Hoe kun je gemiddeld een 3 staan voor Duits als je alleen een 2 hebt?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:12 schreef AppelCake het volgende:
Mijn punten tot nu toe.
[ afbeelding ]School
Het groene is het gemiddelde uitgerekend op een heel punt.
Ik heb geen idee, zeker een fout in mijn voordeel.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe kun je gemiddeld een 3 staan voor Duits als je alleen een 2 hebt?
Nee.. ze mogen niets lager dan een 3 geven op je eindrapport.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:14 schreef Dimens het volgende:
Omdat je de eerste test niet gedaan hebt en daar een 1 voor hebt gekregen en 1 + 2 =3 of zo?
Wat is dat dan voor een onzin?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:15 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee.. ze mogen niets lager dan een 3 geven op je eindrapport.
En dan nog delen door 2.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:14 schreef Dimens het volgende:
Omdat je de eerste test niet gedaan hebt en daar een 1 voor hebt gekregen en 1 + 2 =3 of zo?
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:33 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ben gewoon slim
Heyquote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:36 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hoi hoi!
Ik ben der ook weervanavond weer eens uit na een hele tijd...
Hou ik normaal ook niet van maarja laatste tijd elke zaterdag avond gewerktquote:
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:35 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wou je eerst een foto sturen, maar nu hoeft het al niet meer
Truequote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Je poes is ook weer blij nu.
quote:
Ahh okequote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:38 schreef Taexon het volgende:
[..]
Hou ik normaal ook niet van maarja laatste tijd elke zaterdag avond gewerkt... en hier in de randstad word gaan er heel veel mensen op de donderdag uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |