Haha, heb je een microfoon gekocht?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:39 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon 2 mics en een disc ervan liggen
2 jaar terug ooit gekochtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, heb je een microfoon gekocht?Ik laat dit feestje aan me voorbij gaan. Ik hou de traditie van alleen Fifa in stand. Vond het al heel onwennig om iets te zien dat op een ander spel leek
Nee, ik kan nu niet want ik moet nog iets voor mijn opdracht voor school doen maar ik blijf het uitstellen (verrassend)quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:37 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Wil je zo een potje bronze vs bronze doen?
assaidi vond ik erg tegenvallen in 3-5-2, als je dat toevallig ook speeltquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:42 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik vind Gervinho en Walcott niks, vooral hun aannames,
Walcott heb ik al vervangen met Sturridge nu twijfel ik of ik Gervinho moet vervangen met Assaidi of Ashley Young
Andere keeper die wel goede chem krijgt?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:51 schreef quer het volgende:
Gister zou ik m'n teamposten alleen in slaap gevallen achter de laptop![]()
Wat zou ik kunnen verbeteren? ik wil de keeper veranderen en pellissier, willians vervangen
is dit een oké teampje?![]()
graag feedback :![]()
http://www.futhead.com/fifa/squads/566747/
IGNORE de naam van de squad
ja, alhoewel me chem al 100 isquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Andere keeper die wel goede chem krijgt?
Je kunt zoveeel verbeterenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:51 schreef quer het volgende:
Wat zou ik kunnen verbeteren? ik wil de keeper veranderen en pellissier, willians vervangen
Voor elke positie zijn een hoop spelers die beter zijn. Het hangt er een beetje vanaf hoeveel coins je hebt.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:51 schreef quer het volgende:
klopt maar ben op het moment wel tevreden wetende dat ik gister nog een bronze striker als cvm had staanquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:52 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je kunt zoveeel verbeteren
Meer pace, meer chem, meer pace.
op het moment 1400 +-quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Voor elke positie zijn een hoop spelers die beter zijn. Het hangt er een beetje vanaf hoeveel coins je hebt.
Ah oke, dan ben je inderdaad goed bezigquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:54 schreef quer het volgende:
[..]
klopt maar ben op het moment wel tevreden wetende dat ik gister nog een bronze striker als cvm had staan![]()
maar ben ook pas eergister begonnen
Wiesequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Welke nif keeper uit de Bundesliga?
Dit is mijn budget Serie A team.quote:
in dat geval heb je al een aardig team. Ik zou iig Frey op doel zetten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:54 schreef quer het volgende:
[..]
klopt maar ben op het moment wel tevreden wetende dat ik gister nog een bronze striker als cvm had staan![]()
maar ben ook pas eergister begonnen
Neuerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Welke nif keeper uit de Bundesliga?
de enige die niet uit de serie A komt, dat is Perea. Van het deel dat wij af moesten makenquote:
Niemand was toch bezig dus ging ik de regels maar veranderenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 15:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
de enige die niet uit de serie A komt, dat is Perea. Van het deel dat wij af moesten maken
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:01 schreef pascal08 het volgende:
De mensen die geregistreerd staan in de database hebben een PM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |