Dankzij de VoH-hypetrain. net als Nicola die altijd in de VoH-app-reclamemeuk zit.quote:
quote:
Thanks!quote:
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
In zo'n stukje van Real Life mompelt Sandra iets over 'dochter van', althans, ik denk het, volgens mij niet goed verstaan. Is ze een dochter van een bekende of iets?
ditquote:
Ja in de jouwe niet, maar vorige deel en 2 delen ervoor. Sorry, het stond er idd wat onduidelijkquote:
Wat staat haar wel?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Trijntje, jou staat zo'n panterprintjasje niet.
Oh okquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja in de jouwe niet, maar vorige deel en 2 delen ervoor. Sorry, het stond er idd wat onduidelijk
Daar heeft ze een neusje voor inderdaad.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:43 schreef MissJ het volgende:
Sandra heeft dezelfde neusvorm als Trijntje!
Hidden Dragon, Cross-eyed Tigerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Trijntje, jou staat zo'n panterprintjasje niet.
Scherpquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:43 schreef MissJ het volgende:
Sandra heeft dezelfde neusvorm als Trijntje!
quote:
Doet Morrison ook nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Oh die Morrison plaatjes, zelfs zij bakt er niks moois van.
Nee, wilde hij ook niet zeggen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:45 schreef iBenny het volgende:
Greys, weet je al tegen wie Jayms moet?
whehehequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n neus nodigt in een ring wel uit voor een linkse directe.
Ik blijf nog even!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Dag Marco, Maarten, Martin of hoe je ook heet
Dat is ook de enige die nog over isquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, wilde hij ook niet zeggen.
Maar ik denk (hoop) tegen die andere donkere jongen die nog over is bij Marco...
Nee maar zij is de toch zo gehypte?quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:47 schreef MissJ het volgende:
hee, heeft ze die riem van Trinny en Susannah gekregen ofzo?
Ja, dat was die Luske ook. Niets bijzonder imho. Ik vind hem beterquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar zij is de toch zo gehypte?
Doe je het dan wel veilig?quote:
Wel het kapsel van Lauren Versterquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:47 schreef MissJ het volgende:
hee, heeft ze die riem van Trinny en Susannah gekregen ofzo?
Ik ookquote:
Ja volgens mij zijn er ook meer vrouwen, maar weet het niet zeker.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:48 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hij moet door. Zij is ook wel goed, maar heb het idee dat er al zóveel vrouwen zijn (?)
Ik ook niet hoor die auditie ook nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind haar in dit nummer écht niks bijzonders, het is dat de auditie al geweest is. Maar ik zal wel een van de weinige niet-enthousiast zijn.
wie is dat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:48 schreef computergirl het volgende:
[..]
Wel het kapsel van Lauren Verster
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Absoluut Sandra. The Voice, daar gaat het om.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Het liefje van die jongen met die bretels, hoe heet ie...... Jort Kelder.quote:
Zit ze denk ik ook niet op te wachten dat ze gehypt is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:49 schreef MissJ het volgende:
hij was echt goed! Maar ja Sandra is gehypet, dus op zeker dat zij om die reden doorgaat.
Het gaat toch niet om de voicequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
echt he. Maar die zij om heeft vind ik wel heel erg cool moet ik zeggenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Die riem inderdaad ja, wat is dat toch altijd.
Ja, helemaal met je eens!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:50 schreef MissJ het volgende:
[..]
echt he. Maar die zij om heeft vind ik wel heel erg cool moet ik zeggen
ik vond hem zelfs erg goedquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer hoor, ik dacht dat die jongens niks kon, was echt verbaasd.
Dat dacht ik ook, maar nu vind ik het jammer dat hij tegenover Sandra stond.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer hoor, ik dacht dat die jongens niks kon, was echt verbaasd.
maardat is ze dan ook....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Sandra zal vast een leuk mens zijn, maar soms heb ik het idee dat ze zichzelf ook zo goed vindt...
Ik vind haar weinig aan, maar die houding is nooit leuk.quote:
aha ok, haar ken ik wel jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:51 schreef computergirl het volgende:
[..]
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Lauren_Verster
Welles. Luister maar straksquote:
Ultieme slappe piempiemuziekquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Owh, als ik maar niet in slaap val. Colby Caillet.!!
Dat vond ik echt wat voor jouquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Owh, als ik maar niet in slaap val. Colby Caillet.!!
ditquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:54 schreef iBenny het volgende:
Deze battle word mede mogelijk gemaakt door je bed
Rihanna en haar liedje included?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:54 schreef iBenny het volgende:
Volgende keer bij de expeditie robinson slaapproef moeten ze verplicht zulke muziek luisteren met hun ogen dichtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:54 schreef iBenny het volgende:
I know.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Nee Pisc!! Dan heb je m'n smaak niet door.
Die gene die het langst wakker blijft krijg immuniteitquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Volgende keer bij de expeditie robinson slaapproef moeten ze verplicht zulke muziek luisteren met hun ogen dicht
DJ Pillow bij de afterparty.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:54 schreef iBenny het volgende:
Ja wat een horrorproef dan, echtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die gene die het langst wakker blijft krijg immuniteit
Siewosie meer Rihanna.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik vind dat ze S&M van Rihanna hadden moeten zingen.
Ik dacht het een indo was, maar ik doelde op de gele jurk! Al is ze ook geligquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nou ja, zo noem je een chinees toch niet meer tegenwoordig??
Ik ga met dat blokje gooien.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die gene die het langst wakker blijft krijg immuniteit
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht het een indo was, maar ik doelde op de gele jurk! Al is ze ook gelig
Ik twijfelde, zocht naar je PIquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:57 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]ik maakte een slechte garp.
Inkoppertje zou je zeggen, maar hij zit niet om de hals?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:57 schreef MissJ het volgende:
ik moet ineens aan die ketting van Trinny denken
Oude?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Hahahaha en dan ineens die oude met haar rauwe stem
Gezellig de verbrandingsoven inquote:
zoietsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:57 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Inkoppertje zou je zeggen, maar hij zit niet om de hals?
Dat ligt toch echt aan jouquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:57 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk nu aan Ralph Mackenbachdinges.
Dat klopt, er stond ook ik.quote:
Ik denk steeds dat ze geen schaamhaar heeftquote:
Hehe, ja het was ook meer oude vergeleken al dat grut van 16/19 enzoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:58 schreef Greys het volgende:
Laat Jaymz dan maar de eerste 'oude' zijn die doorgaat pretty please
Daar hebben ze Tena Lady voorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:58 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ik denk die donkere, omdat die blonde het niet onder controle heeft.
quote:
Sjalom?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Salome salome, waar lijkt dat nou op?
Nee, die had ik anders echt ingekoptquote:
Zeepje pakken voor Bubbaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:00 schreef ArnosL het volgende:
Waar heeft Martijn iedere keer last van? Hij staat behoorlijk vaak voorover..
Salmonella?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, die had ik anders echt ingekopt
Moet je niet veel verder over nadenken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:00 schreef ArnosL het volgende:
Waar heeft Martijn iedere keer last van? Hij staat behoorlijk vaak voorover..
Koning Salomon?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:59 schreef Pisces29 het volgende:
Salome salome, waar lijkt dat nou op?
Wel een manke.quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Moet je niet veel verder over nadenken.
quote:
Dit soort antwoorden maken m'n vrijdagavond altijd compleetquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Dit soort antwoorden maken m'n vrijdagavond altijd compleet
Ze kiezen een kiddypopsong en laten een kind en een rockerd het zingen. Goh, wie hadden ze in gedachtequote:
Haha, ja, dit soort topics maken de saaiste programma's leuk.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]
Dit soort antwoorden maken m'n vrijdagavond altijd compleet
Dat is correct.quote:
Ja net zo oud als Joop Stokkermans....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:04 schreef Greys het volgende:
Jaymz wordt ook een leuke battle?
Een vijftiger tegen een twintiger
Ik moest een beetje gniffelen toen het hele zooitje ineens voorbij kwamquote:
beginnen de liveshows nu volgende week of de 9e pas?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:05 schreef iBenny het volgende:
Maar dan zitten team N&S en Marco vanavond al vol?!
Ja dat zag ik op Wiki, maar ik hoor echt iets uit zuid-holland. Of ik ben een bietje döfequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:05 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Floortje groeide op in Oss, maar is geboren in Amsterdam.
Dat weet ik niet, weet alleen dat jij volgens mijn planning de 16e ergens zitquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
beginnen de liveshows nu volgende week of de 9e pas?
Ik ben het ff kwijt
ohquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat zag ik op Wiki, maar ik hoor echt iets uit zuid-holland. Of ik ben een bietje döfe
Luister je zo mee?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:06 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
oh
Ik had het snel even gegoogled.
Over 2 weken. Volgende week nog battles van Roel en Trijntje, de week daarop de eerste liveshow met Robbiequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, weet alleen dat jij volgens mijn planning de 16e ergens zit
Toch?
lekkerquote:
kloptquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, weet alleen dat jij volgens mijn planning de 16e ergens zit
Toch?
Dat mens is ook al maanden boosquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
"Ik ben Doutzen, ik ben boos"
En toch moet je nog acteerlessen volgen
Ik moet Nova Zembla nog zien. Toch wel benieuwd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Jaaaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hoe dat kind kriebeltrui uitspreekt
En naar logopedie.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vermoed dat het daar wat beter isquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik moet Nova Zembla nog zien. Toch wel benieuwd.
ow dat is best ernstigquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het daar wat beter is, maar zodra ze 'boos' zegt en dan quasi gewoon kijkt, GTST zit nog ver boven Doutzen
Zelfs Marly is beterquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het daar wat beter is, maar zodra ze 'boos' zegt en dan quasi gewoon kijkt, GTST zit nog ver boven Doutzen
Ik vond het wel grappig dat we hier eerder wisten wie haar vriendje was dan de Telegraafquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dat met een Sunnery in huis. Dat snap je toch niet?!
Ik snap hem nu pasquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:10 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dat met een Sunnery in huis. Dat snap je toch niet?!
Mooie momenten zijn dat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond het wel grappig dat we hier eerder wisten wie haar vriendje was dan de Telegraaf
Die kijkt idd gewoon echt BOOS als ze boos meent te zijnquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:12 schreef Greys het volgende:
"Eigenlijk wil je niemand treffen".
Dat zou een leuke battle zijn ja Floortje, jij in je eentje
Dat voor zeker, maar zelfs Doutzen acteert beter dan Marly, gelukkig maken haar looks het wel goed.quote:
Greys, hoor jij iets van Zuid-Holland bij Floortje als ze praat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:12 schreef Greys het volgende:
"Eigenlijk wil je niemand treffen".
Dat zou een leuke battle zijn ja Floortje, jij in je eentje
haha die moet ik ook nog zien. Heb 'm wel al binnen, al maanden, maar ik stel het kijken om eoa reden steeds uit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik moet Nova Zembla nog zien. Toch wel benieuwd.
Ja! De dikke ellllll!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Greys, hoor jij iets van Zuid-Holland bij Floortje als ze praat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |