ja je hebt ook wel gelijk en zo. Maar het is maar een verjaardagquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:50 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar ik ben gewoon eerlijk, is wel zo, mijn beste vrienden hadden me rond 12 uur 's nachts al gesms't en alles. Dus wat verwacht hij dan, eerst helemaal dramatisch doen
Wat voorn vriend is het?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:42 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, maar ik kan irl niet tegen ruzies
Ik: wat is er? Was niet lullig bedoeld.
Hij: je twijfelt aan ons vriendschap, ik vind dat KUT.
Ik: dat zei ik helemaal niet.
Hij: ik zie jou als een goeie vriendin.
Ik: Oké en andersom zie ik jou als gewoon een vriend.
Hij: gewoon een vriend?
Ik: uh ja? Echte vrienden hadden me allang gefeliciteerd.
Hij: Oké, doei. Blijkbaar zijn we ook al geen echte vrienden.
Volgens mij is hij ongesteld
Wel mijn 16e verjaardagquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja je hebt ook wel gelijk en zo. Maar het is maar een verjaardag
Hij maakt er wel een heel drama van ja
Nee, gewoon een oud goeie vriend. Nu gewoon vrienden.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat voorn vriend is het?
Toch niet vriendje vriend?
ja goed.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:52 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Wel mijn 16e verjaardag
En ik had het ook niet gezegd als hij niet was begonnen met drama queen te zijn
Gvd, nee dat is een sletje die ik ken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Weet niet precies, met die suikerspin in de hand.
Ah naja prima toch..quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:53 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, gewoon een oud goeie vriend. Nu gewoon vrienden.
Maar je vriendin is die portugese? ff zoeken, kan haar niet meer vinden ;squote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:54 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Gvd, nee dat is een sletje die ik ken.
Dat is ook gewoon slecht, ga je schamen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:55 schreef kingtoppie het volgende:
Overigens...
Ik had mijn zus niet gefeliciteerd... Die kon dat niet hebben
Vraag haar naam maar aan Dimens.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar je vriendin is die portugese? ff zoeken, kan haar niet meer vinden ;s
Hiepowquote:
quote:
Ze was int buitenlandquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon slecht, ga je schamen.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:57 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik kan niet meer spytoolen door al die bijnamen
Ja nouja. Ik wil gewoon geen ruziequote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ah naja prima toch..
Laat die bitch lekker, als hij moeilijk doet
Nee zeg eens in dmquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:56 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Vraag haar naam maar aan Dimens.
Jij bent ook puber?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spytool.php
Dankjequote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/gm/spytool.php
Beter dan stomme dingen tegenkomen als je aan het spytoolen bentquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]ik ook niet maar niemand praat over mij
True thatquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:59 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Beter dan stomme dingen tegenkomen als je aan het spytoolen bent
Serieus?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er wordt veel over mij gepraat door enkele users in de klb slowchat, niet normaal
Krijg een beetje de indruk dat fascination chai en vaseline nogal obsessief met mij bezig zijn daar... Maargoedquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Het is ook wel een roddelkliekje daar he
US posters zijn sowieso bijna altijd de lul.
quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik kom dingen tegen over hypoallergene babyvoeding of zo.![]()
OUD
Maar je hebt het volgens mij een keer gezegd en ik heb die foto gezien, maar kan het niet meer vindenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dat ik een speurtocht voor je maak.
Obsessief als in?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:04 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Krijg een beetje de indruk dat fascination chai en vaseline nogal obsessief met mij bezig zijn daar... Maargoed
Constant over mij willen roddelen zogezegd...quote:
En heel veel hypothekenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:05 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik kom dingen tegen van VBL en OUD
Kun je alsnog blijven fappen op aandacht.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Constant over mij willen roddelen zogezegd...
Maarja, negatieve aandacht is ook aandacht he
Awwquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:06 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
En heel veel hypotheken![]()
Mijn username haat me.
Pechquote:Op donderdag 25 oktober 2012 16:05 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Maar je hebt het volgens mij een keer gezegd en ik heb die foto gezien, maar kan het niet meer vinden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |