hehequote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:10 schreef vogelkooi het volgende:
In een studenten huis biefstukken bakken is leuk, half huis loopt leeg naar de keuken omdat ze duur vlees ruiken. En dan in de hoek in foetus houding wiegend duimend gaan huilen en mama blijven roepen uit heimwee.
Een schakelschool is een school waar je naartoe gaat voor bijvoorbeeld gedrag of leerproblemen, je werkt je problemen bij, en daarna wordt je doorgeschakeld naar regulier onderwijsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:35 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Schakelschool wat is dat dan?
Niet echt zoals andere dat hebben meegemaakt, vooral met betrekking tot het einde van de middelbare school, ik heb alleen een MBO diploma, aangezien je op die schakelschool geen examen kunt doenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:47 schreef mschol het volgende:
[..]
as in, geen middelbare school periode of niet zoals andere dat hebben meegemaakt?
Hmm op ons gala hadden we een danswedstrijd die werd gejureerd door Jacques d'Anconaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:22 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Een schakelschool is een school waar je naartoe gaat voor bijvoorbeeld gedrag of leerproblemen, je werkt je problemen bij, en daarna wordt je doorgeschakeld naar regulier onderwijs
[..]
Niet echt zoals andere dat hebben meegemaakt, vooral met betrekking tot het einde van de middelbare school, ik heb alleen een MBO diploma, aangezien je op die schakelschool geen examen kunt doen
Ik kreeg ook een ongelofelijk gevoel van wrok toen ik oude klasgenoten naar hun gala zag gaan
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:32 schreef vogelkooi het volgende:
Wie is vanbuuren?
Of ga je uit in nijmegen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
____________________quote:
Je bent zelf een schijtprogramma.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:36 schreef Lorrelies het volgende:
Steam is ook gewoon echt een schijtprogramma
Anw is echt een slecht vak inderdaad, dat vond mijn leraar ook. Daarom heeft hij zelf een nieuwe methode geschrevenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:41 schreef Lorrelies het volgende:
ANW![]()
Goeie herinneringen aan. De leraar had geen zin om zo'n nutteloos vak te geven dus gingen we spelletjes doen in de klasGalgje op het bord en zo
Desssssssssssoxyrrrrrrrrrribonucleinezuurrrrrquote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:47 schreef shaderon het volgende:
Anw was voor de mensen met de technische vakken altijd makkelijk. Het ging over de basis van biologie (DNA enzo) scheikunde en natuurkunde, en zoals tuut zegt wat wetenschap inhoudt. Ook welke wetenschappers er aan de basis van alles stonden. Was wel een interessant vak met de methode die wij hadden tenminste
Ok.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 19:50 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Desssssssssssoxyrrrrrrrrrribonucleinezuurrrrr
Wat de helquote:
Geweldig!quote:
klinkt lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |