In de serie speelt ie iig geen racistquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:46 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jep, hij schijnt 1 op 1 hetzelfde te zijn als wie hij speelt.Goed gecast wel, maar nu werkt hij op iedereen zijn zenuwen.
Niet?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:48 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
In de serie speelt ie iig geen racist
Die aflevering dat ze een trampoline hadden gevonden
quote:
Nee toch?quote:
verkeerdequote:
Van die neger dan?quote:
neequote:
Ik had niet anders van je verwacht.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:53 schreef TJV het volgende:
[..]hahahahahahahaha WTFFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:53 schreef TJV het volgende:
[..]Daar mag ik geen grapjes meer over makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe ik ook niet, ik neem ze uiterst serieus.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:54 schreef Rijst het volgende:
[..]
Daar mag ik geen grapjes meer over maken
Brucequote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
WACHT IK WEET LOONS VOORNAAM TROUWENS
HAR HAR
Tim zekerquote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
WACHT IK WEET LOONS VOORNAAM TROUWENS
HAR HAR
Doe je ogen eens open.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:02 schreef Rijst het volgende:
[..]
haha waarom luister je ouwelullenmuziek??
Nee nu zijn ze dichtquote:
Insgelijks.quote:
quote:
hihi leuk grapje toch?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:30 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Opzouten!
[..]
Neen, dat doe ik niet.
[..]
Opzouten en je hebt zojuist een vraag gesteld.
[..]
Zie bovenstaande.
[..]
Lachen toch, ff checken wat voor vlees je in de kuip hebt.
Zo nu ik weer helemaal bij ben,
Goedemiddag allen der verzamelde MCers.
Ik wil engineer wordenquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:22 schreef drumstickNL het volgende:
Vanavond speel ik Guns of Icarus (online)
Crew voor vanavond:
Captain- Piekartz
Engineer-
Gunner-
Gunner-
Vul snel in voordat alles bezet is jwt.
Ik wil wel mee doen. Wat kost het?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:28 schreef drumstickNL het volgende:
Crew voor vanavond:
Captain- Piekartz
Engineer- Maurisioo
Gunner- Mordecai
Gunner-
Ok Tom
Mor: "Oh, wacht, dan moet ik het kopen"quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:32 schreef drumstickNL het volgende:
Naam van het schip: HMS De Ruyter .. ? Of iets van; failboat :d
Crew voor vanavond:
Captain- Piekartz
Engineer- Maurisioo
Gunner- Mordecai
Gunner-Mender
8 uur stipt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |