Dm ze door danquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik heb de vriendin van appel gezienals ze echt is/
Heb ik die aan jou laten zien?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
Ik heb de vriendin van appel gezienals ze echt is/
Angel-Joy kreeg net een pic van mijzelf, maar ze zoekt een van mijn vriendin.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Van appel staan hier toch wel ergens? Ik heb ze wel gezien geloof ik.
Is dat mogelijk dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:36 schreef Ro-ald het volgende:
Zal vast net zo dom zijn als AppelCake
Hij heeft er net een gedm'dquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:36 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Van appel staan hier toch wel ergens? Ik heb ze wel gezien geloof ik.
Ze is van atheneum gezakt naar havo...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:36 schreef Ro-ald het volgende:
Zal vast net zo dom zijn als AppelCake
Maar hoe zit het nou met die vriendin?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:36 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Angel-Joy kreeg net een pic van mijzelf, maar ze zoekt een van mijn vriendin.
Een slimme gehandicapte?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze is van atheneum gezakt naar havo...
zitten genoeg idioten op vwo hoor.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:37 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ze is van atheneum gezakt naar havo...
Die van dat te laat feliciteren?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Jongens jongens, moet ik ff naar mijn vriend fietsen om het uit te praten of is het gewoon zijn fout?
zijn fout.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Jongens jongens, moet ik ff naar mijn vriend fietsen om het uit te praten of is het gewoon zijn fout?
Als dat van appel mag.quote:
Ja, ik weet alles over jequote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Heb ik die aan jou laten zien?
Ik dacht een een verantwoordelijkere FOK!kers.
dm niet door...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als dat van appel mag.
[..]
Ja, ik weet alles over je
is ze niet leuk dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
dm niet door...
Enge stalker...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |