Succes bromoquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eerst de sollicitatie procedure maar als het goed gaat, dan kan ik maandag beginnen. Blijkt ook nog eens goed te verdienen ondanks dat je bijna niets hoeft te doen.
Ro-als baasquote:
wat houdt dat model zijn in?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:06 schreef Dimens het volgende:
In die mail ook; "Het is eigenlijk heel makkelijk geld verdienen, omdat je er praktisch niks voor hoeft te doen."
Maakt niet uit. Je poes is ook weer blij nu.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:02 schreef krullenbolletje het volgende:
Anderhalve maand kleedgeld uitgegeven in de primark
Hoe kun je gemiddeld een 3 staan voor Duits als je alleen een 2 hebt?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:12 schreef AppelCake het volgende:
Mijn punten tot nu toe.
[ afbeelding ]School
Het groene is het gemiddelde uitgerekend op een heel punt.
Ik heb geen idee, zeker een fout in mijn voordeel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe kun je gemiddeld een 3 staan voor Duits als je alleen een 2 hebt?
Nee.. ze mogen niets lager dan een 3 geven op je eindrapport.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:14 schreef Dimens het volgende:
Omdat je de eerste test niet gedaan hebt en daar een 1 voor hebt gekregen en 1 + 2 =3 of zo?
Wat is dat dan voor een onzin?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee.. ze mogen niets lager dan een 3 geven op je eindrapport.
En dan nog delen door 2.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:14 schreef Dimens het volgende:
Omdat je de eerste test niet gedaan hebt en daar een 1 voor hebt gekregen en 1 + 2 =3 of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |