quote:
Auwquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Lief dagboek,
Ik wou net op mijn bureaustoel gaan zitten om panty aan te doen, maar toen schoof het opeens weg en viel ik. Het is karma
Xoxo
A-Jquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Lief dagboek,
Ik wou net op mijn bureaustoel gaan zitten om panty aan te doen, maar toen schoof het opeens weg en viel ik. Het is karma
Xoxo
Dus je hebt werk?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:32 schreef Dimens het volgende:
Ik ben net gebeld door Toshiba of ik model voor hun wil zijn. Fuck yeah.
Eerst de sollicitatie procedure maar als het goed gaat, dan kan ik maandag beginnen. Blijkt ook nog eens goed te verdienen ondanks dat je bijna niets hoeft te doen.quote:
Succes dan man!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eerst de sollicitatie procedure maar als het goed gaat, dan kan ik maandag beginnen. Blijkt ook nog eens goed te verdienen ondanks dat je bijna niets hoeft te doen.
Succes! :pquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eerst de sollicitatie procedure maar als het goed gaat, dan kan ik maandag beginnen. Blijkt ook nog eens goed te verdienen ondanks dat je bijna niets hoeft te doen.
Succes.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |