Die van dat te laat feliciteren?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Jongens jongens, moet ik ff naar mijn vriend fietsen om het uit te praten of is het gewoon zijn fout?
zijn fout.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:38 schreef Angel-Joy het volgende:
Jongens jongens, moet ik ff naar mijn vriend fietsen om het uit te praten of is het gewoon zijn fout?
Als dat van appel mag.quote:
Ja, ik weet alles over jequote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:35 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Heb ik die aan jou laten zien?
Ik dacht een een verantwoordelijkere FOK!kers.
dm niet door...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Als dat van appel mag.
[..]
Ja, ik weet alles over je
is ze niet leuk dan?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
dm niet door...
Enge stalker...
Ja, maar ik kan irl niet tegen ruziesquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:39 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Die van dat te laat feliciteren?
Hij zit fout, maar ja.
Godsammequote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan irl niet tegen ruzies
Ik: wat is er? Was niet lullig bedoeld.
Hij: je twijfelt aan ons vriendschap, ik vind dat KUT.
Ik: dat zei ik helemaal niet.
Hij: ik zie jou als een goeie vriendin.
Ik: Oké en andersom zie ik jou als gewoon een vriend.
Hij: gewoon een vriend?
Ik: uh ja? Echte vrienden hadden me allang gefeliciteerd.
Hij: Oké, doei. Blijkbaar zijn we ook al geen echte vrienden.
Volgens mij is hij ongesteld
sorry mag niet hypocrietquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:41 schreef AppelCake het volgende:
[..]
dm niet door...
Enge stalker...
Lekker laten gaan!quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
quote:
Haha echt heaquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:43 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Godsammewat een vrouwenruzie zeg.
Maar als je ermee zit moet je het gewoon uitpraten jaik zou erheen gaan.
ik vind het 'gewoon een vriend want echte vrienden hadden me allang gefeliciteerd' van jou dan ook wel weer zo klinkenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:45 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
[..]
Haha echt hea![]()
Het gaat zo regenen, dus laat ook maar
Omdat ik fan van haar ben, HALLOOOOquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:47 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
waarom ben je op youtube geabonneerd op miley cyrus?
en cookyquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Omdat ik fan van haar ben, HALLOOOO
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ze is wel oke. 7.5/10 ongeveer.
Herkenbaarquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
oke oke sorry, maar dat is toch niet je vriendin met wie je naar de kermis ging?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Das mijn konijn, ga nou van mijn Youtube account af!
Maar ik ben gewoon eerlijk, is wel zo, mijn beste vrienden hadden me rond 12 uur 's nachts al gesms't en alles. Dus wat verwacht hij dan, eerst helemaal dramatisch doenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:47 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik vind het 'gewoon een vriend want echte vrienden hadden me allang gefeliciteerd' van jou dan ook wel weer zo klinken![]()
Het is een verjaardagwat maakt het uit.
Maar zijn reactie is dan ook zo apart
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Herkenbaarik noemde iemand eerst (wat een goede vriendin was) een msn contact. Dat ging ook niet lekker daarna
Welke kermis?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:50 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
oke oke sorry, maar dat is toch niet je vriendin met wie je naar de kermis ging?
ja je hebt ook wel gelijk en zo. Maar het is maar een verjaardagquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik ben gewoon eerlijk, is wel zo, mijn beste vrienden hadden me rond 12 uur 's nachts al gesms't en alles. Dus wat verwacht hij dan, eerst helemaal dramatisch doen
Wat voorn vriend is het?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |