quote:
Heb ik gezetenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:05 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, want je doet havo terwijl de beste keus natuurlijk vwo is.
Ik ben ook nooit blijven zittenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:09 schreef mar456 het volgende:
[..]
Heb ik gezeten![]()
Maar nooit blijven zitten
Ik heb wel eens wat van zijn filmpjes gezien, Is wel leuk om te kijken zo af en toequote:
Schakelschool wat is dat dan?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:25 schreef Flodder450 het volgende:
Ik heb 2½ jaar op een schakelschool (VMBO) gezeten, daarna doorgestroomd naar MBO niv 2, dat afgemaakt, en nu bezig met niv 3 ICT!
Ik vindt het nogsteeds eeuwig jammer dat ik de hele middelbare school-periode niet heb meegemaakt zoals anderen
as in, geen middelbare school periode of niet zoals andere dat hebben meegemaakt?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:25 schreef Flodder450 het volgende:
Ik heb 2½ jaar op een schakelschool (VMBO) gezeten, daarna doorgestroomd naar MBO niv 2, dat afgemaakt, en nu bezig met niv 3 ICT!
Ik vindt het nogsteeds eeuwig jammer dat ik de hele middelbare school-periode niet heb meegemaakt zoals anderen
isquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:12 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Hey wordt is actiever hier.
Gegroet,
Timwonnacott van Malkontent tot Maling.
wordtquote:
De eerste zin vind ik een beetje flauw :\quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zit nu serieus te skypen tijdens het leggen van een bobbertje
De draadloze headset was wel het beste idee ooit
Personenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:19 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
De eerste zin vind ik een beetje flauw :\
Maar dat tweede he, de andere persoon hoort je toch persen, plonzen en de echo?
reageer eensquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik zit nu serieus te skypen tijdens het leggen van een bobbertje
De draadloze headset was wel het beste idee ooit
..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik noem het wel "randstadtertjes" vanaf nu
Ja sooorry, ik zei toch al dat er hier deze dagen mensen zitten?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:25 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja ik heb je sinds gisteren berichtjes zitten sturen. Maar je reageert nog steeds niet
quote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Hm?
Boeren -> randstadters
Waarom zit je wel te Skypen terwijl er mensen zijn dan. Dat is toch ook niet sociaal jegens hen!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:30 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja sooorry, ik zei toch al dat er hier deze dagen mensen zitten?
Omdat we met nog meer mensen skypenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:46 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Waarom zit je wel te Skypen terwijl er mensen zijn dan. Dat is toch ook niet sociaal jegens hen!
Sorryquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:44 schreef TJV het volgende:
Jij vindt zelfs de op 1 na mooiste stad van de wereld(WAT EEN FUCKING DENIGRERENDE TITEL) een kutstad.
http://www.instructables.com/id/Outhouse/quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:52 schreef Lorrelies het volgende:
Godver, die waterbak van de wc stroomt ineens nog maar heel langzaam vol
Dat wordt klussen
quote:
hehe ik ookquote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:15 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb wel eens wat van zijn filmpjes gezien, Is wel leuk om te kijken zo af en toe
Bahquote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:56 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
http://www.instructables.com/id/Outhouse/
Ik ben eventueel beschikbaar voor de graafwerkzaamheden.
Jij was zowaar verdwaalt, dat ik niks post betekend niet dat ik niks zie.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 18:43 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik was laatst nog in Utrecht![]()
Leer mij de stad kennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |