag 10 november 2012 17:44 schreef An24 het volgende:
Jij leert makkelijk, dus niet zo bescheiden doen!
Felicitaties!quote:Op zaterdag 10 november 2012 14:16 schreef MrManuel het volgende:
[..]
1: 1e / 2e IT Servicedesk voor meerdere bedrijven
2: 2e Lijns servicdesk Software Online van KPN
Ik wil gewoon een Mac met meer opslagquote:Op zaterdag 10 november 2012 21:08 schreef freud het volgende:
In een pc kan je een extra HD plaatsen
Sorry, hij moet gewoon even...quote:
quote:Op zaterdag 10 november 2012 22:27 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Sorry, hij moet gewoon even...
Mja, een 27' imac, en dan 1Tb. Beetje karig imo. Doe er dan standaard een hybride 2Tb in oid. Hequote:Op zaterdag 10 november 2012 21:21 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een Mac met meer opslag
De nieuwe komen idd pas december (de 27"), dan worden de meer prijzen ook pas bekend.quote:Op zaterdag 10 november 2012 23:53 schreef freud het volgende:
[..]
Mja, een 27' imac, en dan 1Tb. Beetje karig imo. Doe er dan standaard een hybride 2Tb in oid. He
Aas meerprijzen niet te zien. Ze zijn ook niet meer te bestellen op de site merk ik net.
Iemand die hier iets (nuttigs) over kan zeggen?quote:Op zaterdag 10 november 2012 20:58 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Ik kan deze Delicacy flitsset van iemand overnemen voor een leuke prijs. Is dit een goede beginnersset voor studiofotografie in eigen huis?
Ik kan je helaas niet verder helpenquote:Op zondag 11 november 2012 13:08 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Iemand die hier iets (nuttigs) over kan zeggen?
Lijkt me een OK set. Koffer is ook handig voor het opbergen. Let er wel op dat bij de goedkopere series (zoals deze en FE), de statieven niet zo mega stevig zijn. De flitsers werken vaak goed, maar zijn ook niet zo stevig in bouwkwaliteit. Als je van plan bent veel te slepen, dan denk ik dat ze niet gek lang meegaan. voor thuiswerk lijkt het mee een prima setje, maar wel voorzichtig mee omgaan.quote:Op zondag 11 november 2012 13:08 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Iemand die hier iets (nuttigs) over kan zeggen?
Oke? Andere suggesties dan? Ik kan de set voor ¤175 overnemen en dan krijg ik er nog een trigger bij van ¤40. Zal hem wel eens ergens mee naartoe slepen, maar niet vaak.quote:Op zondag 11 november 2012 17:05 schreef freud het volgende:
[..]
Lijkt me een OK set. Koffer is ook handig voor het opbergen. Let er wel op dat bij de goedkopere series (zoals deze en FE), de statieven niet zo mega stevig zijn. De flitsers werken vaak goed, maar zijn ook niet zo stevig in bouwkwaliteit. Als je van plan bent veel te slepen, dan denk ik dat ze niet gek lang meegaan. voor thuiswerk lijkt het mee een prima setje, maar wel voorzichtig mee omgaan.
PS
DVD is nog niet binnen, zou de TNT aan het upgraden zijn?
Zou kunnen, maar hij gaf wel af. Leek wel op grafiet oid.quote:Op zondag 11 november 2012 17:49 schreef freud het volgende:
Thanx! Als je er voorzichtig mee doet, dan kan het wel goed meegaan. Het is vaak allemaal dun plastic en dun aluminium, dus dat is iets kwetsbaarder.
@Kano, is dat geen stift voor je sensor? De brush neemt alleen losliggende stofjes mee. Met de stift pak je ook plakkerigere meuk mee.
Nee die krijg ik er ook nog bijquote:Op zondag 11 november 2012 18:04 schreef freud het volgende:
@PA: een trigger kost niwue 45, dus beetje duur
Neuh, voor dienset een goeie prijsquote:Op zondag 11 november 2012 18:58 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Nee die krijg ik er ook nog bij
Maar heb je zelf andere (betere) suggesties? Budget ¤200 ongeveer...
Lens Pen... Het ene uiteinde bevat een koolstof plaatje. Door de goede bindingseigenschappen van koolstof is het uitermate geschikt om vettere substanties van je lens af te halen. Wel eerst met de gewone borstel deeltjes als zand weghalen... Anders breng je alleen maar krassen aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |