SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Nah het is dan niet zo dat ik het elke week eetquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:14 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Jij werkt in een bakkerij, dan is het toch niet zo speciaal meer?
Of is het zo dat je elke dag zin hebt in cake, taart ofzo?
quote:
ZONDE MAN WAT EEN HOERENJONGquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:20 schreef MineraalWater het volgende:
Oh ik heb trouwens iemand op de klas zitten die gister een gesprek had met de mentor over zijn game verslaving.
Over jezelf in de 3e persoon praten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:20 schreef MineraalWater het volgende:
Oh ik heb trouwens iemand op de klas zitten die gister een gesprek had met de mentor over zijn game verslaving.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:24 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Over jezelf in de 3e persoon praten.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:24 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Over jezelf in de 3e persoon praten.
Wtfffffffffffffffquote:
iddquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:30 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
heb jij die films nooit gezien?
Lijkt me sterk; ben elke dag 21:00 thuis ofzo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:25 schreef MineraalWater het volgende:
[..]Ik weet zeker dat jij meer gamed dan mij.
Opzouten!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:11 schreef Mender het volgende:
En Timwonnacott met meneer aanspreken graag
Neen, dat doe ik niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:13 schreef Mender het volgende:
Als je dat doet zou hij dat wel waarderen denk ik
Opzouten en je hebt zojuist een vraag gesteld.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:16 schreef bobbernaut het volgende:
Meneer Timwonnacot,
Mag ik u een vraag stellen?
Ik wil graag heten wat uw voornaam is.
Met vriendelijke groet,
Cedric
Zie bovenstaande.quote:
Lachen toch, ff checken wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh beetje laat maar Loon die mijn fb opzoekt
Ga neuk jezelfquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Opzouten!
[..]
Neen, dat doe ik niet.
[..]
Opzouten en je hebt zojuist een vraag gesteld.
[..]
Zie bovenstaande.
[..]
Lachen toch, ff checken wat voor vlees je in de kuip hebt.
Zo nu ik weer helemaal bij ben,
Goedemiddag allen der verzamelde MCers.
HAHAHHAHAHA IK!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:31 schreef drumstickNL het volgende:
Hoi Tim.
wie is er trouwens voor om een draak los te laten in de map?
Nee serieus is wel geniaalquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:31 schreef drumstickNL het volgende:
Hoi Tim.
Doe een Wither, die zijn moeilijkerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:31 schreef drumstickNL het volgende:
Hoi Tim.
Die maken dieren dood.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:32 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Doe een Wither, die zijn moeilijker
Ja maar die vliegen niet, dus dan plemp je er een stel neer in die desert die tussen de gebieden in zit. Lekker leuk als je er langs moetquote:
Nu heb ik hongerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:33 schreef TJV het volgende:
We dippen bob gewoon in de mayo, heb je een frikandel mayo. Die draak lust dat vast wel.
Dat is onze Sociosquote:
Nee in Minecraft is hij een pedopriester, altijd bouwt hij kerken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
wanne mafkees. Hij bouwt zeker ook Intercitiy's in Minecraft.
Chevy chase is in het echt ook een racist en klootzak.quote:I just wanted to let you all know - don't be fooled by his PR people. This is not the first time and it will not be the last that he went on a tirade like this. It's only bad because it was caught on tape. So they have to spin it as such. It is never okay to refer to your black cast members as the N-word or describe working with them like "working on a slave ship". Sony is still involved - they can't keep covering for him forever.
I'll figure out how to get proof for you all without getting fired. But I'm tired of people defending his racism and bigotry and all around ass. He is a pain to work with and work for.
EDIT: Don't know if this works for proof - its a screen grab [1] of a shooting schedule. His tirade is absolutely racist... not him complaining about his character's racism. But spin doctors sure love to paint him in good light.
Chevy wie?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:40 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Chevy chase is in het echt ook een racist en klootzak.
Pierce, die oude vent?quote:
Jep, hij schijnt 1 op 1 hetzelfde te zijn als wie hij speelt.quote:
In de serie speelt ie iig geen racistquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jep, hij schijnt 1 op 1 hetzelfde te zijn als wie hij speelt.Goed gecast wel, maar nu werkt hij op iedereen zijn zenuwen.
Niet?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:48 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
In de serie speelt ie iig geen racist
Die aflevering dat ze een trampoline hadden gevonden
quote:
Nee toch?quote:
verkeerdequote:
Van die neger dan?quote:
neequote:
Ik had niet anders van je verwacht.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:53 schreef TJV het volgende:
[..]hahahahahahahaha WTFFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:53 schreef TJV het volgende:
[..]Daar mag ik geen grapjes meer over makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe ik ook niet, ik neem ze uiterst serieus.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daar mag ik geen grapjes meer over maken
Brucequote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
WACHT IK WEET LOONS VOORNAAM TROUWENS
HAR HAR
Tim zekerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
WACHT IK WEET LOONS VOORNAAM TROUWENS
HAR HAR
Doe je ogen eens open.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha waarom luister je ouwelullenmuziek??
Nee nu zijn ze dichtquote:
Insgelijks.quote:
quote:
hihi leuk grapje toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Opzouten!
[..]
Neen, dat doe ik niet.
[..]
Opzouten en je hebt zojuist een vraag gesteld.
[..]
Zie bovenstaande.
[..]
Lachen toch, ff checken wat voor vlees je in de kuip hebt.
Zo nu ik weer helemaal bij ben,
Goedemiddag allen der verzamelde MCers.
Ik wil engineer wordenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:22 schreef drumstickNL het volgende:
Vanavond speel ik Guns of Icarus (online)
Crew voor vanavond:
Captain- Piekartz
Engineer-
Gunner-
Gunner-
Vul snel in voordat alles bezet is jwt.
Ik wil wel mee doen. Wat kost het?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:28 schreef drumstickNL het volgende:
Crew voor vanavond:
Captain- Piekartz
Engineer- Maurisioo
Gunner- Mordecai
Gunner-
Ok Tom
Mor: "Oh, wacht, dan moet ik het kopen"quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:32 schreef drumstickNL het volgende:
Naam van het schip: HMS De Ruyter .. ? Of iets van; failboat :d
Crew voor vanavond:
Captain- Piekartz
Engineer- Maurisioo
Gunner- Mordecai
Gunner-Mender
8 uur stipt
Op mijn pc doet hij het wel goed. Je kunt altijd daar opquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:44 schreef Lorrelies het volgende:
Nee ik hoef 'm niet
Vind TF2 al genoeg. Daarbij doet ie het vast niet lekker op mijn laptop
Dus plek 3 is ook nog vrij.
jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:44 schreef Mordecai het volgende:
Wie moeten hem nog kopen?
- Mauris
- Ik
- Lor?
- Mender?
Dan is het maar 8 euro per persoon (ipv 14)
is goedquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:42 schreef Mordecai het volgende:
Pre-Purchase Guns of Icarus Online Collectors Edition 4-Pack
31,49¤
Dat kunnen we dus ook gewoon doen hè
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik dm'de het je laatst nog
Nee, maar ik ben wel eens in Amsterdam, dat is toch een beetje hetzelfde met al die Turken?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:05 schreef bobbernaut het volgende:
Zijn jullie eigenlijk ooit all inclusive op vakantie gegaan in Turkije ofzo?
Ik ben nog nooit op vakantie geweest.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:05 schreef bobbernaut het volgende:
Zijn jullie eigenlijk ooit all inclusive op vakantie gegaan in Turkije ofzo?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:06 schreef Lorrelies het volgende:
Waarom zou ik naar Turkije gaan? Er zitten hier al genoeg turken.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:06 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben wel eens in Amsterdam, dat is toch een beetje hetzelfde met al die Turken?
nee?!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:09 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op vakantie geweest.
je kan zeker niks doen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:17 schreef drumstickNL het volgende:
Ben wel eens all inclusive naar turkije geweest. Was 5 sterren maar vond er niet veel aan.
Jep, 10 dagen all inclusivequote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:22 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Maar vanwaar deze interesse, je gaat het thuisland bezoeken?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:59 schreef Mordecai het volgende:
Nog op zoek naar twee personen die mee willen doen met de 4-pack kopen.
Tot nu toe doen mee:
- Mender
- Ik
Ben ook op facebook maar eens op zoek gegaan naar mensen die 'm misschien willen hebben ^^
Leuk filmpjequote:
Wij gingen ook altijd op vakantie in het buitenland, weekje frankrijk of duitsland met de caravanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:24 schreef Lorrelies het volgende:
Ik ben op vakantie geweest in: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Engeland, Spanje en Italië.
Voornamelijk stedentrips, dat vonden mijn ouders leuk
Hahahaha sickquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:00 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Wij gingen ook altijd op vakantie in het buitenland, weekje frankrijk of duitsland met de caravan
Alleen toen wij in Parijs waren sprong er iemand van de Eiffeltoren terwijl wij in de rij stonden om naar boven te gaan, de rij mensen naast ons zat onder het bloed
Waarom moest ik lachen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:01 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Klonk alsof er een zak aardappelen op de grond viel
pww?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:56 schreef mar456 het volgende:
Om terug te komen op mijn boosheid van gisteren.
Het was omdat ik te lui was om te leren voor de pww volgende week (ik ken alles al tis toch allemaal herhaling)
hoax; zitten hekken omheen enzulksquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:01 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Klonk alsof er een zak aardappelen op de grond viel
Rijst!quote:
4pack?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:59 schreef Mordecai het volgende:
Nog op zoek naar twee personen die mee willen doen met de 4-pack kopen.
Tot nu toe doen mee:
- Mender
- Ik
Ben ook op facebook maar eens op zoek gegaan naar mensen die 'm misschien willen hebben ^^
Sommige mensen die ECHT bereid zijn om te springen, zoeken dan wel een manierquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:06 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
hoax; zitten hekken omheen enzulks
Ja 4packquote:
VMBO!!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:11 schreef mar456 het volgende:
Mijn klas ging vandaag met pennen en gummen gooien in de klas
wordtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:12 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hey wordt is actiever hier.
Gegroet,
Timwonnacott van Malkontent tot Maling.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:11 schreef mar456 het volgende:
Mijn klas ging vandaag met pennen en gummen gooien in de klas
Ai boksquote:
Nogmaals, Bier, koeien, appels, peren? Als in, wat zit erin zo'n 4pack? Dat het er 4 zijn kan mijn brein nog net bevatten weetje.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:12 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Ja 4pack
Eén iemand koopt een 4pack, krijgt dan 3 codes erbij zodat hij die aan andere kan geven
Inderdaad, een wereld zonder Bobberquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:14 schreef Mender het volgende:
Ik zou echt wel weer terug naar die schooltijd willen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep; mooi met tafels gooien enzo. jwtquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:14 schreef Mender het volgende:
Ik zou echt wel weer terug naar die schooltijd willen
Baas!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:14 schreef mar456 het volgende:
[..]
Tuurlijk, alleen gummen en markeerstift doen pijn.
4 keys mangquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:15 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nogmaals, Bier, koeien, appels, peren? Als in, wat zit erin zo'n 4pack? Dat het er 4 zijn kan mijn brein nog net bevatten weetje.
Leraar was de klas uitquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:16 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Baas!
Als wij al alleen een elastiekje schieten word je bijna naar de afdelingsleider gestuurd
4x Guns of Icarus onlinequote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:15 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nogmaals, Bier, koeien, appels, peren? Als in, wat zit erin zo'n 4pack? Dat het er 4 zijn kan mijn brein nog net bevatten weetje.
1 Brugklasquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:19 schreef Lorrelies het volgende:
8?
Ik deed er 7 over, vond ik wel lang zat
Pre-Purchase Guns of Icarus Online Collectors Edition 4-Packquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:15 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jammer klinkt erg tof, maar die specs red ik nietquote:
Oh wowquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:21 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
1 Brugklas
2 vmbo
3 TL
4 TL + examen
5 havo
6 havo + examen
7 vwo
8 vwo + examen
Ik had het ook liever anders gehad.
Ja mensen, eens was ik ook een bontkraagje.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:21 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
1 Brugklas
2 vmbo
3 TL
4 TL + examen
5 havo
6 havo + examen
7 vwo
8 vwo + examen
Ik had het ook liever anders gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep morgen weer naar schoolquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:52 schreef Mender het volgende:
Hey Plex, ben je alweer een beetje beter?
Zijn wel dikke graphics inderdaad; mauris red dat ook niet ben ik bang.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:21 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jammer klinkt erg tof, maar die specs red ik niet.
Mwa, 2 jaar extra middelbare school. 1 jaar extra over mn bachelor gedaan, 1 jaar kwijt aan premaster. Mn master staat er om bekend dat hij lastig in de aangewezen tijd te voltooien is, dus dat zou mogelijk ook een jaar kunnen zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:23 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Oh wow
Ken wel meer mensen die zo opgeklommen zijn. Laatbloeiers
Wel knap hoor. En uiteindelijk maakt die 8 jaar ook niet uit
Wauw, Die mod heb ik nou nog nooit gezien, Laat staan gespeeld.quote:
Die gast klinkt als deze gast:quote:
Die gast klinkt als deze gast:quote:
Enige*quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:03 schreef mar456 het volgende:
Ik zit in de 4e en ik zit 4 jaar op de middelbare,
ben ik de enigste die het gwn in 1x goed heeft gekozen..?
Nee, want je doet havo terwijl de beste keus natuurlijk vwo is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:03 schreef mar456 het volgende:
Ik zit in de 4e en ik zit 4 jaar op de middelbare,
ben ik de enigste die het gwn in 1x goed heeft gekozen..?
quote:
Heb ik gezetenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:05 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, want je doet havo terwijl de beste keus natuurlijk vwo is.
Ik ben ook nooit blijven zittenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:09 schreef mar456 het volgende:
[..]
Heb ik gezeten![]()
Maar nooit blijven zitten
Ik heb wel eens wat van zijn filmpjes gezien, Is wel leuk om te kijken zo af en toequote:
Schakelschool wat is dat dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:25 schreef Flodder450 het volgende:
Ik heb 2½ jaar op een schakelschool (VMBO) gezeten, daarna doorgestroomd naar MBO niv 2, dat afgemaakt, en nu bezig met niv 3 ICT!
Ik vindt het nogsteeds eeuwig jammer dat ik de hele middelbare school-periode niet heb meegemaakt zoals anderen
as in, geen middelbare school periode of niet zoals andere dat hebben meegemaakt?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:25 schreef Flodder450 het volgende:
Ik heb 2½ jaar op een schakelschool (VMBO) gezeten, daarna doorgestroomd naar MBO niv 2, dat afgemaakt, en nu bezig met niv 3 ICT!
Ik vindt het nogsteeds eeuwig jammer dat ik de hele middelbare school-periode niet heb meegemaakt zoals anderen
isquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:12 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hey wordt is actiever hier.
Gegroet,
Timwonnacott van Malkontent tot Maling.
wordtquote:
De eerste zin vind ik een beetje flauw :\quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zit nu serieus te skypen tijdens het leggen van een bobbertje
De draadloze headset was wel het beste idee ooit
Personenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:19 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
De eerste zin vind ik een beetje flauw :\
Maar dat tweede he, de andere persoon hoort je toch persen, plonzen en de echo?
reageer eensquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zit nu serieus te skypen tijdens het leggen van een bobbertje
De draadloze headset was wel het beste idee ooit
..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik noem het wel "randstadtertjes" vanaf nu
Ja sooorry, ik zei toch al dat er hier deze dagen mensen zitten?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:25 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja ik heb je sinds gisteren berichtjes zitten sturen. Maar je reageert nog steeds niet
quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hm?
Boeren -> randstadters
Waarom zit je wel te Skypen terwijl er mensen zijn dan. Dat is toch ook niet sociaal jegens hen!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja sooorry, ik zei toch al dat er hier deze dagen mensen zitten?
Omdat we met nog meer mensen skypenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:46 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Waarom zit je wel te Skypen terwijl er mensen zijn dan. Dat is toch ook niet sociaal jegens hen!
Sorryquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:44 schreef TJV het volgende:
Jij vindt zelfs de op 1 na mooiste stad van de wereld(WAT EEN FUCKING DENIGRERENDE TITEL) een kutstad.
http://www.instructables.com/id/Outhouse/quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:52 schreef Lorrelies het volgende:
Godver, die waterbak van de wc stroomt ineens nog maar heel langzaam vol
Dat wordt klussen
quote:
hehe ik ookquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:15 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat van zijn filmpjes gezien, Is wel leuk om te kijken zo af en toe
Bahquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
http://www.instructables.com/id/Outhouse/
Ik ben eventueel beschikbaar voor de graafwerkzaamheden.
Jij was zowaar verdwaalt, dat ik niks post betekend niet dat ik niks zie.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik was laatst nog in Utrecht![]()
Leer mij de stad kennen
hehequote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:10 schreef vogelkooi het volgende:
In een studenten huis biefstukken bakken is leuk, half huis loopt leeg naar de keuken omdat ze duur vlees ruiken. En dan in de hoek in foetus houding wiegend duimend gaan huilen en mama blijven roepen uit heimwee.
Een schakelschool is een school waar je naartoe gaat voor bijvoorbeeld gedrag of leerproblemen, je werkt je problemen bij, en daarna wordt je doorgeschakeld naar regulier onderwijsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:35 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Schakelschool wat is dat dan?
Niet echt zoals andere dat hebben meegemaakt, vooral met betrekking tot het einde van de middelbare school, ik heb alleen een MBO diploma, aangezien je op die schakelschool geen examen kunt doenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:47 schreef mschol het volgende:
[..]
as in, geen middelbare school periode of niet zoals andere dat hebben meegemaakt?
Hmm op ons gala hadden we een danswedstrijd die werd gejureerd door Jacques d'Anconaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:22 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Een schakelschool is een school waar je naartoe gaat voor bijvoorbeeld gedrag of leerproblemen, je werkt je problemen bij, en daarna wordt je doorgeschakeld naar regulier onderwijs
[..]
Niet echt zoals andere dat hebben meegemaakt, vooral met betrekking tot het einde van de middelbare school, ik heb alleen een MBO diploma, aangezien je op die schakelschool geen examen kunt doen
Ik kreeg ook een ongelofelijk gevoel van wrok toen ik oude klasgenoten naar hun gala zag gaan
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:32 schreef vogelkooi het volgende:
Wie is vanbuuren?
Of ga je uit in nijmegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
____________________quote:
Je bent zelf een schijtprogramma.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:36 schreef Lorrelies het volgende:
Steam is ook gewoon echt een schijtprogramma
Anw is echt een slecht vak inderdaad, dat vond mijn leraar ook. Daarom heeft hij zelf een nieuwe methode geschrevenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:41 schreef Lorrelies het volgende:
ANW![]()
Goeie herinneringen aan. De leraar had geen zin om zo'n nutteloos vak te geven dus gingen we spelletjes doen in de klasGalgje op het bord en zo
Desssssssssssoxyrrrrrrrrrribonucleinezuurrrrrquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:47 schreef shaderon het volgende:
Anw was voor de mensen met de technische vakken altijd makkelijk. Het ging over de basis van biologie (DNA enzo) scheikunde en natuurkunde, en zoals tuut zegt wat wetenschap inhoudt. Ook welke wetenschappers er aan de basis van alles stonden. Was wel een interessant vak met de methode die wij hadden tenminste
Ok.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:50 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Desssssssssssoxyrrrrrrrrrribonucleinezuurrrrr
Wat de helquote:
Geweldig!quote:
klinkt lekkerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |