Ja zie je wel, ik wist het zekerquote:
Deze taal ben ik niet van je gewend Greysquote:
Ik hoor iets Alblasserwaards in haar stemquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Greys, hoor jij iets van Zuid-Holland bij Floortje als ze praat?
mooi zoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar jouw mening neem ik allang niet meer serieus
Dit had ik ook kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
haha die moet ik ook nog zien. Heb 'm wel al binnen, al maanden, maar ik stel het kijken om eoa reden steeds uit.
quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
Oh wacht! Is dit die griet, van die ene GTST dude met lang haar?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
Konbanwa!quote:
Ik voel je pijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:16 schreef Greys het volgende:
Floortje haat ik, want die maakt mij nu weer aan het twijfelen of ik een pony wil terwijl ik hem net weer aan heb laten groeien![]()
Jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
wel mooi dik haarquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
Floortje loop als Kutje Schuurspons, die loopt ook zo met de tetten vooruit, wel mooi recht
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:16 schreef Greys het volgende:
Floortje haat ik, want die maakt mij nu weer aan het twijfelen of ik een pony wil terwijl ik hem net weer aan heb laten groeien![]()
Waar jullie vrouwen wel niet allemaal op lettenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
Floortje loop als Kutje Schuurspons, die loopt ook zo met de tetten vooruit, wel mooi recht
Een beetje dik en pofferig, hij mag wat minder bol!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Erg he
Pisces, wat vind jij van de pony van Floortje?
Ik zeg pony! Heb er al jaren 1 en kan en wil nog steeds niet zonder.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:16 schreef Greys het volgende:
ik heb geen pony, ik heb een paardquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
Ik wil ook een pony maar ik heb een kruin en het lukt nooit
Ik ben bang voor paardenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb geen pony, ik heb een paard
Jij kunt alle kapsels en kleuren hebben, dus eigenlijk maakt het niks uitquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:16 schreef Greys het volgende:
Ik zag alleen het woord "tetten" in de zin, jij ook?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Waar jullie vrouwen wel niet allemaal op letten
Hier 1x geprobeerd maar ik heb ook een kruintje heel klein rechts voor zitten waardoor het dus altijd in een schuine lok waaitquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
Ik wil ook een pony maar ik heb een kruin en het lukt nooit
Dat trok vooral mijn aandacht....in die zin...dusquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zag alleen het woord "tetten" in de zin, jij ook?
iddquote:
De band staat erg hard vanavondquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zeproberen boven de band uit te komen
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij kunt alle kapsels en kleuren hebben, dus eigenlijk maakt het niks uit
Het is een battle... dat is alles.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:20 schreef iBenny het volgende:
Ik weet nog niet wat ik van deze battle moet vinden
hun stemmen lijken echt bizar op elkaar:Yquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ze klinken bijna hetzelfde of ligt dat aan mij
Ga jij maar terug naar Katie Meloenaquote:
Ze treden maar 5 minuten op, dus dan hangt die lap wel, met flink wat krul en lakquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als je maar een beetje danst en springt krijg je een plakkerig voorhoofd en dus een plakkerige ponyIk snap echt NOOIT hoe die mensen op tv hun pony zo fluffy houden
Wie?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga jij maar terug naar Katie Meloena
Oh daar heb ik ook nog wel een foto vanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze treden maar 5 minuten op, dus dan hangt die lap wel, met flink wat krul en lak
Ik vind het zoals op je profielfoto nu heel erg leukIk zou je graag nu kort en blond willen zien eik
Dat is Allekmaars.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:22 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Over dialecten gesproken, Marco heeft toch ook wel een dik dialect soms zeg. Flllloorsje. Ofzo.
Ja weet ik, denk ik tenminste!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar heb ik ook nog wel een foto van![]()
![]()
dat sowieso, vond het niet zo heel fijn om naar te luisteren..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ze gingen echt teveel op het gaspedaal staan
Nee, zijn piempie zit hem in de huigquote:
Ze heeft iets weg van die ene uit The Voice Kidsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Als die rechter naar beneden kijkt dan is het net een kerel
En haar vriend is net een wijfquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Als die rechter naar beneden kijkt dan is het net een kerel
quote:
wel een mooie benaderingquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:23 schreef MissJ het volgende:
ik vind eigenlijk dat Floortje NIET doormoet. Zij heeft haar kans al gehad namelijk, dus laat die andere meid maar doorgaan.
Onzinquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:23 schreef MissJ het volgende:
ik vind eigenlijk dat Floortje NIET doormoet. Zij heeft haar kans al gehad namelijk, dus laat die andere meid maar doorgaan.
Dat is net een unisex koppel, allebei man-vrouw, net als die kerel met zijn GTST-vriendinquote:
Gewoon stemmen op wie de mooiste stem heeft. Of iemand al een kans heeft gemaakt mag niet van invloed zijn vind ik.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:23 schreef MissJ het volgende:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:25 schreef iBenny het volgende:
Volgende week wordt gevuld met 4 battles?
Geen idee meer wie het is, maar dankzij jouw rooting for Jaymz doe ik hetzelfde. Gooooooooooo Jaymz.quote:
En een ruimschootse terugblikquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:25 schreef iBenny het volgende:
Ik denk echt niet dat ze met z'n allen naar de live-shows gaan. Ik verwacht nog een snelle afva ronde volgende week.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:25 schreef iBenny het volgende:
Hij is 50.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:26 schreef MissJ het volgende:
ik ben ook bij voorbaat als voor Jaymz. Omdat ie wat ouder dan de rest heeft zou het wel tof zijn om een "oudere" erbij te hebben!
dat. Bruno mag best een granaat vangen.quote:
quote:
Die andere kan veel hoger dan Jaymz...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:27 schreef Pisces29 het volgende:
Oh hell zeg, die hadden we nog nietGrenade
ziet ie er erg goed uit dan!!quote:
Ook dat laatste inderdaad, beetje variatie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
50 moet gewoon door, alleen om de 50. Hoppakee. Variatie.
quote:
ik duimmet je meequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:28 schreef Greys het volgende:
Ik ben bang dat ie er te bescheiden voor is.
Hoop dat ie nou eens ECHT durft te knallen wat ie wel normaal buiten tv om durft.
Dat zijn je oudere hormonenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:30 schreef Greys het volgende:
Jaymz heeft helemaal geen stem voor dit nummer.
En toch krijg ik van hem kippenvel en van die andere niet
quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:31 schreef mootie het volgende:
Jaymz heeft wel een veel interessante stem.
Ja. En hij durft er wel voor te gaan nu.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:31 schreef mootie het volgende:
vooral een fijne stemquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:31 schreef mootie het volgende:
Mijn tv staat telkens stil, dus dan vallen de gekke bekken extra opquote:
quote:
Dat wel, maar dat is vrees ik nu ook omdat hij zo'n toffe ondersteunende stem heeft.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:31 schreef mootie het volgende:
ik denk dat ze elkaar wat dat betreft precies aanvullenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, zijn bereik ligt alleen een stuk meer naar beneden
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:34 schreef Greys het volgende:
Nou hij is vast blij dat ie meegedaan heeft![]()
Ongelofelijk jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar er zo uitzien op je 50e, gruwelijke damnnn!
Nee, hij zong ook veel gemakkelijker.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind het echt jammer dat je altijd meer kans hebt als je stem lijkt op de originele zanger of zangeres. Stom.
Ja duh, omdat het beter bij zijn stem paste.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, hij zong ook veel gemakkelijker.
Hij zingt altijd een nummer van Donny Hathaway en dan weet je serieus niet wat je hoort.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, hij zong ook veel gemakkelijker.
Met barbara zekerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Hij wil wel met z'n meisjes aan de gang gaan ja.
ik twijfel nog tussen Peter kijken of een filmquote:
normaal kijk ik Peter, maar vind deze keer de gasten niet zo heel interessantquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik weet het ook niet. Peter is niet zo eerste keus.
Ik moet ook om 7 uur op mijn werk zijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
Om 07:00 uur bij GTST aanwezig zijn, oke ik wist het al geloof ik, maar damn
Ik sta de halve week om 4/half 5 op, maar toch het idee dat je daar ergens dan om 7 uur volledig in de studio zit, geen idee waarom ik het zo anders vindquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Ik moet ook om 7 uur op mijn werk zijn
4 uur half 5quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik sta de halve week om 4/half 5 op, maar toch het idee dat je daar ergens dan om 7 uur volledig in de studio zit, geen idee waarom ik het zo anders vind
Ik ken d'r ook, is een leuke meid.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:43 schreef -Vaduz- het volgende:
M'n nichtje uit Dronten kent Inge vast wel.
Ze heeft iets weg van Meryl Streepquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
En toch is Laura zo'n type dat ik wel als tante zou willen ofzo
Oh die is ook awesome.quote:
Das inderdaad ook een beetje jammerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:03 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind die montage die alles al verklapt echt zo waardeloos... ik hoef niet eens te kijken want bij het begin en voor elk reclameblok wordt in de filmpjes al alles verklapt
Hey, iemand die geen fan is, ik noteer het!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:17 schreef Cee het volgende:
Godskolere wat is die Sandra Dingetjedingesvandieenenummer1hit een one-trick-pony met vals galop zeg.
Ik geloof dat iedereen haar wel goed en wow vond.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:27 schreef Cee het volgende:
Was de algemene consensus gisteren dan dat het goed was?Ik vond haar auditie echt dikke prima maar dit was echt om te huilen.
Hijaaaquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 18:50 schreef Cee het volgende:
Hahaaa Johannes van Pisces (dat is z'n achternaam) is door.
Is dat die moeke van Floortje? Ik heb de legging gemist.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:32 schreef Cee het volgende:
Dus... Floortje en DeadWomanWalking moeten Vertigo zingen? Hoe kom je erop? Dat nummer wordt amper gezongen?
En die moeder met die witte legging.
Ja ze had zo'n wit tuniek geval aan met daaronder een witte legging. Je kon 't niet missen. Maar ja, je zat met je kop vol Johannes natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dat die moeke van Floortje? Ik heb de legging gemist.
Dat bepaal jij zomaar even voor mij!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al is Lloyd van jou, maar als Ron op moet vergeet je hem!
Ik dacht dat de liefde voor Ron zó diep zat!quote:
Nee ik heb haar Woensdag bij Real Life gezien, dat was na 10 minuten echt meer dan genoegquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:34 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja ze had zo'n wit tuniek geval aan met daaronder een witte legging. Je kon 't niet missen. Maar ja, je zat met je kop vol Johannes natuurlijk.
Mijn doopnaam is Johanna.quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee ik heb haar Woensdag bij Real Life gezien, dat was na 10 minuten echt meer dan genoegKamper met kampersnaam en tijgerprint
Wacht ff heur, hoe heet die moeder dan?quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:50 schreef Cee het volgende:
[..]
Mijn doopnaam is Johanna.
* Cee zet graag de hilarische trend door waarin Pisces haar afgunst voor een naam uit en er vervolgens een poster zegt dat die zelf zo heet, z'n moeder zo heet, de kat, de achterbuurvrouw.
Omriquiche Virenze Kabishka Petrova Linoleum Gagarin!quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wacht ff heur, hoe heet die moeder dan?
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:59 schreef Cee het volgende:
Oh ja verrek, ik haal die twee namen altijd door elkaar!
O'booquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 19:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Omriquiche Virenze Kabishka Petrova Linoleum Gagarin!
Tuurlijk wel, draai het maar eens om. Dobke Lebke Douwe van die blonde tienermoeder van Gijs is ook donkerquote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Da's alleen voor donkergekleurden en ieren! Nie voor ons Sjen en Johannes!
quote:Op zaterdag 27 oktober 2012 20:07 schreef Cee het volgende:
Gunst, ik moest heel hard nadenken welke The Voice-kandidaat Gijs ook alweer was.
Nee maandag en gisteren zondag en heb het nogmaals in alle rust met een wijntje gekekenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:56 schreef Cee het volgende:
Vrijdag ben ik er ook alweer niet bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar een goeden reden is altijd goed![]()
quote:Op maandag 29 oktober 2012 20:56 schreef Cee het volgende:
Vrijdag ben ik er ook alweer niet bij.ik waarschijnlijk ook weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heitieh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |