Het staat te open voor vocht, lucht en dan ook bacteriën.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:40 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.powned.tv/nieu(...)kebab_vol_bacte.html
Die haal ik sowieso de laatste tijd nooit meer. Nu al helemaal niet meer
quote:
Ik alledriequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:11 schreef Anonymous61 het volgende:
heeft er iemand hier al een if fabregas,messi of rooney gehad?
Nee nog helemaal niemand.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:11 schreef Anonymous61 het volgende:
heeft er iemand hier al een if fabregas,messi of rooney gehad?
Kan sinds 2 weken alquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 12:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
PSN accepteert eindelijk Paypal en iDeal.
Ferdii had een IF Fabregas uit een pakje, samen met een Benzema. Best wel luckquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:26 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Jou kan ik wel een ''beetje'' geloven, want je krijgt geld van je pa ;P
Moet wel te doen zijn, zolang je de pace achterin hebt en die heb je. Je combineert je maar door de rest heen. Dat advanced dribbling helpt welquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:29 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit team een beetje speelbaar zijn? In FUT12 zou dit echt een heerlijk elftal zijn geweest, maar in FUT13 ben ik bang dat ik overal pace te kort ga komen.
Bijna ditzelde team had ik ook op FUT12quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:29 schreef KrAlex het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit team een beetje speelbaar zijn? In FUT12 zou dit echt een heerlijk elftal zijn geweest, maar in FUT13 ben ik bang dat ik overal pace te kort ga komen.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:26 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Jou kan ik wel een ''beetje'' geloven, want je krijgt geld van je pa ;P
I hope so, ben bang dat Torres net iets te weinig pace heeft. 85 zou perfect geweest zijn.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:32 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Moet wel te doen zijn, zolang je de pace achterin hebt en die heb je. Je combineert je maar door de rest heen. Dat advanced dribbling helpt wel
daar heb je pace kaartjes voorquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:35 schreef KrAlex het volgende:
[..]
I hope so, ben bang dat Torres net iets te weinig pace heeft. 85 zou perfect geweest zijn.
kan je over twee uur al spelenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 13:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Leuk, FIFA spelen na een weekje niks gedaan te hebben
PS3 update, FIFA update
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |