Dankzij de VoH-hypetrain. net als Nicola die altijd in de VoH-app-reclamemeuk zit.quote:
quote:
Thanks!quote:
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:42 schreef Pisces29 het volgende:
In zo'n stukje van Real Life mompelt Sandra iets over 'dochter van', althans, ik denk het, volgens mij niet goed verstaan. Is ze een dochter van een bekende of iets?
ditquote:
Ja in de jouwe niet, maar vorige deel en 2 delen ervoor. Sorry, het stond er idd wat onduidelijkquote:
Wat staat haar wel?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Trijntje, jou staat zo'n panterprintjasje niet.
Oh okquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja in de jouwe niet, maar vorige deel en 2 delen ervoor. Sorry, het stond er idd wat onduidelijk
Daar heeft ze een neusje voor inderdaad.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:43 schreef MissJ het volgende:
Sandra heeft dezelfde neusvorm als Trijntje!
Hidden Dragon, Cross-eyed Tigerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Trijntje, jou staat zo'n panterprintjasje niet.
Scherpquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:43 schreef MissJ het volgende:
Sandra heeft dezelfde neusvorm als Trijntje!
quote:
Doet Morrison ook nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Oh die Morrison plaatjes, zelfs zij bakt er niks moois van.
Nee, wilde hij ook niet zeggen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:45 schreef iBenny het volgende:
Greys, weet je al tegen wie Jayms moet?
whehehequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo'n neus nodigt in een ring wel uit voor een linkse directe.
Ik blijf nog even!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:46 schreef Deisyy het volgende:
Dag Marco, Maarten, Martin of hoe je ook heet
Dat is ook de enige die nog over isquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, wilde hij ook niet zeggen.
Maar ik denk (hoop) tegen die andere donkere jongen die nog over is bij Marco...
Nee maar zij is de toch zo gehypte?quote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:47 schreef MissJ het volgende:
hee, heeft ze die riem van Trinny en Susannah gekregen ofzo?
Ja, dat was die Luske ook. Niets bijzonder imho. Ik vind hem beterquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar zij is de toch zo gehypte?
Doe je het dan wel veilig?quote:
Wel het kapsel van Lauren Versterquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:47 schreef MissJ het volgende:
hee, heeft ze die riem van Trinny en Susannah gekregen ofzo?
Ik ookquote:
Ja volgens mij zijn er ook meer vrouwen, maar weet het niet zeker.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:48 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Hij moet door. Zij is ook wel goed, maar heb het idee dat er al zóveel vrouwen zijn (?)
Ik ook niet hoor die auditie ook nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind haar in dit nummer écht niks bijzonders, het is dat de auditie al geweest is. Maar ik zal wel een van de weinige niet-enthousiast zijn.
wie is dat?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:48 schreef computergirl het volgende:
[..]
Wel het kapsel van Lauren Verster
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Absoluut Sandra. The Voice, daar gaat het om.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Het liefje van die jongen met die bretels, hoe heet ie...... Jort Kelder.quote:
Zit ze denk ik ook niet op te wachten dat ze gehypt is.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:49 schreef MissJ het volgende:
hij was echt goed! Maar ja Sandra is gehypet, dus op zeker dat zij om die reden doorgaat.
Het gaat toch niet om de voicequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
echt he. Maar die zij om heeft vind ik wel heel erg cool moet ik zeggenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 21:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Die riem inderdaad ja, wat is dat toch altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |