1 Brugklasquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:19 schreef Lorrelies het volgende:
8?
Ik deed er 7 over, vond ik wel lang zat
Pre-Purchase Guns of Icarus Online Collectors Edition 4-Packquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:15 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nogmaals, Bier, koeien, appels, peren? Als in, wat zit erin zo'n 4pack? Dat het er 4 zijn kan mijn brein nog net bevatten weetje.
Jammer klinkt erg tof, maar die specs red ik nietquote:
Oh wowquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:21 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
1 Brugklas
2 vmbo
3 TL
4 TL + examen
5 havo
6 havo + examen
7 vwo
8 vwo + examen
Ik had het ook liever anders gehad.
Ja mensen, eens was ik ook een bontkraagje.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:21 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
1 Brugklas
2 vmbo
3 TL
4 TL + examen
5 havo
6 havo + examen
7 vwo
8 vwo + examen
Ik had het ook liever anders gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep morgen weer naar schoolquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:52 schreef Mender het volgende:
Hey Plex, ben je alweer een beetje beter?
Zijn wel dikke graphics inderdaad; mauris red dat ook niet ben ik bang.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:21 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Jammer klinkt erg tof, maar die specs red ik niet.
Mwa, 2 jaar extra middelbare school. 1 jaar extra over mn bachelor gedaan, 1 jaar kwijt aan premaster. Mn master staat er om bekend dat hij lastig in de aangewezen tijd te voltooien is, dus dat zou mogelijk ook een jaar kunnen zijn.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:23 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Oh wow
Ken wel meer mensen die zo opgeklommen zijn. Laatbloeiers
Wel knap hoor. En uiteindelijk maakt die 8 jaar ook niet uit
Wauw, Die mod heb ik nou nog nooit gezien, Laat staan gespeeld.quote:
Die gast klinkt als deze gast:quote:
Die gast klinkt als deze gast:quote:
Enige*quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:03 schreef mar456 het volgende:
Ik zit in de 4e en ik zit 4 jaar op de middelbare,
ben ik de enigste die het gwn in 1x goed heeft gekozen..?
Nee, want je doet havo terwijl de beste keus natuurlijk vwo is.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 17:03 schreef mar456 het volgende:
Ik zit in de 4e en ik zit 4 jaar op de middelbare,
ben ik de enigste die het gwn in 1x goed heeft gekozen..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |