PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
pff nog ergerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Netjes, en hier precies hetzelfde, alles de dag ervoor
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:13 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah ook echt gewoon goed met gokken ofzo, niet normaalPsychologie.
Ah okequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
pff nog ergerWel goed gegaan dan?
@Kami:
[..]
Ja IOT weet ik ook niet zekerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:15 schreef Kamikazie het volgende:
Nou ja ik heb deze tentamenweek een 2 gehaald
Een 5, een 8, een 9/10 en dan vandaag weet ik nog niet. Alles bij elkaar wel tevreden erover ... vooral die 5 ben ik blij mee
2 9.5 ongeveer. 1 zekere 7.0 en 2 die rond de 6/7 hangen, is niet helemaal zeker maar wss allebei voldoende iigquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
pff nog ergerWel goed gegaan dan?
@Kami:
[..]
idd, nu ga ik 2 vakken krijgen dit/aankomend blok. Als ikd ie beide in 1x haal heel januari vrijquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
2 9.5 ongeveer. 1 zekere 7.0 en 2 die rond de 6/7 hangen, is niet helemaal zeker maar wss allebei voldoende iig
Thanksquote:
Ja met dat soort dingen ben ik nog niet bezig, ik moet toch wel iets herkansenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd, nu ga ik 2 vakken krijgen dit/aankomend blok. Als ikd ie beide in 1x haal heel januari vrij![]()
Toetsende statistiek lijkt wel aids, maar moet vast wel te doen zijn.
Rutger is wel een baas vind ik.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
Kro profielBeetje overdreven hoe ze geenstijl en Rutger neerzetten
!
Vind ik ook, maar ze doen net alsof het een Crimineel is en alsof Geenstijl een site is puur om te kwetsen en te scheldenquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[TK] Pokeren Leer Je Zo Beginner tot Professioneel 4 DVD's + Boek
Niet wat voor jou Poker?
Aangezien jij een beginner bent
Goed tochquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:23 schreef Jorwol het volgende:
Lol, Emenike () gekocht, heeft-ie 91 contracten
Dat soort filmpjes zijn lame as fuck jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]5 jaar geleden toen ik begon was het misschien leuk geweest
Alhoewel, zulke troep is eigenlijk nooit leuk.
All in sowiesoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:25 schreef Kamikazie het volgende:
Mijn winnende poker tactiek : alleen meegaan als ik AA heb.
Tja ze doen het gewoon anders. Ik vind ook niet alles wat ze doen leuk/goed maar vind van die moraalridders die het over fatsoen enzo hebben zon onzin. En dan niet door hebben dat Rutger met : nog geneukt ? verwijst naar het studentikoze van Rutte is helemaal dom.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar ze doen net alsof het een Crimineel is en alsof Geenstijl een site is puur om te kwetsen en te schelden
Ja en dan ook echt Mei li vos vragen om commentaar erover. Of die idioot die een boek over GS had geschreven dat nergens op sloegquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tja ze doen het gewoon anders. Ik vind ook niet alles wat ze doen leuk/goed maar vind van die moraalridders die het over fatsoen enzo hebben zon onzin. En dan niet door hebben dat Rutger met : nog geneukt ? verwijst naar het studentikoze van Rutte is helemaal dom.
Jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:28 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja en dan ook echt Mei li vos vragen om commentaar erover. Of die idioot die een boek over GS had geschreven dat nergens op sloeg
En Ton Elias
Keertje een homegame maken dan met wat fokkerts. Heb alleen geen echte doekoesquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kom maar keertje pokeren tegen mij, ik maak je kapot jonguh.
Jij hebt geen doekoes maar je pa wel.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Keertje een homegame maken dan met wat fokkerts. Heb alleen geen echte doekoes
Ook nietquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:29 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij hebt geen doekoes maar je pa wel.
Ja die had ik sowieso al gezienquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:28 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja
Dat filmpje met die tieten van Mei Li![]()
Ik kan nog niks over een nieuw toernooi vinden. Als dat wel zo is dan gaat iedereen Engelse bronzes gebruiken (en ik dus ook)quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:30 schreef ThadCastle het volgende:
Klopt het dat het nieuwe toernooi een brons nationaliteiten toernooi is? Iemand die kan checken?
Ja dat vind ik nog niet zo gek. Het hypocriete is dat ze beelden van geenstijl gebruiken zonder toestemming van geenstijl terwijl dezelfde KRO er zon gedoe van maakt dat bij DWDD beelden van boer zoekt vrouw gebruikt werden zonder toestemming. Beetje pot verwijt de ketel verhaal zo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik vind het ook echt raar om als Publieke omroep zonder vantevoren te laten weten een programma van een uur over een collega te maken.
En dan heel popi jopie aan het eind nog even langsgaan op dezelfde manier als Rutger (volgens hen dan) om te laten zien hoe slecht Rutger wel niet is
Ja dat las ik ook op GS iddquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:35 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik nog niet zo gek. Het hypocriete is dat ze beelden van geenstijl gebruiken zonder toestemming van geenstijl terwijl dezelfde KRO er zon gedoe van maakt dat bij DWDD beelden van boer zoekt vrouw gebruikt werden zonder toestemming. Beetje pot verwijt de ketel verhaal zo.
Ja die is ook irritant ...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat las ik ook op GS iddKut kro
En dan die Marokkaan die probeert Rutger na te doen
Die Tom Staal is zo'n grote pussy. Laat zich in z'n bek spuugen door een homo.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja die had ik sowieso al gezienGS.tv was vroeger tof, nu overigens ook wel weer want Tom Staal
En Jeroen Mirck die tips geeft over wat als Rutger aan de deur komt, en vervolgens niets kan zeggenquote:
Bedimo LB, Fanni RB, Sirigu GK, Sissoko CMquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/562662/#squad-player
Mijn ligue 1 team. Nog tips behalve IF Tremoulinas en Thiago SIlva?
Ik hoorde het op de Radio idd, Ome Willem zong over broodje poepquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:40 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)kebab_vol_bacte.html
Die haal ik sowieso de laatste tijd nooit meer. Nu al helemaal niet meer
Het staat te open voor vocht, lucht en dan ook bacteriën.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:40 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)kebab_vol_bacte.html
Die haal ik sowieso de laatste tijd nooit meer. Nu al helemaal niet meer
quote:
Ik alledriequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:11 schreef Anonymous61 het volgende:
heeft er iemand hier al een if fabregas,messi of rooney gehad?
Nee nog helemaal niemand.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:11 schreef Anonymous61 het volgende:
heeft er iemand hier al een if fabregas,messi of rooney gehad?
Kan sinds 2 weken alquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
PSN accepteert eindelijk Paypal en iDeal.
Ferdii had een IF Fabregas uit een pakje, samen met een Benzema. Best wel luckquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:26 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Jou kan ik wel een ''beetje'' geloven, want je krijgt geld van je pa ;P
Moet wel te doen zijn, zolang je de pace achterin hebt en die heb je. Je combineert je maar door de rest heen. Dat advanced dribbling helpt welquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:29 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit team een beetje speelbaar zijn? In FUT12 zou dit echt een heerlijk elftal zijn geweest, maar in FUT13 ben ik bang dat ik overal pace te kort ga komen.
Bijna ditzelde team had ik ook op FUT12quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:29 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit team een beetje speelbaar zijn? In FUT12 zou dit echt een heerlijk elftal zijn geweest, maar in FUT13 ben ik bang dat ik overal pace te kort ga komen.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:26 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Jou kan ik wel een ''beetje'' geloven, want je krijgt geld van je pa ;P
I hope so, ben bang dat Torres net iets te weinig pace heeft. 85 zou perfect geweest zijn.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Moet wel te doen zijn, zolang je de pace achterin hebt en die heb je. Je combineert je maar door de rest heen. Dat advanced dribbling helpt wel
daar heb je pace kaartjes voorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:35 schreef KrAlex het volgende:
[..]
I hope so, ben bang dat Torres net iets te weinig pace heeft. 85 zou perfect geweest zijn.
kan je over twee uur al spelenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Leuk, FIFA spelen na een weekje niks gedaan te hebben
PS3 update, FIFA update
Koscielny, Kaboul, Luiz, Skrtel, Toure? of is die duurder?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
Welke PL verdedigers zijn niet al te duur <10k maar toch goed?
En het enige dat ik verdomme wil doen is iemand toelaten in de clubquote:
Richmond toch!quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En het enige dat ik verdomme wil doen is iemand toelaten in de club
Een quote van FUT12 van iemand (volgens mij Lindgren.): je kan De Jong wel in de spits zetten maar Kuyt niet.quote:
Mascherano .... really?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:48 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]
mijn team:
gekregen uit packs:
Torres
Balotelli
Valencia
Maicon
Silva
Oorspronkelijk eerst uit packs maar later teruggekocht
IF Pedro
IF Alba
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:47 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Een quote van FUT12 van iemand (volgens mij Lindgren.): je kan De Jong wel in de spits zetten maar Kuyt niet.
Nocerino - Pepe/Maggioquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:41 schreef Vraagje100 het volgende:
Hoe af te maken?
http://www.futhead.com/fifa/squads/563924/#squad-player
Meghan Marklequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:00 schreef atomicdonkey het volgende:
man man man hoe heet die chick in die 3 .gifs in de OP?
alvast bedankt
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:00 schreef atomicdonkey het volgende:
man man man hoe heet die chick in die 3 .gifs in de OP?
alvast bedankt
dat ben ik.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:03 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
WIe is deze kneus? Die down-vote alles van mij wat ik reageer op een psv speler. Eigenlijk down-vote die alles van mij
Sorryquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:03 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
WIe is deze kneus? Die down-vote alles van mij wat ik reageer op een psv speler. Eigenlijk down-vote die alles van mij
Laat maar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
De politie heeft die jongen die Babel "bedreigde" opgepakt. Manmanman..
Babel verlaagde zich tot het niveau van die jongen door te zeggen dat ze hem maar moesten klieren via ping.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
De politie heeft die jongen die Babel "bedreigde" opgepakt. Manmanman..
Ik weet niet wie ik zieliger vind.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:03 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik noem aanhouden altijd opgepakt. Hij moet vanmiddag nog met de politie praten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je het artikel wel goed gelezen?
Lekker belangrijk wat jij vindtquote:
Ja laat maar, ik dacht dat je het over het stuk van gisterenavond (?) had. Maar zie net dat er nu weer iets nieuws is ja. Wat een onzin.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:05 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik noem aanhouden altijd opgepakt. Hij moet vanmiddag nog met de politie praten.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja laat maar, ik dacht dat je het over het stuk van gisterenavond (?) had. Maar zie net dat er nu weer iets nieuws is ja. Wat een onzin.
Dat maakt mij ook bijster weinig uit, net alsof dat van levensbelang isquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lekker belangrijk dat jij wordt gedownvote.
Al gaat het niet eens om de daad zelf, maar om anderen af te schrikken dat je niet zo maar elk ding dat in je op komt kunt gaan tweeten zonder gevolgenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja laat maar, ik dacht dat je het over het stuk van gisterenavond (?) had. Maar zie net dat er nu weer iets nieuws is ja. Wat een onzin.
ROBINHOquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:06 schreef v0lt026 het volgende:
Wie helpt mij met m'n nieuwe squad?
Heb nu dit:
http://www.futhead.com/fifa/squads/487335/#.UIp8d2-pBJs
Wil overgaan naar 352 en heb op dit moment het volgende bedacht:
http://www.futhead.com/fifa/squads/563991/#squad-player
Heb alleen het geld niet voor Neymar oid op LM, iemand een leuke optie voor die plek + eventueel andere posities?
Je post het zowat elke dag dus ik denk wel dat het iets met je doet/quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat maakt mij ook bijster weinig uit, net alsof dat van levensbelang isik post het alleen even omdat iedereen maar random dingen post.
Geeft geen moer, hij is baasquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:09 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Geen te lage def. work rate op die positie of geeft dat niet?
Zou je dan mijn voorgaande posts willen opzoeken en op welke dagen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je post het zowat elke dag dus ik denk wel dat het iets met je doet/
Ja maar de manier waarop Babel het dan brengtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Al gaat het niet eens om de daad zelf, maar om anderen af te schrikken dat je niet zo maar elk ding dat in je op komt kunt gaan tweeten zonder gevolgen
Ik ook niet.. Laten we samen brainstormenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:13 schreef vandermar het volgende:
Ik heb echt 0,0 inspiratie voor een team
Rio harde beatssquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar de manier waarop Babel het dan brengt![]()
Ik vind Babel bij de categorie Elia, van der Wiel etc horen. Voetballers die teveel met andere dingen (twitter,rappen bla bla) bezig zijn.
Nee. Dat doet je maar lekker zelf.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:09 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zou je dan mijn voorgaande posts willen opzoeken en op welke dagen?
Ik heb al iets (lekker standaard maar care, ik kom ook alleen maar pace teams tegenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:14 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik ook niet.. Laten we samen brainstormen
Jij dikke, zomaar care doen daarom hè. Jij durft.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:15 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb al iets (lekker standaard maar care, ik kom ook alleen maar pace teams tegen)
jA, EN DAT NEEM JE NIET MEER VAN MIJ AF, WIENERMANquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij dikke, zomaar care doen daarom hè. Jij durft.
Broodje stoer extra vet op net of niet?
Ik als ik 'later' aan het werk ben :quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:18 schreef vandermar het volgende:
[..]
jA, EN DAT NEEM JE NIET MEER VAN MIJ AF, WIENERMAN
Ik wacht op een IF, die was vorig jaar echt goddelijkquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
Sesseignon is echt een god in dit spel
Heb je beide al geprobeerd? Dan ben ik benieuwd welke je fijner vindt, heb nu een squad met redelijke wat overeenkomsten dus kan die switchen evtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:22 schreef vandermar het volgende:
Niet? Dan doe ik Robinho wel als LM
Jadson of Carlos Eduardo?
trouwens:quote:Een vader komt in de slaapkamer van zijn dochter, en ziet een brief op het bed liggen. Na enige aarzeling besluit hij de brief te lezen. Liefste Papa, ... Ga even zitten als je dit leest... ... ... ... Het is met pijn in mijn hart dat ik je vertel dat ik er zo plotseling op uit ben getrokken met mijn nieuwe toffe vriend. Ik ben passioneel verliefd, en het is best... een vriendelijke jongen, ondanks zijn piercings, tattoos en zijn grote moto. Dat is nog niet alles: Ik ben zwanger, en Achmed zegt dat we heel gelukkig worden in de kamer van zijn tijdelijke onderduikadres, bij de broer van zijn vaders tante. Hij wil veel kinderen, en zoals je weet is dat ook mijn grootste droom. En die sluier is echt handig hoor, tegen de zon en tegen de vliegjes... Ik leerde ook reeds dat marihuana niet verslavend is, en we hebben besloten het zelf te gaan kweken, voor ons en onze vrienden. Achmed is al actief als tussenhandelaar in cocaïne en XTC en hebben dus ook
...ons eigen productiebedrijfje. We zijn echt goed bezig hoor! Het geld hebben we hard nodig, want we zijn nog jong, en we gebruiken zelf ook een klein beetje coke en XTC, en dat spul is hartstikke duur hoor... Haast niet te betalen! Je zegt altijd dat je van de liefde alleen niet kunt leven, maar omdat Achmed geregeld een paar zeer goede vrienden uitnodigt, kan ik toch ook wat meebetalen... Ik vraag je verder te bidden dat de wetenschap snel iets mag vinden tegen aids, zodat mijn Achmed toch nog kan genezen... En papa, wees vooral niet ongerust, ik ben toch al 14 en kan al heel goed voor mezelf zorgen. Over een paar jaar zal ik je komen opzoeken zodat je al je kleinkinderen kunt bewonderen! Je liefhebbende dochter..., XXXXX
PS: Papa, ben je er nog? En ben je niet te erg geschrokken? Gekke papa, dit briefje is natuurlijk een grapje! Ik ben spelen bij Hannelore en wil alleen maar bewijzen dat er veel ergere dingen zijn dan een slecht rapport. ...Het mijne ligt op het nachtkastje.
Toen ik de eerste zin las herkende ik hem al, wel grappig jaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:32 schreef Fuszy het volgende:
Lol ik lees net deze op facebook. Best wel goed
[..]
trouwens:
inb4 TL;DR
[ afbeelding ]
TL;DRquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
trouwens:
inb4 TL;DR
[ afbeelding ]
Je hebt er wel meer, die best grappig zijn. Zo heb je er één met een gozer die een vriendin heeft en dat het zusje hem de hele tijd loopt op te geilen. Weet niet of je die al een keer hebt gelezenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:33 schreef vandermar het volgende:
[..]
Toen ik de eerste zin las herkende ik hem al, wel grappig ja
P.S.
Ik kreeg hem via whatsapp
Neequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je hebt er wel meer, die best grappig zijn. Zo heb je er één met een gozer die een vriendin heeft en dat het zusje hem de hele tijd loopt op te geilen. Weet niet of je die al een keer hebt gelezen
quote:Ik was een heel gelukkig man. Mijn vriendin en ik waren al meer dan een jaartje gelukkig met elkaar, dus we besloten te trouwen.Maar er was één ding dat me dwars zat - haar bloedmooie jongere zusje. Mijn schoonzus in kwestie was twintig jaar, droeg zeer korte rokjes, en droeg nooit een beha.
Als ze in mijn buurt was bukte ze zich regelmatig om 'iets op te rapen', en dan had ik uiteraard een meer dan geil zicht.Hier zat zeker een signaal achter, want dat deed ze nooit als ze bij iemand anders in de buurt was, alleen bij mij.
Op een dag belde mijn schoonzus en ze vroeg om langs te komen om de huwelijksuitnodigingen te komen bekijken. Zij was alleen thuis toen ik aankwam, en fluisterde in mijn oor dat ze gevoelens voor me had, en verlangens had naar me die zij niet langer kon onderdrukken.
Ze vertelde me dat ze me al wou nog voor ik plande te trouwen met mijn vriendin.
Wel, ik was totaal geschokt en ik kon geen woord meer uitbrengen. Ze zei: "Ik ga boven wat op bed liggen, als je mij eens goed wilt nemen nog voor je trouwt met mijn zus moet je nu je kans grijpen!"
Ik was verbouwereerd en stond aan de grond genageld. Ik zag ze de trap oprennen en ik stond daar een ogenblik. Plots zette ik het op een lopen naar de voordeur. Ik opende de deur, en vloog naar mijn wagen. Ineens stond zowat mijn hele toekomstige familie buiten, allemaal in hun handen klappend! Met tranen in zijn ogen kwam mijn schoonvader op me af, en zei: "Wij zijn heel blij dat jij onze kleine test hebt doorstaan.
We kunnen geen betere man wensen voor onze dochter! Welkom in de familie!"
Het moraal van het verhaal: Condooms moet je altijd in je auto bewaren.
hahah nice1quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
trouwens:
inb4 TL;DR
[ afbeelding ]
quote:
Fucking lolquote:
Die tweede vind ik wat ook wat minder, maar wel grappigquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hahah nice1
2e dan weer erg flauw. Raar dat ik de 1e dan wel weer leuk vind. maarja
ik bied een psn account waar 20eu op staat.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:42 schreef Vraagje100 het volgende:
Ik denk dat ik me coins verkoop iemand intresse in 400K? ps3
Ik deed dat ook niet, maar ik zit niet op de uni. Keek ook niet mijn mijn VMBO examen destijds. MBO examen was te simpel (evenals VMBO) en met HBO tentamens heb je geen mogelijkheid om ergens te kijken.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:44 schreef poker4lifee het volgende:
mensen op de uni zijn wel raar. in plaats van dat ze hun antwoorden van het tentamen opschrijven zodat ze het kunnen checken na het tentamen als het online gezet wordt; schrijven ze het wel op en kijken ze niet, of ze schrijven hun antwoorden op en gooien vervolgens hun blaadje wegOF de categorie ik schrijf het helemaal niet op.
Echt pussy much ofzo.
Allemaal extra werk dat opschrijven.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:44 schreef poker4lifee het volgende:
mensen op de uni zijn wel raar. in plaats van dat ze hun antwoorden van het tentamen opschrijven zodat ze het kunnen checken na het tentamen als het online gezet wordt; schrijven ze het wel op en kijken ze niet, of ze schrijven hun antwoorden op en gooien vervolgens hun blaadje wegOF de categorie ik schrijf het helemaal niet op.
Echt pussy much ofzo.
alles meerkeuze. en er zit zelfs een blaadje bij het tentamen dat je af mag scheuren waar je het po mag schrijven, of een los extra blaadje. Best zwak als je het niet durft imoquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Allemaal extra werk dat opschrijven.
Of je het cijfer een dag later krijgt of dat je het gelijk weet maakt niets uit tochquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
alles meerkeuze. en er zit zelfs een blaadje bij het tentamen dat je af mag scheuren waar je het po mag schrijven, of een los extra blaadje. Best zwak als je het niet durft imo
zal wel rond de 2 weken duren man, heb ik het liever een uur na het tentamen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Of je het cijfer een dag later krijgt of dat je het gelijk weet maakt niets uit tochdan maar een dagje wachten.
Nee heb ik niet veel aan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik bied een psn account waar 20eu op staat.
Speelt maar meh vind ikquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:58 schreef Vraagje100 het volgende:
Mischien maak ik nog een team met 41212 die formatie nooit gehad omdat ik hem te duur vond
Ja, anders is er geen flikker aanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Maar eens even dat carrière met een VP uitproberen. Spelen jullie dan gewoon alleen met je eigen speler?
Op welk niveau speel je?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:00 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja, anders is er geen flikker aan
Ik probeerde het eerst met het hele team, maar dat ging echt ruk op wereldklasse. Misschien is mijn team te slecht (Aldershot Town- uitgeleend door Leeds United). Mijn pro is nu 74 rated, dus dat gaat best rap. Ik speel voortaan alleen maar met mijn pro en dat gaat wel iets simpeler (ook op wereldklasse). Verlies nog wel veel wedstrijden, maar dat komt meer omdat ik mijn stempel niet kan drukken. Heb tot nu toe ook alle goals gemaakt als RM.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:59 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Maar eens even dat carrière met een VP uitproberen. Spelen jullie dan gewoon alleen met je eigen speler?
Wereldklasse.quote:
Ik heb op PES toen deze modus een tijdje gespeeld, maar dat duurde echt 4 seizoenen totdat je een bal fatsoenlijk kon passen... Binnenkort maar eens uitproberen in Fifa danquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik probeerde het eerst met het hele team, maar dat ging echt ruk op wereldklasse. Misschien is mijn team te slecht (Aldershot Town- uitgeleend door Leeds United). Mijn pro is nu 74 rated, dus dat gaat best rap. Ik speel voortaan alleen maar met mijn pro en dat gaat wel iets simpeler (ook op wereldklasse). Verlies nog wel veel wedstrijden, maar dat komt meer omdat ik mijn stempel niet kan drukken. Heb tot nu toe ook alle goals gemaakt als RM.
Start die match danquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:04 schreef Rijst het volgende:
http://www.twitch.tv/rijst_van_Fok
Uncharted stream
Omdat je toch uitgeleend wordt en het leek me leuk om zo hogerop te komen. Feyenoord is in mijn ogen al een redelijk grote club. Vrij eenvoudig om richting EL of CL te gaan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom spelen jullie bij al die kutclubs dan?Ik begin bij Feyenoord denk ik.
Omdat je wordt verhuurdquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:07 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Waarom spelen jullie bij al die kutclubs dan?Ik begin bij Feyenoord denk ik.
Deel 1 heeft het beste verhaalquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:10 schreef Rijst het volgende:
http://nl.twitch.tv/rijst_van_fok doet het weer
Heb je hem op easy staan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:10 schreef Rijst het volgende:
http://nl.twitch.tv/rijst_van_fok doet het weer
Ik begon bij Shamrock Rovers in Ierlandquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wereldklasse.
34 goals in 36 wedstrijden
Spits bij Exeter, 74 rated en heb mijn eerste interland gespeeld in mijn eerste seizoenben nu in februari seizoen 1
Netjes alleen lijkt Benteke me matig op CAMquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:13 schreef baswijchen het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)-off#fTKKPjs3qcp:360
wat vinden jullie ervan:)
wie zal ik er neerzetten? heb net gemaakt benteke leek best wel beestquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:18 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Netjes alleen lijkt Benteke me matig op CAM
Bij de vorige eigenaar heeft hij 41 x gescoord in 40 wedstrijden. Dus zou hem even uitproberen als ik jou was.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:18 schreef baswijchen het volgende:
[..]
wie zal ik er neerzetten? heb net gemaakt benteke leek best wel beest
ja haha zag het net ook maar die kerel had hem ST heb hem zelf CAM gemaaktquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:21 schreef leoon. het volgende:
[..]
Bij de vorige eigenaar heeft hij 41 x gescoord in 40 wedstrijden. Dus zou hem even uitproberen als ik jou was.
Ik begon ook bij Shamrock Rovers, werd uitgeleend daar door m'n Saudische club. Ik mocht maar 5 wedstrijden in de hele competitie meespelen. Nu speel ik bij een Noorse club, wederom uitgeleend.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:17 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik begon bij Shamrock Rovers in Ierland.
Ik 77 rated, iets van 5 interlands op mijn naam.
Ik zit net in seizoen 2.
41 goals gescoord in mijn 1e seizoen.
Toefjes gaat vanavond helemaal losquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:31 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb ook singstarAlleen moet je daar toch een microfoon voor hebben?
Pff rotte update alleen maar om singstar? Je moet zeker zo'n speciale microfoon kopen..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:31 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb ook singstarAlleen moet je daar toch een microfoon voor hebben?
Chivas USA > Santos > Sevillaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:31 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ik begon ook bij Shamrock Rovers, werd uitgeleend daar door m'n Saudische club. Ik mocht maar 5 wedstrijden in de hele competitie meespelen. Nu speel ik bij een Noorse club, wederom uitgeleend.
Zoiets is wel erg grappig om te doen met vrienden en bierquote:
Daar zal het m inderdaad om te doen zijn. Slimme gasten bij Sony. Denk niet dat ik er in ga trappen, zeker niet met de nieuwe xbox als die volgend jaar komtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:32 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Pff rotte update alleen maar om singstar? Je moet zeker zo'n speciale microfoon kopen..
Wil je zo een potje bronze vs bronze doen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kom vandaag veel irritante mensen tegen in het bronze toernooi maar ik heb hem eindelijk gewonnen. Tegen iemand met een Eredivisie team kwam ik snel 0-3 voor maar in de 2e helft kreeg hij een onterechte penalty en daarna kopte Hooi (!) de 2-3 binnen. Gelukkig bleef het daarbij maar als ik dat nieuwe bronze toernooi wil winnen moet ik wel beter gaan spelen.
Nou, ik heb het even opgezet. Iets van 5 demo nummers van 1 minuut. Een liedje kopen is ¤ 1,39. Maar het programma is gratis. Mongolen zijn het.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik voorspel een Singstar contest onder de fokkers
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ik heb het even opgezet. Iets van 5 demo nummers van 1 minuut. Een liedje kopen is ¤ 1,39. Maar het programma is gratis. Mongolen zijn het.
Haha, heb je een microfoon gekocht?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 2 mics en een disc ervan liggen
2 jaar terug ooit gekochtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, heb je een microfoon gekocht?Ik laat dit feestje aan me voorbij gaan. Ik hou de traditie van alleen Fifa in stand. Vond het al heel onwennig om iets te zien dat op een ander spel leek
Nee, ik kan nu niet want ik moet nog iets voor mijn opdracht voor school doen maar ik blijf het uitstellen (verrassend)quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:37 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wil je zo een potje bronze vs bronze doen?
assaidi vond ik erg tegenvallen in 3-5-2, als je dat toevallig ook speeltquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik vind Gervinho en Walcott niks, vooral hun aannames,
Walcott heb ik al vervangen met Sturridge nu twijfel ik of ik Gervinho moet vervangen met Assaidi of Ashley Young
Andere keeper die wel goede chem krijgt?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:51 schreef quer het volgende:
Gister zou ik m'n teamposten alleen in slaap gevallen achter de laptop![]()
Wat zou ik kunnen verbeteren? ik wil de keeper veranderen en pellissier, willians vervangen
is dit een oké teampje?![]()
graag feedback :![]()
http://www.futhead.com/fifa/squads/566747/
IGNORE de naam van de squad
ja, alhoewel me chem al 100 isquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Andere keeper die wel goede chem krijgt?
Je kunt zoveeel verbeterenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:51 schreef quer het volgende:
Wat zou ik kunnen verbeteren? ik wil de keeper veranderen en pellissier, willians vervangen
Voor elke positie zijn een hoop spelers die beter zijn. Het hangt er een beetje vanaf hoeveel coins je hebt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:51 schreef quer het volgende:
klopt maar ben op het moment wel tevreden wetende dat ik gister nog een bronze striker als cvm had staanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je kunt zoveeel verbeteren
Meer pace, meer chem, meer pace.
op het moment 1400 +-quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Voor elke positie zijn een hoop spelers die beter zijn. Het hangt er een beetje vanaf hoeveel coins je hebt.
Ah oke, dan ben je inderdaad goed bezigquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:54 schreef quer het volgende:
[..]
klopt maar ben op het moment wel tevreden wetende dat ik gister nog een bronze striker als cvm had staan![]()
maar ben ook pas eergister begonnen
Wiesequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Welke nif keeper uit de Bundesliga?
Dit is mijn budget Serie A team.quote:
in dat geval heb je al een aardig team. Ik zou iig Frey op doel zetten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:54 schreef quer het volgende:
[..]
klopt maar ben op het moment wel tevreden wetende dat ik gister nog een bronze striker als cvm had staan![]()
maar ben ook pas eergister begonnen
Neuerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Welke nif keeper uit de Bundesliga?
de enige die niet uit de serie A komt, dat is Perea. Van het deel dat wij af moesten makenquote:
Niemand was toch bezig dus ging ik de regels maar veranderenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
de enige die niet uit de serie A komt, dat is Perea. Van het deel dat wij af moesten maken
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:01 schreef pascal08 het volgende:
De mensen die geregistreerd staan in de database hebben een PM.
Ik doe ook meequote:
Heb net al pak gekregenquote:
KOM IN DIE PARTIEquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb net al pak gekregenMeteen zo'n kutwedstrijd dat alles tegen zit, 4-3 verloren, bullshit doelpunten.
Jij hebt vannacht echt niet geslapen of?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
En de afgelopen 2 uur 3x in slaap gevallen
Hoop dat ik werken dadelijk volhoud
moet je maar nie snachts leren nerdjequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
En de afgelopen 2 uur 3x in slaap gevallen
Hoop dat ik werken dadelijk volhoud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, ik moet nog even kijken welke characterset ik nodig heb. Leestekens kun je beter wel gebruiken, dan weet ik waar ik ze moet aanpassen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ga later wel verder eerst clubs
Er zijn trouwens mensen die wel leestekens hebben gebruikt, maar die worden heel vreemd weergegeven dus die heb ik maar niet gebruikt
Neequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij hebt vannacht echt niet geslapen of?
Ik heb niet de hele nacht geleerd. Maar als ik 3 uur ging slapen, was ik vanochtend heel moe wakker geworden door de wekker. Nu gewoon zoveel koffie gezopen dat ik vermoeidheid pas kreeg na het tentamenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
moet je maar nie snachts leren nerdje
Heel lang geleden wel eens gedaan, was leuk maar de tijd die je toen had om Newcastle te bekijken was wat kort aangezien je nog een tijdje moet rijden van de boot naar Newcastle.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:12 schreef seeewpaall het volgende:
zijn er wel ns mensen naar newcastle geweest met zo'n boot reis?
zo ja hoe was het![]()
oke dan,quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:13 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Heel lang geleden wel eens gedaan, was leuk maar de tijd die je toen had om Newcastle te bekijken was wat kort aangezien je nog een tijdje moet rijden van de boot naar Newcastle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele nacht geleerd. Maar als ik 3 uur ging slapen, was ik vanochtend heel moe wakker geworden door de wekker. Nu gewoon zoveel koffie gezopen dat ik vermoeidheid pas kreeg na het tentamen
Ja ik paar jaar terug. Had ik aan mn vriendin 'gegeven' dat we weekendje weg gingen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:12 schreef seeewpaall het volgende:
zijn er wel ns mensen naar newcastle geweest met zo'n boot reis?
zo ja hoe was het![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:14 schreef fetss het volgende:
sparen voor dit als 2e team..
bazenwat een kutteamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het eten op die boot was trouwens niet te vreten, dus neem eten mee uit Newcastle voor de terugweg.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:14 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
oke dan,
ja ik ga december naar newcastle - QPR
oke ben benieuwd,quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja ik paar jaar terug. Had ik aan mn vriendin 'gegeven' dat we weekendje weg gingen.
Op de heenreis zaten we beide zo:. Maar de stad zelf is wel leuk om te lopen, je hebt er eerlijk gezegd niet superlang de tijd voor want je moet ook weer met de bus mee terug naar de haven enzo.
Maar het is wel leuk dus
Ik heb het wel vaker gedaan met het laatste tentamen van een tentamenweek. Dat ik er nog niets voor heb gedaan, enige kans is dat ik nog wat uren maak 's nachtsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:14 schreef vandermar het volgende:
[..]ik heb dat wel eens gedaan met voetbal, vorig jaar voetbalde ik op zondag en kwam ik om 6 uur thuis en moest ik 10 uur aanwezig zijn. Toen ook maar koffie gedronken en gevoetbald, toen Feyenoord gekeken. 6 uur op bed en de volgende 10 uur op school heerlijk uitgeslapen
oke dan ! hahaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:16 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Het eten op die boot was trouwens niet te vreten, dus neem eten mee uit Newcastle voor de terugweg.
Die Earpods?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heeft er al iemand die nieuwe Apple oortjes? Zijn die chill?
Ja die gekkequote:
Ik zit ook te twijfelen om ze te halen.quote:
haaha ja das echt prima !quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:20 schreef DannyDeko het volgende:
Ik ben paar jaar terug met het vliegtuig naar Everton - Westham geweest ( echt een saaie wedstrijd)
We zouden pas weer ergens vroeg in de ochtend terug vliegen dus we hadden besloten de nacht gewoon door te halen. En dat was ons prima bevallen, paar bizarre engelse jongelui ontmoet in een pub vlakbij het stadion. Daarmee later ook uitgeweest in Liverpool zelf. Was zeeeer geslaagd
Ze lijken me echt kut zittenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik zit ook te twijfelen om ze te halen.
Ik hoorde dat ze wel lekkere bass hebben.
25-30 euro valt best mee.
Mij lijken ze best chillquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze lijken me echt kut zittenMaar dat leek me 3/4 jaar geleden ook van die in ear headphones
Toch weer henk hé..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:26 schreef tochweerhenk het volgende:
Oke, even uitgerekend en ik heb in totaal al 50 packs geopend en geen een speler boven de 5 k daarin gehad, geluk, ik heb het.
Uhm ik denk niet dat ik vandaag nog veel doe, morgenmiddag?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Mij lijken ze best chill.
Ik moet trouwens nog steeds tegen jou spelen.
Hoezo is het een droeftoeter? Omdat hij betere spelers heeft?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:28 schreef Janeiros het volgende:
Haha net een vent met Tevez, Ballo en noem allemaal maar op. Compleet weggetikt die man. Altijd zo`n goed gevoel als ik met mijn middelmatige team win tegen dat soort droeftoeters![]()
Ik zal kijken of ik tijd heb morgen middagquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Uhm ik denk niet dat ik vandaag nog veel doe, morgenmiddag?
Hmm goed punt. Maar klinkt zo lekkerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoezo is het een droeftoeter? Omdat hij betere spelers heeft?
Tja, als je Tevez en Balotelli al hele goede spelers vindt, moet je inderdaad een heel erg middelmatig elftal hebben.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:31 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Hmm goed punt. Maar klinkt zo lekker
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, als je Tevez en Balotelli al hele goede spelers vindt, moet je inderdaad een heel erg middelmatig elftal hebben.
Bunga Bunga party's met zijn celmatesquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
Maar GJE en RP zijn wel goed met clubs hoor.
Ik ben net 8 minuutjes terug.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nog winst toen ik bij de kapper zat?
Ohh jij ook alquote:
En je gelooft ook echt dat hij het gaat/moet betalen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:40 schreef Geluidssysteem het volgende:
Berlusconi krijgt ook nog een boete van 10 miljoen
De city schreeuwen ook Feyenoordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |