quote:Op woensdag 24 oktober 2012 10:06 schreef Schanulleke het volgende:
Geëxperimenteerd met tegenlichtfoto's
quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:06 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Wel een goed idee om hiermee te experimenteren.
Hier een portret van gister.
op flickr kreeg ik de tip het rechtergedeelte weg te snijden maar dat vind ik zonde. Had dat witte vlekje kunnen shoppen maar heb ervoor gekozen het zo te laten.
Geeft inderdaad juist een verhouding achtig iets..quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:11 schreef Stefan het volgende:
Ik vind de balans juist mooi zo, die rechterkant heeft een functie wmb
In potentie echt een leuke foto. Maar ik zou de bewerking wat anders doen. Goed belichten op het kind (moeder wordt dan wat donkerder ja), en de kleuren (het groenige) zou ik wat bijwerken.quote:
Als je een stukje naar links had gedraaid had je het hele gezicht van het kind gehad en een stukje minder van de moeder maar daarvan had je alleen moeten zien dat ze lacht en naar de baby kijkt, het kind is de cutefactor, niet de moeder.quote:
ok, jouw keuzequote:Op zondag 18 november 2012 13:41 schreef Stefan het volgende:
[..]
Als je een stukje naar links had gedraaid had je het hele gezicht van het kind gehad en een stukje minder van de moeder maar daarvan had je alleen moeten zien dat ze lacht en naar de baby kijkt, het kind is de cutefactor, niet de moeder.
Verder had ik zelf wat groen eruit gehaald en het contrast wat hoger en de kleur meer verzadigd.
Er hangen lichtjes voor het model?quote:
Misschien staat hij achter glas? Ben ook wel benieuwd namelijkquote:Op woensdag 21 november 2012 00:30 schreef Stefan het volgende:
[..]
Er hangen lichtjes voor het model?
Krijg trouwens een MasterCard gevoel bij de foto, het logo van MC staat praktisch op de foto en dan pakt ie ook nog zijn portemonnee.quote:Op woensdag 21 november 2012 12:08 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Misschien staat hij achter glas? Ben ook wel benieuwd namelijk
Waarom nvm?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |