klopt maar ben op het moment wel tevreden wetende dat ik gister nog een bronze striker als cvm had staanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je kunt zoveeel verbeteren
Meer pace, meer chem, meer pace.
op het moment 1400 +-quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Voor elke positie zijn een hoop spelers die beter zijn. Het hangt er een beetje vanaf hoeveel coins je hebt.
Ah oke, dan ben je inderdaad goed bezigquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:54 schreef quer het volgende:
[..]
klopt maar ben op het moment wel tevreden wetende dat ik gister nog een bronze striker als cvm had staan![]()
maar ben ook pas eergister begonnen
Wiesequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Welke nif keeper uit de Bundesliga?
Dit is mijn budget Serie A team.quote:
in dat geval heb je al een aardig team. Ik zou iig Frey op doel zetten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:54 schreef quer het volgende:
[..]
klopt maar ben op het moment wel tevreden wetende dat ik gister nog een bronze striker als cvm had staan![]()
maar ben ook pas eergister begonnen
Neuerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Welke nif keeper uit de Bundesliga?
de enige die niet uit de serie A komt, dat is Perea. Van het deel dat wij af moesten makenquote:
Niemand was toch bezig dus ging ik de regels maar veranderenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
de enige die niet uit de serie A komt, dat is Perea. Van het deel dat wij af moesten maken
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:01 schreef pascal08 het volgende:
De mensen die geregistreerd staan in de database hebben een PM.
Ik doe ook meequote:
Heb net al pak gekregenquote:
KOM IN DIE PARTIEquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb net al pak gekregenMeteen zo'n kutwedstrijd dat alles tegen zit, 4-3 verloren, bullshit doelpunten.
Jij hebt vannacht echt niet geslapen of?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
En de afgelopen 2 uur 3x in slaap gevallen
Hoop dat ik werken dadelijk volhoud
moet je maar nie snachts leren nerdjequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
En de afgelopen 2 uur 3x in slaap gevallen
Hoop dat ik werken dadelijk volhoud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, ik moet nog even kijken welke characterset ik nodig heb. Leestekens kun je beter wel gebruiken, dan weet ik waar ik ze moet aanpassen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ga later wel verder eerst clubs
Er zijn trouwens mensen die wel leestekens hebben gebruikt, maar die worden heel vreemd weergegeven dus die heb ik maar niet gebruikt
Neequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij hebt vannacht echt niet geslapen of?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |