SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nul
Flipiee - C.Ronaldo
Beach - schapen neuken is fijn
Dientje12 - Als bliksem kon toeslaan op commando HOH dan wist ik het wel!
Snowbells - allemaal hete donders in deze SC.
Roald -![]()
wiipartie - Heatseeker is cuwtie
Bendoe - hoi ik ben 12 wat is dit
kutparkiet - flips is liev
FL_Freak - hvjwjnmk
LittleBrownie - Eindelijk lapo gr gr
Unfckingtitled - Ik maak het gastenboek compleet.
Ro-ald - Wat is deze?
Dientje12 - Stoned gevolgd worden door wel 2000 kippen
Snowbells - Kusssss.
SpaceInvaders - RIP aan de nabestaanden.
Oceanview - -opbokken-
Ro-ald
Ro-ald Lapo van GayGay gekaapt.
Ga.aguyim![]()
Ro-ald![]()
Appelcake Angel-Joy
Angel-Joy Alex pettyfer![]()
![]()
het is jouquote:
foto van mn bips :$quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:16 schreef Angel-Joy het volgende:
Wat voor pic in de OP?
Word misselijk als ik er nu naar kijk.
Op internet mag ik lekker jouw zeggen, zo cool ben ikquote:
krijg ik terug? :$:$quote:
Weltrustequote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:20 schreef Angel-Joy het volgende:
Volgens mij is Nestalgie in slaap gevallen ofzo
Ik ga ook slapen, armen zijn lam.
Kusjes
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Oh snap
Ik wil jullie niet verlaten
morgen is iedereen er gewoon weerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:23 schreef Angel-Joy het volgende:
Oh snap
Ik wil jullie niet verlaten
Het is al "morgen"quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
morgen is iedereen er gewoon weer
Ken ik alquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:27 schreef Ro-ald het volgende:
Een Marokkaans meisje vraagt aan haar vader of ze naar Halloween night mag gaan.
Antwoord haar vader: Draai Halloween maar dan heb je je antwoord.
Wolla ik niet begrijp.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:27 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Hoi..
Ik heet heet fop en ik sop
deels? oooooohquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]![]()
Wel deels discriminerend naar mij
Ik had vandaag op Facebook gezet 10 likesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:30 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ook
Ga het wel op Facebook zetten met halloween.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had vandaag op Facebook gezet 10 likes
Slaap lekkerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 01:32 schreef Angel-Joy het volgende:
Nu echt slapen
Doei schatjes en Nestalgie als je lurkt.
quote:
Auwquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Lief dagboek,
Ik wou net op mijn bureaustoel gaan zitten om panty aan te doen, maar toen schoof het opeens weg en viel ik. Het is karma
Xoxo
A-Jquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Lief dagboek,
Ik wou net op mijn bureaustoel gaan zitten om panty aan te doen, maar toen schoof het opeens weg en viel ik. Het is karma
Xoxo
Dus je hebt werk?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:32 schreef Dimens het volgende:
Ik ben net gebeld door Toshiba of ik model voor hun wil zijn. Fuck yeah.
Eerst de sollicitatie procedure maar als het goed gaat, dan kan ik maandag beginnen. Blijkt ook nog eens goed te verdienen ondanks dat je bijna niets hoeft te doen.quote:
Succes dan man!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eerst de sollicitatie procedure maar als het goed gaat, dan kan ik maandag beginnen. Blijkt ook nog eens goed te verdienen ondanks dat je bijna niets hoeft te doen.
Succes! :pquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eerst de sollicitatie procedure maar als het goed gaat, dan kan ik maandag beginnen. Blijkt ook nog eens goed te verdienen ondanks dat je bijna niets hoeft te doen.
Succes.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Succes bromoquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ro-als baasquote:
wat houdt dat model zijn in?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:06 schreef Dimens het volgende:
In die mail ook; "Het is eigenlijk heel makkelijk geld verdienen, omdat je er praktisch niks voor hoeft te doen."
Maakt niet uit. Je poes is ook weer blij nu.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:02 schreef krullenbolletje het volgende:
Anderhalve maand kleedgeld uitgegeven in de primark
Hoe kun je gemiddeld een 3 staan voor Duits als je alleen een 2 hebt?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:12 schreef AppelCake het volgende:
Mijn punten tot nu toe.
[ afbeelding ]School
Het groene is het gemiddelde uitgerekend op een heel punt.
Ik heb geen idee, zeker een fout in mijn voordeel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe kun je gemiddeld een 3 staan voor Duits als je alleen een 2 hebt?
Nee.. ze mogen niets lager dan een 3 geven op je eindrapport.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:14 schreef Dimens het volgende:
Omdat je de eerste test niet gedaan hebt en daar een 1 voor hebt gekregen en 1 + 2 =3 of zo?
Wat is dat dan voor een onzin?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee.. ze mogen niets lager dan een 3 geven op je eindrapport.
En dan nog delen door 2.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:14 schreef Dimens het volgende:
Omdat je de eerste test niet gedaan hebt en daar een 1 voor hebt gekregen en 1 + 2 =3 of zo?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben gewoon slim
Heyquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoi hoi!
Ik ben der ook weervanavond weer eens uit na een hele tijd...
Hou ik normaal ook niet van maarja laatste tijd elke zaterdag avond gewerktquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wou je eerst een foto sturen, maar nu hoeft het al niet meer
Truequote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Je poes is ook weer blij nu.
quote:
Ahh okequote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hou ik normaal ook niet van maarja laatste tijd elke zaterdag avond gewerkt... en hier in de randstad word gaan er heel veel mensen op de donderdag uit
Jaja, was even vergeten dat hij wel in de randstad woonde, verwarde met AppelCake in Limburgquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Niks mis mee, vorige week heb ik dat ook gedaan.
Ahaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:41 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Jaja, was even vergeten dat hij wel in de randstad woonde, verwarde met AppelCake in Limburg
Ik ga morgen ook shoppen. Ik was helemaal vergeten dat ik nog geld van BCC had gekregen en nu heb ik weer ¤600,- op mijn rekening staan. Ik heb echt truien en vesten e.d. nodig want die gaan bij mij nooit langer dan een jaar mee.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:38 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Trueik ook wel met mijn nieuwe herfst/winter kleren
Hij mist jou heus niet hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:43 schreef AppelCake het volgende:
Waar is wp eigenlijk deze dagen dat ik terug ben...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:45 schreef AppelCake het volgende:
Haha, mijn konijn viel van mijn bed af.Waarom die plaatjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vind ze eerder irritant dan grappig.
![]()
Omdat Jersey Shore & mijn ui.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:46 schreef Taexon het volgende:
[..]
Waarom die plaatjes?vind ze eerder irritant dan grappig.
Leuk voor Beach.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:46 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Oké... maar die in de OP is wel goed toch?
We doen ons bestquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:48 schreef Angel-Joy het volgende:
Even mijn keuken in en afwassen.
Niet AppelCake vermoorden ondertussen.
Waarom zou je dat doen? Sjonge.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:51 schreef AppelCake het volgende:
Waar kan ik mijn Facebook status veranderen van singel naar in een relatie? eens kijken hoe mijn ''vriendin'' reageert als ze het ziet.
Vergeet haar.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:51 schreef AppelCake het volgende:
Waar kan ik mijn Facebook status veranderen van singel naar in een relatie? eens kijken hoe mijn ''vriendin'' reageert als ze het ziet.
Het is nog niet zeker uit, we hebben afgesproken dat ze vaker online komt, maar haar nummer wil ze nog steeds niet geven.. en afspreken ook niet...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Sjonge.
En in een relatie met wie dan hea?!?!
Zo ben ik weer.
Op mijn cv staat dat ik heb meegedaan aan hoogbegaafdheidslessen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:59 schreef Dimens het volgende:
Het is maar voor twee weken maar ik verdien er wel geld mee en het staat goed op mijn cv.
stoerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Op mijn cv staat dat ik heb meegedaan aan hoogbegaafdheidslessen.Serieus...
En nu?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Op mijn cv staat dat ik heb meegedaan aan hoogbegaafdheidslessen.Serieus...
Gefeliciteerd!!quote:
Lekkere relatie... iemand die je niet wilt zien en geeneens haar tel nr wilt geven? is dat een relatie tegenwoordig?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:58 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Het is nog niet zeker uit, we hebben afgesproken dat ze vaker online komt, maar haar nummer wil ze nog steeds niet geven.. en afspreken ook niet...
Zo ben ik ook aangenomen bij 1 van de beveiligings bedrijven waar ik werk... (degen waarvoor ik altijd naar de kuip en festivals moet). Hun hadden mij gebeld en een sollicitatie over de telefoon gehad van 30 minuten.. en toen aangenomenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:06 schreef Dimens het volgende:
Het leukste is nog wel dat ik niet eens naar die baan gesolliciteerd heb maar dat ze mijn CV hadden gevonden op Monsterboard. Bij deze moet ik Tchock bedanken voor het plaatsen van een link naar Monsterboard waar ik toen een account heb aangemaakt.
Het is een uitzendbedrijf maar ik ga in de eerste week model liggen voor Toshiba in een MRI scan. De tweede week gaan ze echo's van mij maken. Ik ben heel benieuwd.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Gefeliciteerd Dimens! Waar ben je aangenomen?
Ah, proefpersoon dus. ;+quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is een uitzendbedrijf maar ik ga in de eerste week model liggen voor Toshiba in een MRI scan. De tweede week gaan ze echo's van mij maken. Ik ben heel benieuwd.
Ja dat eigenlijk. Ze gaan mij gebruiken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, proefpersoon dus. ;+
Gefeliciteerd wel.
Mijn twitter is kapot, dus ik zet het lekker op FOK!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:20 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik lak mijn nagels. Dit is nuttige informatie. Daarom deel ik dit met jullie.
Nee gewoon nee.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:20 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn twitter is kapot, dus ik zet het lekker op FOK!
Ga je facebookvriendjes ermee lastigvallen dan. Niet ons.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:20 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn twitter is kapot, dus ik zet het lekker op FOK!
Welke kleur?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:22 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ga je facebookvriendjes ermee lastigvallen dan. Niet ons.
Soms heb ik van die momenten. Maar meestal niet nee.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:27 schreef Amoeba het volgende:
Hypo lijkt me niet de figuur om haar nagels te lakken.
watquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Een vriend feliciteert me nu pas. Zeg ik: haha dankje, wel beetje laat, inmiddels ben ik al 16 + 8 dagen.
Hij: waarom maak je er altijd een drama van. Waarom twijfel je aan ons vriendschap, ik ben er klaar mee. Mevrouw het is niet goed genoeg.
Ik heb hier geen zin meer in. Doei.
Lol wtf man![]()
wtfquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Een vriend feliciteert me nu pas. Zeg ik: haha dankje, wel beetje laat, inmiddels ben ik al 16 + 8 dagen.
Hij: waarom maak je er altijd een drama van. Waarom twijfel je aan ons vriendschap, ik ben er klaar mee. Mevrouw het is niet goed genoeg.
Lol wtf man![]()
Je weet toch hoe ze heet, zoek haar op op mn Facebook. En ik niet. Want Appel is een rotjong.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:31 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee niet van die van jou
Serieusik ben benieuwd naar app0ls vriendin.
Pics van die vriendin.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:30 schreef Angel-Joy het volgende:
Lol wtf man![]()
Daarom.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je weet toch hoe ze heet, zoek haar op op mn Facebook. En ik niet. Want Appel is een rotjong.
Dm ze door danquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik heb de vriendin van appel gezienals ze echt is/
Heb ik die aan jou laten zien?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik heb de vriendin van appel gezienals ze echt is/
Angel-Joy kreeg net een pic van mijzelf, maar ze zoekt een van mijn vriendin.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Van appel staan hier toch wel ergens? Ik heb ze wel gezien geloof ik.
Is dat mogelijk dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:36 schreef Ro-ald het volgende:
Zal vast net zo dom zijn als AppelCake
Hij heeft er net een gedm'dquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Van appel staan hier toch wel ergens? Ik heb ze wel gezien geloof ik.
Ze is van atheneum gezakt naar havo...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:36 schreef Ro-ald het volgende:
Zal vast net zo dom zijn als AppelCake
Maar hoe zit het nou met die vriendin?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Angel-Joy kreeg net een pic van mijzelf, maar ze zoekt een van mijn vriendin.
Een slimme gehandicapte?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze is van atheneum gezakt naar havo...
zitten genoeg idioten op vwo hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze is van atheneum gezakt naar havo...
Die van dat te laat feliciteren?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Jongens jongens, moet ik ff naar mijn vriend fietsen om het uit te praten of is het gewoon zijn fout?
zijn fout.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Jongens jongens, moet ik ff naar mijn vriend fietsen om het uit te praten of is het gewoon zijn fout?
Als dat van appel mag.quote:
Ja, ik weet alles over jequote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Heb ik die aan jou laten zien?
Ik dacht een een verantwoordelijkere FOK!kers.
dm niet door...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als dat van appel mag.
[..]
Ja, ik weet alles over je
is ze niet leuk dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
dm niet door...
Enge stalker...
Ja, maar ik kan irl niet tegen ruziesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Die van dat te laat feliciteren?
Hij zit fout, maar ja.
Godsammequote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan irl niet tegen ruzies
Ik: wat is er? Was niet lullig bedoeld.
Hij: je twijfelt aan ons vriendschap, ik vind dat KUT.
Ik: dat zei ik helemaal niet.
Hij: ik zie jou als een goeie vriendin.
Ik: Oké en andersom zie ik jou als gewoon een vriend.
Hij: gewoon een vriend?
Ik: uh ja? Echte vrienden hadden me allang gefeliciteerd.
Hij: Oké, doei. Blijkbaar zijn we ook al geen echte vrienden.
Volgens mij is hij ongesteld
sorry mag niet hypocrietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
dm niet door...
Enge stalker...
Lekker laten gaan!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
quote:
Haha echt heaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Godsammewat een vrouwenruzie zeg.
Maar als je ermee zit moet je het gewoon uitpraten jaik zou erheen gaan.
ik vind het 'gewoon een vriend want echte vrienden hadden me allang gefeliciteerd' van jou dan ook wel weer zo klinkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Haha echt hea![]()
Het gaat zo regenen, dus laat ook maar
Omdat ik fan van haar ben, HALLOOOOquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
waarom ben je op youtube geabonneerd op miley cyrus?
en cookyquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat ik fan van haar ben, HALLOOOO
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ze is wel oke. 7.5/10 ongeveer.
Herkenbaarquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
oke oke sorry, maar dat is toch niet je vriendin met wie je naar de kermis ging?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Das mijn konijn, ga nou van mijn Youtube account af!
Maar ik ben gewoon eerlijk, is wel zo, mijn beste vrienden hadden me rond 12 uur 's nachts al gesms't en alles. Dus wat verwacht hij dan, eerst helemaal dramatisch doenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik vind het 'gewoon een vriend want echte vrienden hadden me allang gefeliciteerd' van jou dan ook wel weer zo klinken![]()
Het is een verjaardagwat maakt het uit.
Maar zijn reactie is dan ook zo apart
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Herkenbaarik noemde iemand eerst (wat een goede vriendin was) een msn contact. Dat ging ook niet lekker daarna
Welke kermis?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
oke oke sorry, maar dat is toch niet je vriendin met wie je naar de kermis ging?
ja je hebt ook wel gelijk en zo. Maar het is maar een verjaardagquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik ben gewoon eerlijk, is wel zo, mijn beste vrienden hadden me rond 12 uur 's nachts al gesms't en alles. Dus wat verwacht hij dan, eerst helemaal dramatisch doen
Wat voorn vriend is het?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel mijn 16e verjaardagquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja je hebt ook wel gelijk en zo. Maar het is maar een verjaardag
Hij maakt er wel een heel drama van ja
Nee, gewoon een oud goeie vriend. Nu gewoon vrienden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat voorn vriend is het?
Toch niet vriendje vriend?
ja goed.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel mijn 16e verjaardag
En ik had het ook niet gezegd als hij niet was begonnen met drama queen te zijn
Gvd, nee dat is een sletje die ik ken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Weet niet precies, met die suikerspin in de hand.
Ah naja prima toch..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, gewoon een oud goeie vriend. Nu gewoon vrienden.
Maar je vriendin is die portugese? ff zoeken, kan haar niet meer vinden ;squote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gvd, nee dat is een sletje die ik ken.
Dat is ook gewoon slecht, ga je schamen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:55 schreef kingtoppie het volgende:
Overigens...
Ik had mijn zus niet gefeliciteerd... Die kon dat niet hebben
Vraag haar naam maar aan Dimens.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar je vriendin is die portugese? ff zoeken, kan haar niet meer vinden ;s
Hiepowquote:
quote:
Ze was int buitenlandquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon slecht, ga je schamen.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik kan niet meer spytoolen door al die bijnamen
Ja nouja. Ik wil gewoon geen ruziequote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah naja prima toch..
Laat die bitch lekker, als hij moeilijk doet
Nee zeg eens in dmquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:56 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Vraag haar naam maar aan Dimens.
Jij bent ook puber?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spytool.php
Dankjequote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spytool.php
Beter dan stomme dingen tegenkomen als je aan het spytoolen bentquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]ik ook niet maar niemand praat over mij
True thatquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Beter dan stomme dingen tegenkomen als je aan het spytoolen bent
Serieus?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er wordt veel over mij gepraat door enkele users in de klb slowchat, niet normaal
Krijg een beetje de indruk dat fascination chai en vaseline nogal obsessief met mij bezig zijn daar... Maargoedquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Het is ook wel een roddelkliekje daar he
US posters zijn sowieso bijna altijd de lul.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik kom dingen tegen over hypoallergene babyvoeding of zo.![]()
OUD
Maar je hebt het volgens mij een keer gezegd en ik heb die foto gezien, maar kan het niet meer vindenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat ik een speurtocht voor je maak.
Obsessief als in?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Krijg een beetje de indruk dat fascination chai en vaseline nogal obsessief met mij bezig zijn daar... Maargoed
Constant over mij willen roddelen zogezegd...quote:
En heel veel hypothekenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kom dingen tegen van VBL en OUD
Kun je alsnog blijven fappen op aandacht.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Constant over mij willen roddelen zogezegd...
Maarja, negatieve aandacht is ook aandacht he
Awwquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
En heel veel hypotheken![]()
Mijn username haat me.
Pechquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar je hebt het volgens mij een keer gezegd en ik heb die foto gezien, maar kan het niet meer vinden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |