Pff rotte update alleen maar om singstar? Je moet zeker zo'n speciale microfoon kopen..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:31 schreef Toefjes het volgende:
Ik heb ook singstarAlleen moet je daar toch een microfoon voor hebben?
Chivas USA > Santos > Sevillaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:31 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ik begon ook bij Shamrock Rovers, werd uitgeleend daar door m'n Saudische club. Ik mocht maar 5 wedstrijden in de hele competitie meespelen. Nu speel ik bij een Noorse club, wederom uitgeleend.
Zoiets is wel erg grappig om te doen met vrienden en bierquote:
Daar zal het m inderdaad om te doen zijn. Slimme gasten bij Sony. Denk niet dat ik er in ga trappen, zeker niet met de nieuwe xbox als die volgend jaar komtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:32 schreef Anonymous61 het volgende:
[..]
Pff rotte update alleen maar om singstar? Je moet zeker zo'n speciale microfoon kopen..
Wil je zo een potje bronze vs bronze doen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik kom vandaag veel irritante mensen tegen in het bronze toernooi maar ik heb hem eindelijk gewonnen. Tegen iemand met een Eredivisie team kwam ik snel 0-3 voor maar in de 2e helft kreeg hij een onterechte penalty en daarna kopte Hooi (!) de 2-3 binnen. Gelukkig bleef het daarbij maar als ik dat nieuwe bronze toernooi wil winnen moet ik wel beter gaan spelen.
Nou, ik heb het even opgezet. Iets van 5 demo nummers van 1 minuut. Een liedje kopen is ¤ 1,39. Maar het programma is gratis. Mongolen zijn het.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik voorspel een Singstar contest onder de fokkers
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ik heb het even opgezet. Iets van 5 demo nummers van 1 minuut. Een liedje kopen is ¤ 1,39. Maar het programma is gratis. Mongolen zijn het.
Haha, heb je een microfoon gekocht?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 2 mics en een disc ervan liggen
2 jaar terug ooit gekochtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, heb je een microfoon gekocht?Ik laat dit feestje aan me voorbij gaan. Ik hou de traditie van alleen Fifa in stand. Vond het al heel onwennig om iets te zien dat op een ander spel leek
Nee, ik kan nu niet want ik moet nog iets voor mijn opdracht voor school doen maar ik blijf het uitstellen (verrassend)quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:37 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wil je zo een potje bronze vs bronze doen?
assaidi vond ik erg tegenvallen in 3-5-2, als je dat toevallig ook speeltquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik vind Gervinho en Walcott niks, vooral hun aannames,
Walcott heb ik al vervangen met Sturridge nu twijfel ik of ik Gervinho moet vervangen met Assaidi of Ashley Young
Andere keeper die wel goede chem krijgt?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:51 schreef quer het volgende:
Gister zou ik m'n teamposten alleen in slaap gevallen achter de laptop![]()
Wat zou ik kunnen verbeteren? ik wil de keeper veranderen en pellissier, willians vervangen
is dit een oké teampje?![]()
graag feedback :![]()
http://www.futhead.com/fifa/squads/566747/
IGNORE de naam van de squad
ja, alhoewel me chem al 100 isquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Andere keeper die wel goede chem krijgt?
Je kunt zoveeel verbeterenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:51 schreef quer het volgende:
Wat zou ik kunnen verbeteren? ik wil de keeper veranderen en pellissier, willians vervangen
Voor elke positie zijn een hoop spelers die beter zijn. Het hangt er een beetje vanaf hoeveel coins je hebt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:51 schreef quer het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |