Ja zie je wel, ik wist het zekerquote:
Deze taal ben ik niet van je gewend Greysquote:
Ik hoor iets Alblasserwaards in haar stemquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Greys, hoor jij iets van Zuid-Holland bij Floortje als ze praat?
mooi zoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar jouw mening neem ik allang niet meer serieus
Dit had ik ook kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:13 schreef MissJ het volgende:
[..]
haha die moet ik ook nog zien. Heb 'm wel al binnen, al maanden, maar ik stel het kijken om eoa reden steeds uit.
quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
Oh wacht! Is dit die griet, van die ene GTST dude met lang haar?
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
Konbanwa!quote:
Ik voel je pijnquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:16 schreef Greys het volgende:
Floortje haat ik, want die maakt mij nu weer aan het twijfelen of ik een pony wil terwijl ik hem net weer aan heb laten groeien![]()
Jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
wel mooi dik haarquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
Floortje loop als Kutje Schuurspons, die loopt ook zo met de tetten vooruit, wel mooi recht
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:16 schreef Greys het volgende:
Floortje haat ik, want die maakt mij nu weer aan het twijfelen of ik een pony wil terwijl ik hem net weer aan heb laten groeien![]()
Waar jullie vrouwen wel niet allemaal op lettenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
Floortje loop als Kutje Schuurspons, die loopt ook zo met de tetten vooruit, wel mooi recht
Een beetje dik en pofferig, hij mag wat minder bol!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Erg he
Pisces, wat vind jij van de pony van Floortje?
Ik zeg pony! Heb er al jaren 1 en kan en wil nog steeds niet zonder.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:16 schreef Greys het volgende:
ik heb geen pony, ik heb een paardquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
Ik wil ook een pony maar ik heb een kruin en het lukt nooit
Ik ben bang voor paardenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb geen pony, ik heb een paard
Jij kunt alle kapsels en kleuren hebben, dus eigenlijk maakt het niks uitquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:16 schreef Greys het volgende:
Ik zag alleen het woord "tetten" in de zin, jij ook?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:18 schreef D. het volgende:
[..]
Waar jullie vrouwen wel niet allemaal op letten
Hier 1x geprobeerd maar ik heb ook een kruintje heel klein rechts voor zitten waardoor het dus altijd in een schuine lok waaitquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
Ik wil ook een pony maar ik heb een kruin en het lukt nooit
Dat trok vooral mijn aandacht....in die zin...dusquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zag alleen het woord "tetten" in de zin, jij ook?
iddquote:
De band staat erg hard vanavondquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zeproberen boven de band uit te komen
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij kunt alle kapsels en kleuren hebben, dus eigenlijk maakt het niks uit
Het is een battle... dat is alles.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:20 schreef iBenny het volgende:
Ik weet nog niet wat ik van deze battle moet vinden
hun stemmen lijken echt bizar op elkaar:Yquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:20 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ze klinken bijna hetzelfde of ligt dat aan mij
Ga jij maar terug naar Katie Meloenaquote:
Ze treden maar 5 minuten op, dus dan hangt die lap wel, met flink wat krul en lakquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als je maar een beetje danst en springt krijg je een plakkerig voorhoofd en dus een plakkerige ponyIk snap echt NOOIT hoe die mensen op tv hun pony zo fluffy houden
Wie?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ga jij maar terug naar Katie Meloena
Oh daar heb ik ook nog wel een foto vanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze treden maar 5 minuten op, dus dan hangt die lap wel, met flink wat krul en lak
Ik vind het zoals op je profielfoto nu heel erg leukIk zou je graag nu kort en blond willen zien eik
Dat is Allekmaars.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:22 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Over dialecten gesproken, Marco heeft toch ook wel een dik dialect soms zeg. Flllloorsje. Ofzo.
Ja weet ik, denk ik tenminste!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh daar heb ik ook nog wel een foto van![]()
![]()
dat sowieso, vond het niet zo heel fijn om naar te luisteren..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ze gingen echt teveel op het gaspedaal staan
Nee, zijn piempie zit hem in de huigquote:
Ze heeft iets weg van die ene uit The Voice Kidsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Als die rechter naar beneden kijkt dan is het net een kerel
En haar vriend is net een wijfquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:23 schreef Pisces29 het volgende:
Als die rechter naar beneden kijkt dan is het net een kerel
quote:
wel een mooie benaderingquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:23 schreef MissJ het volgende:
ik vind eigenlijk dat Floortje NIET doormoet. Zij heeft haar kans al gehad namelijk, dus laat die andere meid maar doorgaan.
Onzinquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:23 schreef MissJ het volgende:
ik vind eigenlijk dat Floortje NIET doormoet. Zij heeft haar kans al gehad namelijk, dus laat die andere meid maar doorgaan.
Dat is net een unisex koppel, allebei man-vrouw, net als die kerel met zijn GTST-vriendinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |