Sorryquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:03 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
WIe is deze kneus? Die down-vote alles van mij wat ik reageer op een psv speler. Eigenlijk down-vote die alles van mij
Laat maar.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
De politie heeft die jongen die Babel "bedreigde" opgepakt. Manmanman..
Babel verlaagde zich tot het niveau van die jongen door te zeggen dat ze hem maar moesten klieren via ping.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:03 schreef Gtaboy107 het volgende:
De politie heeft die jongen die Babel "bedreigde" opgepakt. Manmanman..
Ik weet niet wie ik zieliger vind.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:03 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
WIe is deze kneus? Die down-vote alles van mij wat ik reageer op een psv speler. Eigenlijk down-vote die alles van mij
Ik noem aanhouden altijd opgepakt. Hij moet vanmiddag nog met de politie praten.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb je het artikel wel goed gelezen?
Lekker belangrijk wat jij vindtquote:
Ja laat maar, ik dacht dat je het over het stuk van gisterenavond (?) had. Maar zie net dat er nu weer iets nieuws is ja. Wat een onzin.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:05 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ik noem aanhouden altijd opgepakt. Hij moet vanmiddag nog met de politie praten.
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja laat maar, ik dacht dat je het over het stuk van gisterenavond (?) had. Maar zie net dat er nu weer iets nieuws is ja. Wat een onzin.
Dat maakt mij ook bijster weinig uit, net alsof dat van levensbelang isquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lekker belangrijk dat jij wordt gedownvote.
Al gaat het niet eens om de daad zelf, maar om anderen af te schrikken dat je niet zo maar elk ding dat in je op komt kunt gaan tweeten zonder gevolgenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja laat maar, ik dacht dat je het over het stuk van gisterenavond (?) had. Maar zie net dat er nu weer iets nieuws is ja. Wat een onzin.
ROBINHOquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:06 schreef v0lt026 het volgende:
Wie helpt mij met m'n nieuwe squad?
Heb nu dit:
http://www.futhead.com/fifa/squads/487335/#.UIp8d2-pBJs
Wil overgaan naar 352 en heb op dit moment het volgende bedacht:
http://www.futhead.com/fifa/squads/563991/#squad-player
Heb alleen het geld niet voor Neymar oid op LM, iemand een leuke optie voor die plek + eventueel andere posities?
Je post het zowat elke dag dus ik denk wel dat het iets met je doet/quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dat maakt mij ook bijster weinig uit, net alsof dat van levensbelang isik post het alleen even omdat iedereen maar random dingen post.
Geeft geen moer, hij is baasquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:09 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Geen te lage def. work rate op die positie of geeft dat niet?
Zou je dan mijn voorgaande posts willen opzoeken en op welke dagen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:08 schreef Rijst het volgende:
[..]
Je post het zowat elke dag dus ik denk wel dat het iets met je doet/
Ja maar de manier waarop Babel het dan brengtquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Al gaat het niet eens om de daad zelf, maar om anderen af te schrikken dat je niet zo maar elk ding dat in je op komt kunt gaan tweeten zonder gevolgen
Ik ook niet.. Laten we samen brainstormenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 14:13 schreef vandermar het volgende:
Ik heb echt 0,0 inspiratie voor een team
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |