SPOILER: Officiele MC SC server AldiewillentekaaprenvarenCRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Veel plezier
Nah het is dan niet zo dat ik het elke week eetquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:14 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Jij werkt in een bakkerij, dan is het toch niet zo speciaal meer?
Of is het zo dat je elke dag zin hebt in cake, taart ofzo?
quote:
ZONDE MAN WAT EEN HOERENJONGquote:
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:20 schreef MineraalWater het volgende:
Oh ik heb trouwens iemand op de klas zitten die gister een gesprek had met de mentor over zijn game verslaving.
Over jezelf in de 3e persoon praten.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:20 schreef MineraalWater het volgende:
Oh ik heb trouwens iemand op de klas zitten die gister een gesprek had met de mentor over zijn game verslaving.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:24 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Over jezelf in de 3e persoon praten.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:24 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Over jezelf in de 3e persoon praten.
Wtfffffffffffffffquote:
iddquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:30 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
heb jij die films nooit gezien?
Lijkt me sterk; ben elke dag 21:00 thuis ofzo.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:25 schreef MineraalWater het volgende:
[..]Ik weet zeker dat jij meer gamed dan mij.
Opzouten!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:11 schreef Mender het volgende:
En Timwonnacott met meneer aanspreken graag
Neen, dat doe ik niet.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:13 schreef Mender het volgende:
Als je dat doet zou hij dat wel waarderen denk ik
Opzouten en je hebt zojuist een vraag gesteld.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:16 schreef bobbernaut het volgende:
Meneer Timwonnacot,
Mag ik u een vraag stellen?
Ik wil graag heten wat uw voornaam is.
Met vriendelijke groet,
Cedric
Zie bovenstaande.quote:
Lachen toch, ff checken wat voor vlees je in de kuip hebt.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh beetje laat maar Loon die mijn fb opzoekt
Ga neuk jezelfquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Opzouten!
[..]
Neen, dat doe ik niet.
[..]
Opzouten en je hebt zojuist een vraag gesteld.
[..]
Zie bovenstaande.
[..]
Lachen toch, ff checken wat voor vlees je in de kuip hebt.
Zo nu ik weer helemaal bij ben,
Goedemiddag allen der verzamelde MCers.
HAHAHHAHAHA IK!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:31 schreef drumstickNL het volgende:
Hoi Tim.
wie is er trouwens voor om een draak los te laten in de map?
Nee serieus is wel geniaalquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:31 schreef drumstickNL het volgende:
Hoi Tim.
Doe een Wither, die zijn moeilijkerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:31 schreef drumstickNL het volgende:
Hoi Tim.
Die maken dieren dood.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:32 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Doe een Wither, die zijn moeilijker
Ja maar die vliegen niet, dus dan plemp je er een stel neer in die desert die tussen de gebieden in zit. Lekker leuk als je er langs moetquote:
Nu heb ik hongerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:33 schreef TJV het volgende:
We dippen bob gewoon in de mayo, heb je een frikandel mayo. Die draak lust dat vast wel.
Dat is onze Sociosquote:
Nee in Minecraft is hij een pedopriester, altijd bouwt hij kerken.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:38 schreef Rijst het volgende:
[..]
wanne mafkees. Hij bouwt zeker ook Intercitiy's in Minecraft.
Chevy chase is in het echt ook een racist en klootzak.quote:I just wanted to let you all know - don't be fooled by his PR people. This is not the first time and it will not be the last that he went on a tirade like this. It's only bad because it was caught on tape. So they have to spin it as such. It is never okay to refer to your black cast members as the N-word or describe working with them like "working on a slave ship". Sony is still involved - they can't keep covering for him forever.
I'll figure out how to get proof for you all without getting fired. But I'm tired of people defending his racism and bigotry and all around ass. He is a pain to work with and work for.
EDIT: Don't know if this works for proof - its a screen grab [1] of a shooting schedule. His tirade is absolutely racist... not him complaining about his character's racism. But spin doctors sure love to paint him in good light.
Chevy wie?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:40 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Chevy chase is in het echt ook een racist en klootzak.
Pierce, die oude vent?quote:
Jep, hij schijnt 1 op 1 hetzelfde te zijn als wie hij speelt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |