Mij lijken ze best chillquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:25 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze lijken me echt kut zittenMaar dat leek me 3/4 jaar geleden ook van die in ear headphones
Toch weer henk hé..quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:26 schreef tochweerhenk het volgende:
Oke, even uitgerekend en ik heb in totaal al 50 packs geopend en geen een speler boven de 5 k daarin gehad, geluk, ik heb het.
Uhm ik denk niet dat ik vandaag nog veel doe, morgenmiddag?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:26 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Mij lijken ze best chill.
Ik moet trouwens nog steeds tegen jou spelen.
Hoezo is het een droeftoeter? Omdat hij betere spelers heeft?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:28 schreef Janeiros het volgende:
Haha net een vent met Tevez, Ballo en noem allemaal maar op. Compleet weggetikt die man. Altijd zo`n goed gevoel als ik met mijn middelmatige team win tegen dat soort droeftoeters![]()
Ik zal kijken of ik tijd heb morgen middagquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:27 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Uhm ik denk niet dat ik vandaag nog veel doe, morgenmiddag?
Hmm goed punt. Maar klinkt zo lekkerquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoezo is het een droeftoeter? Omdat hij betere spelers heeft?
Tja, als je Tevez en Balotelli al hele goede spelers vindt, moet je inderdaad een heel erg middelmatig elftal hebben.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:31 schreef Janeiros het volgende:
[..]
Hmm goed punt. Maar klinkt zo lekker
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tja, als je Tevez en Balotelli al hele goede spelers vindt, moet je inderdaad een heel erg middelmatig elftal hebben.
Bunga Bunga party's met zijn celmatesquote:
quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
Maar GJE en RP zijn wel goed met clubs hoor.
Ik ben net 8 minuutjes terug.quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:38 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nog winst toen ik bij de kapper zat?
Ohh jij ook alquote:
En je gelooft ook echt dat hij het gaat/moet betalen?quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 16:40 schreef Geluidssysteem het volgende:
Berlusconi krijgt ook nog een boete van 10 miljoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |