Ik doe ook meequote:
Heb net al pak gekregenquote:
KOM IN DIE PARTIEquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:04 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb net al pak gekregenMeteen zo'n kutwedstrijd dat alles tegen zit, 4-3 verloren, bullshit doelpunten.
Jij hebt vannacht echt niet geslapen of?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
En de afgelopen 2 uur 3x in slaap gevallen
Hoop dat ik werken dadelijk volhoud
moet je maar nie snachts leren nerdjequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
En de afgelopen 2 uur 3x in slaap gevallen
Hoop dat ik werken dadelijk volhoud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, ik moet nog even kijken welke characterset ik nodig heb. Leestekens kun je beter wel gebruiken, dan weet ik waar ik ze moet aanpassen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:02 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ga later wel verder eerst clubs
Er zijn trouwens mensen die wel leestekens hebben gebruikt, maar die worden heel vreemd weergegeven dus die heb ik maar niet gebruikt
Neequote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Jij hebt vannacht echt niet geslapen of?
Ik heb niet de hele nacht geleerd. Maar als ik 3 uur ging slapen, was ik vanochtend heel moe wakker geworden door de wekker. Nu gewoon zoveel koffie gezopen dat ik vermoeidheid pas kreeg na het tentamenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:07 schreef Thorb het volgende:
[..]
moet je maar nie snachts leren nerdje
Heel lang geleden wel eens gedaan, was leuk maar de tijd die je toen had om Newcastle te bekijken was wat kort aangezien je nog een tijdje moet rijden van de boot naar Newcastle.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:12 schreef seeewpaall het volgende:
zijn er wel ns mensen naar newcastle geweest met zo'n boot reis?
zo ja hoe was het![]()
oke dan,quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:13 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Heel lang geleden wel eens gedaan, was leuk maar de tijd die je toen had om Newcastle te bekijken was wat kort aangezien je nog een tijdje moet rijden van de boot naar Newcastle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik heb niet de hele nacht geleerd. Maar als ik 3 uur ging slapen, was ik vanochtend heel moe wakker geworden door de wekker. Nu gewoon zoveel koffie gezopen dat ik vermoeidheid pas kreeg na het tentamen
Ja ik paar jaar terug. Had ik aan mn vriendin 'gegeven' dat we weekendje weg gingen.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:12 schreef seeewpaall het volgende:
zijn er wel ns mensen naar newcastle geweest met zo'n boot reis?
zo ja hoe was het![]()
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:14 schreef fetss het volgende:
sparen voor dit als 2e team..
bazenwat een kutteamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het eten op die boot was trouwens niet te vreten, dus neem eten mee uit Newcastle voor de terugweg.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:14 schreef seeewpaall het volgende:
[..]
oke dan,
ja ik ga december naar newcastle - QPR
oke ben benieuwd,quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:16 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ja ik paar jaar terug. Had ik aan mn vriendin 'gegeven' dat we weekendje weg gingen.
Op de heenreis zaten we beide zo:. Maar de stad zelf is wel leuk om te lopen, je hebt er eerlijk gezegd niet superlang de tijd voor want je moet ook weer met de bus mee terug naar de haven enzo.
Maar het is wel leuk dus
Ik heb het wel vaker gedaan met het laatste tentamen van een tentamenweek. Dat ik er nog niets voor heb gedaan, enige kans is dat ik nog wat uren maak 's nachtsquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:14 schreef vandermar het volgende:
[..]ik heb dat wel eens gedaan met voetbal, vorig jaar voetbalde ik op zondag en kwam ik om 6 uur thuis en moest ik 10 uur aanwezig zijn. Toen ook maar koffie gedronken en gevoetbald, toen Feyenoord gekeken. 6 uur op bed en de volgende 10 uur op school heerlijk uitgeslapen
oke dan ! hahaquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:16 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Het eten op die boot was trouwens niet te vreten, dus neem eten mee uit Newcastle voor de terugweg.
Die Earpods?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heeft er al iemand die nieuwe Apple oortjes? Zijn die chill?
Ja die gekkequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |