Het is nog niet zeker uit, we hebben afgesproken dat ze vaker online komt, maar haar nummer wil ze nog steeds niet geven.. en afspreken ook niet...quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:55 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Waarom zou je dat doen? Sjonge.
En in een relatie met wie dan hea?!?!
Zo ben ik weer.
Op mijn cv staat dat ik heb meegedaan aan hoogbegaafdheidslessen.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:59 schreef Dimens het volgende:
Het is maar voor twee weken maar ik verdien er wel geld mee en het staat goed op mijn cv.
stoerquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Op mijn cv staat dat ik heb meegedaan aan hoogbegaafdheidslessen.Serieus...
En nu?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Op mijn cv staat dat ik heb meegedaan aan hoogbegaafdheidslessen.Serieus...
Gefeliciteerd!!quote:
Lekkere relatie... iemand die je niet wilt zien en geeneens haar tel nr wilt geven? is dat een relatie tegenwoordig?quote:Op donderdag 25 oktober 2012 14:58 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Het is nog niet zeker uit, we hebben afgesproken dat ze vaker online komt, maar haar nummer wil ze nog steeds niet geven.. en afspreken ook niet...
Zo ben ik ook aangenomen bij 1 van de beveiligings bedrijven waar ik werk... (degen waarvoor ik altijd naar de kuip en festivals moet). Hun hadden mij gebeld en een sollicitatie over de telefoon gehad van 30 minuten.. en toen aangenomenquote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:06 schreef Dimens het volgende:
Het leukste is nog wel dat ik niet eens naar die baan gesolliciteerd heb maar dat ze mijn CV hadden gevonden op Monsterboard. Bij deze moet ik Tchock bedanken voor het plaatsen van een link naar Monsterboard waar ik toen een account heb aangemaakt.
Het is een uitzendbedrijf maar ik ga in de eerste week model liggen voor Toshiba in een MRI scan. De tweede week gaan ze echo's van mij maken. Ik ben heel benieuwd.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:09 schreef Unfckingtitled het volgende:
Gefeliciteerd Dimens! Waar ben je aangenomen?
Ah, proefpersoon dus. ;+quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is een uitzendbedrijf maar ik ga in de eerste week model liggen voor Toshiba in een MRI scan. De tweede week gaan ze echo's van mij maken. Ik ben heel benieuwd.
Ja dat eigenlijk. Ze gaan mij gebruiken.quote:Op donderdag 25 oktober 2012 15:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, proefpersoon dus. ;+
Gefeliciteerd wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |