Op mijn pc doet hij het wel goed. Je kunt altijd daar opquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:44 schreef Lorrelies het volgende:
Nee ik hoef 'm niet
Vind TF2 al genoeg. Daarbij doet ie het vast niet lekker op mijn laptop
Dus plek 3 is ook nog vrij.
jaquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:44 schreef Mordecai het volgende:
Wie moeten hem nog kopen?
- Mauris
- Ik
- Lor?
- Mender?
Dan is het maar 8 euro per persoon (ipv 14)
is goedquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:42 schreef Mordecai het volgende:
Pre-Purchase Guns of Icarus Online Collectors Edition 4-Pack
31,49¤
Dat kunnen we dus ook gewoon doen hè
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik dm'de het je laatst nog
Nee, maar ik ben wel eens in Amsterdam, dat is toch een beetje hetzelfde met al die Turken?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:05 schreef bobbernaut het volgende:
Zijn jullie eigenlijk ooit all inclusive op vakantie gegaan in Turkije ofzo?
Ik ben nog nooit op vakantie geweest.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:05 schreef bobbernaut het volgende:
Zijn jullie eigenlijk ooit all inclusive op vakantie gegaan in Turkije ofzo?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:06 schreef Lorrelies het volgende:
Waarom zou ik naar Turkije gaan? Er zitten hier al genoeg turken.
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:06 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben wel eens in Amsterdam, dat is toch een beetje hetzelfde met al die Turken?
nee?!quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:09 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit op vakantie geweest.
je kan zeker niks doen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:17 schreef drumstickNL het volgende:
Ben wel eens all inclusive naar turkije geweest. Was 5 sterren maar vond er niet veel aan.
Jep, 10 dagen all inclusivequote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:22 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Maar vanwaar deze interesse, je gaat het thuisland bezoeken?
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:59 schreef Mordecai het volgende:
Nog op zoek naar twee personen die mee willen doen met de 4-pack kopen.
Tot nu toe doen mee:
- Mender
- Ik
Ben ook op facebook maar eens op zoek gegaan naar mensen die 'm misschien willen hebben ^^
Leuk filmpjequote:
Wij gingen ook altijd op vakantie in het buitenland, weekje frankrijk of duitsland met de caravanquote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:24 schreef Lorrelies het volgende:
Ik ben op vakantie geweest in: Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Engeland, Spanje en Italië.
Voornamelijk stedentrips, dat vonden mijn ouders leuk
Hahahaha sickquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:00 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Wij gingen ook altijd op vakantie in het buitenland, weekje frankrijk of duitsland met de caravan
Alleen toen wij in Parijs waren sprong er iemand van de Eiffeltoren terwijl wij in de rij stonden om naar boven te gaan, de rij mensen naast ons zat onder het bloed
Waarom moest ik lachen?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:01 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Klonk alsof er een zak aardappelen op de grond viel
pww?quote:Op woensdag 24 oktober 2012 15:56 schreef mar456 het volgende:
Om terug te komen op mijn boosheid van gisteren.
Het was omdat ik te lui was om te leren voor de pww volgende week (ik ken alles al tis toch allemaal herhaling)
hoax; zitten hekken omheen enzulksquote:Op woensdag 24 oktober 2012 16:01 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Klonk alsof er een zak aardappelen op de grond viel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |