quote:
Auwquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Lief dagboek,
Ik wou net op mijn bureaustoel gaan zitten om panty aan te doen, maar toen schoof het opeens weg en viel ik. Het is karma
Xoxo
A-Jquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:19 schreef Angel-Joy het volgende:
Lief dagboek,
Ik wou net op mijn bureaustoel gaan zitten om panty aan te doen, maar toen schoof het opeens weg en viel ik. Het is karma
Xoxo
Dus je hebt werk?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:32 schreef Dimens het volgende:
Ik ben net gebeld door Toshiba of ik model voor hun wil zijn. Fuck yeah.
Eerst de sollicitatie procedure maar als het goed gaat, dan kan ik maandag beginnen. Blijkt ook nog eens goed te verdienen ondanks dat je bijna niets hoeft te doen.quote:
Succes dan man!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eerst de sollicitatie procedure maar als het goed gaat, dan kan ik maandag beginnen. Blijkt ook nog eens goed te verdienen ondanks dat je bijna niets hoeft te doen.
Succes! :pquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Eerst de sollicitatie procedure maar als het goed gaat, dan kan ik maandag beginnen. Blijkt ook nog eens goed te verdienen ondanks dat je bijna niets hoeft te doen.
Succes.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Succes bromoquote:Op donderdag 25 oktober 2012 12:43 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ro-als baasquote:
wat houdt dat model zijn in?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:06 schreef Dimens het volgende:
In die mail ook; "Het is eigenlijk heel makkelijk geld verdienen, omdat je er praktisch niks voor hoeft te doen."
Maakt niet uit. Je poes is ook weer blij nu.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:02 schreef krullenbolletje het volgende:
Anderhalve maand kleedgeld uitgegeven in de primark
Hoe kun je gemiddeld een 3 staan voor Duits als je alleen een 2 hebt?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:12 schreef AppelCake het volgende:
Mijn punten tot nu toe.
[ afbeelding ]School
Het groene is het gemiddelde uitgerekend op een heel punt.
Ik heb geen idee, zeker een fout in mijn voordeel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe kun je gemiddeld een 3 staan voor Duits als je alleen een 2 hebt?
Nee.. ze mogen niets lager dan een 3 geven op je eindrapport.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:14 schreef Dimens het volgende:
Omdat je de eerste test niet gedaan hebt en daar een 1 voor hebt gekregen en 1 + 2 =3 of zo?
Wat is dat dan voor een onzin?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee.. ze mogen niets lager dan een 3 geven op je eindrapport.
En dan nog delen door 2.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:14 schreef Dimens het volgende:
Omdat je de eerste test niet gedaan hebt en daar een 1 voor hebt gekregen en 1 + 2 =3 of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |