En een neppe betweter.quote:
Eens.quote:
Of zend het gewoon niet uit.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:03 schreef JosefDettelbacher het volgende:
dit soort filmpjes hebben een tellertje nodig.
Laatste uitzending van de maand, dan laten ze de leukste zien.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:03 schreef Injetta het volgende:
Dat hebben we toch al gezien bij DWDD? Of was dat weer ergens anders?
ja.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:03 schreef OProg het volgende:
Zou ze in bed ook de hele tijd 'ja' gillen?
Not sure if.....quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:03 schreef Injetta het volgende:
Zal ik antwoord geven?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:03 schreef Injetta het volgende:
Sjaak Herb ofzoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:07 schreef Injetta het volgende:
Oh ja... .... ze heeft toch een kamer met een andere artiest?
Vraag het me nog altijd af, misschien krijgen ze er geld voor om zo op camera te verschijnen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk, bij Fans! Had je ook van die gekken.
Ze zullen er wel geld voor krijgen, maar het waren echt wel gekke fans.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:08 schreef iFok. het volgende:
[..]
Vraag het me nog altijd af, misschien krijgen ze er geld voor om zo op camera te verschijnen.
Oke, gelukkig kunnen wij erom lachen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Ze zullen er wel geld voor krijgen, maar het waren echt wel gekke fans.
En dan nog tig keer de vraag in dit topic of hij dinsdag komt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:09 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Effe Geubbels nog effe aankondigen...............................
Hij is grappig.quote:
komt hij dinsdag?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:10 schreef hexje het volgende:
[..]
En dan nog tig keer de vraag in dit topic of hij dinsdag komt.
Jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:11 schreef marcodej het volgende:
Koefnoen had een goede sketch. Blijkbaar zo bijzonder dat daar over gepraat moet worden?
We weten hoe jouw stem klinkt sinds vorige week dinsdag, dus pas op.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee het werkt op mijn zenuwen. Geen eargasm.
Nou je hebt mazzel, ik kom niet op tv of op de radioquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:12 schreef NoCigar het volgende:
[..]
We weten hoe jouw stem klinkt sinds vorige week dinsdag, dus pas op.
Heb ik iets gemist??quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:12 schreef NoCigar het volgende:
[..]
We weten hoe jouw stem klinkt sinds vorige week dinsdag, dus pas op.
Er was ergens iemand op tv en toen zei Karina dat de ook zo praatte.quote:
Het was Wendy.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Dit is toch echt Hanneke Groenteman? Of was dit een actrice?
Was best goed idd jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Enorm treurig idd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:16 schreef NoCigar het volgende:
Dat zijn de tandjes: een nep Groenteman die meent te moeten weten waarover Collegetour moet gaan. Treurig.
-c.quote:
Komt die weer!??!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:17 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Dan nog liever Pietertje....
Een actrice, ik weet haar naam niet, maar ze heeft volgens mij ook Villa Achterwerk gedaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Ja, wat moet je dan nog zeggen.quote:
Ali B werd televisieman en ging heel hard THIJSIE BEDANKT zingen, verwijzend naar Matthijs. Dat was vrij genant.quote:
Chanant ja.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:19 schreef BobW het volgende:
[..]
Ali B werd televisieman en ging heel hard THIJSIE BEDANKT zingen, verwijzend naar Matthijs. Dat was vrij genant.
Aha. Dat is idd nogal vreemd.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:19 schreef BobW het volgende:
[..]
Ali B werd televisieman en ging heel hard THIJSIE BEDANKT zingen, verwijzend naar Matthijs. Dat was vrij genant.
Tijdens zijn bedankspeech bij de uitreiking van de Televizierring liet Ali B dat door het publiek zingen voor Matthijs van Nieuwkerk, zijn concurrent voor beste TV-man.quote:
Wel vele malen origineler dan the Voice. En Ali B is vele malen leuker dan dat RTL tuig.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:19 schreef Karina het volgende:
Briljant... beetje overdreven. Leuk programma hoor, dat wel.
Eens, al kijk ik ook naar the Voice (maar ja, wat kijk ik nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 20:20 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wel vele malen origineler dan the Voice. En Ali B is vele malen leuker dan dat RTL tuig.
Rottenberg nu pas zatquote:Op maandag 29 oktober 2012 14:31 schreef themole het volgende:
En zoals verwacht vanavond Rottenberg aan tafel. Erg origineel zijn ze niet, Ron Fresen vind ik dan wel weer leuk. Merk dat ik Rottenberg zat begin te worden.
Ach ja gelukkig hebben ze Sywert niet uitgenodigd.
quote:
Misschien kan de alwetende Felix Rottenberg dit ook meenemen...quote:
Mensen zoals jij moeten ze opsluiten in een TBS-kliniekquote:
Geen orkaannieuws?quote:Op maandag 29 oktober 2012 15:01 schreef Karina het volgende:
In de uitzending van maandag 29 oktober o.a.: Felix Rottenberg, Ron Fresen en Özcan Akyol. Muziek is er van Milow, tafelheer is Jan Mulder.
Zij ook.quote:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
Als ik Ron zie moet ik aan LuckyTV denken.
Ik aan slechtzittende jasjes.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:36 schreef Cynix ® het volgende:
Neee sshhhhquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:38 schreef Karina het volgende:
Waar blijft dat enge plaatje van Samson
quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:38 schreef Karina het volgende:
Waar blijft dat enge plaatje van Samson
quote:
Hij kan ook niet meer.quote:
Mwoa.quote:
goed gevulde jodenbeursquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:40 schreef Karina het volgende:
Hoe dik zou de portemonnee van Rottenberg zijn?
Voor hem te hopen in ieder geval niet zo leeg als z'n hoofd.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:40 schreef Karina het volgende:
Hoe dik zou de portemonnee van Rottenberg zijn?
jawel, kabinet is namelijk oa PVDA nuquote:Op maandag 29 oktober 2012 19:43 schreef Pedroso het volgende:
Rottenberg zit er toch niet om het kabinet te promoten ?
Het heeft er wel verdomd veel van weg.quote:Op maandag 29 oktober 2012 19:43 schreef Pedroso het volgende:
Rottenberg zit er toch niet om het kabinet te promoten ?
In een combi-shot met Felix lijkt ze sowieso nóg veel knapper.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |