SPOILER: Vaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gastenboek
Dientje12 - Ik was hier gr gr
wietparkiet - Ik kwam hier klaar
Snowbells - Kus aan mijn onderdanen
Plastic_zak - KONTSEKS MET DODE DIEREN
wietparkiet - meiden van onder de 16 kijk uit voor Danger.mouse
2Happy4U - ik eet graag rauw eendenvlees
Oceanview - hallo hoe werkt dit
Ro-ald - Lobi voor jullie allemaal
Danger.Mouse - Hoe dichter bij de nul
Flipiee - C.Ronaldo
Beach - schapen neuken is fijn
Dientje12 - Als bliksem kon toeslaan op commando HOH dan wist ik het wel!
Snowbells - allemaal hete donders in deze SC.
Roald -![]()
wiipartie - Heatseeker is cuwtie
Bendoe - hoi ik ben 12 wat is dit
kutparkiet - flips is liev
FL_Freak - hvjwjnmk
LittleBrownie - Eindelijk lapo gr gr
Unfckingtitled - Ik maak het gastenboek compleet.
Ro-ald - Wat is deze?
Dientje12 - Stoned gevolgd worden door wel 2000 kippen
Snowbells - Kusssss.
SpaceInvaders - RIP aan de nabestaanden.
Oceanview - -opbokken-
Ro-ald
Ro-ald Lapo van GayGay gekaapt.
Ga.aguyim![]()
Ro-ald![]()
![]()
Dan ben je een überautist.quote:Op maandag 22 oktober 2012 22:25 schreef Taexon het volgende:
Waarom willen mensen persee het topic maken?
Ja thanksquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:23 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Je ging naar Madurodam toch? veel plezier alvast
quote:
Is er alweer een meetquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 10:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga je naar de nachtbagger meet in Amsterdam 16 november?
Oh Okè, ja ik moet ook nog kijken of ik ga.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:06 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Had wel gekund hoor, als er 2 personen niet kwamen
Je woont in Almere toch? Dus waarom zou jij niet gaanquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:08 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh Okè, ja ik moet ook nog kijken of ik ga.
Oh,omdat er al een paar niet gaan.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:36 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je woont in Almere toch? Dus waarom zou jij niet gaan
Maar er zijn vast wel nog andere leuke users die komen tochquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:37 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Oh,omdat er al een paar niet gaan.
Die ik wel leuk vind om te meeten.
er zijn vast uitzonderingen, maar vertel wat jij straks gaat doen. Hij is gefriendzonedquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 11:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Maar er zijn vast wel nog andere leuke users die komen toch
Oké, Nestalgie en ik hadden een discussie, en hij wilt mij maar niet geloven, wie heeft er gelijk?
Tiener meisjes en jongens kunnen bevriend met elkaar zijn zonder dat er iets meer is van een van de twee kanten.
En ze kunnen elkaar ook gewoon knuffelen en flirten, want dat doen ze gewoon ook bij andere.
Ik ben er voor, Nestalgie is er tegen.
Niet waar.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:03 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
er zijn vast uitzonderingen, maar vertel wat jij straks gaat doen. Hij is gefriendzoned
Hij is je vriend toch?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:05 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Niet waar.
Al zei gogosweden ook dat ik friendzone
Maar het zit echt niet zo
ow dacht dat het uit was ofzoquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hij is weer terug naar huis.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:09 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Friendzoned, vraag hem maar of hij het als enkel vriendschap ziet
Wat ga je nemen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even lunch halen bij de Mac. #YOLO
IK ZEI HET JE!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik: hey, we zijn toch gewoon goeie vrienden? ;p
Hij: hoi, haha ja, hoezo, vind je me leuk?
Verdomme Nestalgie, wat moet ik nu zeggen? Uh nee, maar wou het weten door een fokker?
zeg weet niet, jij mij?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik: hey, we zijn toch gewoon goeie vrienden? ;p
Hij: hoi, haha ja, hoezo, vind je me leuk?
Verdomme Nestalgie, wat moet ik nu zeggen? Uh nee, maar wou het weten door een fokker?
quote:
Boh zit ik hier met een broodje eiquote:
wat nou ik heb je geholpen vandaag + de waarheid aan het licht gebracht.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee ik luister niet meer naar jou.
Ik heb gezegd: haha, sorry niks, was iemand anders. Ze is gek.
Echt geloofwaardig ik weet het
[..]
Boh zit ik hier met een broodje ei
Loveyou toch.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wat nou ik heb je geholpen vandaag + de waarheid aan het licht gebracht.
hij wilt je.
Gvdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
als vriend of liefde? bij jou weet je het nooit
Arme, arme jongen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:45 schreef Angel-Joy het volgende:
Nestalgie, ik ben naar een niet gefriendzoned vriend.
Doei
#yoloquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ook, lig ook nog steeds in bed
Zo'n zin in filet americain nuquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:24 schreef krullenbolletje het volgende:
Broodje filet americain met ei maken
mensen die niet vakantiequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo'n zin in filet americain nunog 2 uur
Ja tuurlijk, lekker kort en pittig en roodquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:49 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
neem jij later ook zo'n vlot kapsel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, lekker kort en pittig en roodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een onzin.. zijn genoeg mensen die zoveel van dat spul drinken. Ze had 3 blikken op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:41 schreef Flippiee het volgende:
Meisje overlijdt aan Monster Energy
caffeinevergiftiging wist niet dat mogelijk
Precies..eigen verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat een onzin.. zijn genoeg mensen die zoveel van dat spul drinken. Ze had 3 blikken op.Of ze had een hart conditie waarvan ze niks wist, ze had pech of ze ging gewoon dood die dag.
Amerikaalles maar aanklagen, je koopt die kutzooi toch zelf.
Tsja misschien was haar tere 14-jarige lichaam wel niet opgewassen tegen zoveel bendequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat een onzin.. zijn genoeg mensen die zoveel van dat spul drinken. Ze had 3 blikken op.Of ze had een hart conditie waarvan ze niks wist, ze had pech of ze ging gewoon dood die dag.
Amerikaalles maar aanklagen, je koopt die kutzooi toch zelf.
ik at gister een browniequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb het zo druk laatste tijd maar ik wil wel ff zeggen dat ik jullie mis
2e keer foutje?quote:
flippie faalt 3xquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:13 schreef Flippiee het volgende:
Kut telefoonAls dat ding nou fatsoenlijk kon knippen kut samsung.
mongoltjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt irritant hoor, ik moet telefoon resetten zodat ie het weer fatsoenlijk doet.
Die hoge heren bij samsung ja.quote:
huftersquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die hoge heren bij samsung ja.Al maanden op de hoogte dat meerdere SGS 3 gebruikers last hebben van een bug en maar geen update daarvoor kunnen geven.
Morgen alsnog misschien naar Ajax-Cityquote:
Fucking niceequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Morgen alsnog misschien naar Ajax-City
Bekende verkoopt een kaartje voor 35euro, 1e ring en oude tribune waar ik altijd stond
Hij heeft hem nog, nu moet ie nog reageren op mijn : Dan neem ik hem welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fucking niceeEn beter dat je alsnog heen kan.
Chillquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Morgen alsnog misschien naar Ajax-City
Bekende verkoopt een kaartje voor 35euro, 1e ring en oude tribune waar ik altijd stond
hij wilt je rakenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:03 schreef Snowbells het volgende:
Mijn neefje praat 24/7 met mij op whatsapp
dom kutwijf die altijd meent dat ze mijn moeder is terwijl ze allebei mijn zussen al heeft weggejaagdquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dom kutwijf die altijd meent dat ze mijn moeder is terwijl ze allebei mijn zussen al heeft weggejaagd
Ja ik kan het nog wel redelijk inhouden maar als ik binnenkort écht tegen haar uitval ga ik denk ik bij mijn stiefvader wonen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]raar mens?
Ik ruzie omdat ik haar vanochtend vroeg eindelijk weer eens na 300 jaar niks lekkers in huis wat mee te nemen, gaat ze net flippen dat ik genoegen moet nemen met ALLEEN het avondeten en al brood op had.En toen maakte ik wat opmerkingen over haar figuur en nu negeert ze me
Ben jij onsterfelijk?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]raar mens?
Ik ruzie omdat ik haar vanochtend vroeg eindelijk weer eens na 300 jaar niks lekkers in huis wat mee te nemen, gaat ze net flippen dat ik genoegen moet nemen met ALLEEN het avondeten en al brood op had.En toen maakte ik wat opmerkingen over haar figuur en nu negeert ze me
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijf leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vampire Diaries kijken, dikke tranen omdat zielig komt moeders kamer binnen.Fijn. Dochter van 20 dat nog steeds jankt als iets zielig is
![]()
![]()
is dat zoiets als twilightquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:38 schreef Flippiee het volgende:
Vampire Diaries kijken, dikke tranen omdat zielig komt moeders kamer binnen.Fijn. Dochter van 20 dat nog steeds jankt als iets zielig is
![]()
Doe ik ook hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:38 schreef Flippiee het volgende:
laatst nog met Bucket list
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:38 schreef Flippiee het volgende:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
tregte klegtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:38 schreef Flippiee het volgende:
![]()
Maar dan veel beter en romantischerquote:
Ohhquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Doe ik ook hoorlaatst nog met Bucket list
![]()
Die heb ik nog niet gezien, net zoals My Sister's keeper. Misschien maar eens doen binnenkort.
![]()
![]()
O god my sisters keeperquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar dan veel beter en romantischer
[..]
Ohh![]()
Die heb ik nog niet gezien, net zoals My Sister's keeper. Misschien maar eens doen binnenkort.
Doe ik ook hoor, kan er echt tegen niet als kenny dood gaatquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:38 schreef Flippiee het volgende:
![]()
![]()
Doe je het nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:43 schreef AppelCake het volgende:
Morgen 2 proefwerken, maar geen zin om te leren.
Iemand moet later de schoonmakers opvolgenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Door vergelijkbare reacties stel ik het kijken steeds weer uit.quote:southpark?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:43 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor, kan er echt tegen niet als kenny dood gaatMisschien kun je al gaan solliciteren als schoonmaker.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:43 schreef AppelCake het volgende:
Morgen 2 proefwerken, maar geen zin om te leren.![]()
Maar je hebt toch helemaal niets aan Duits en aardrijkskunde?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe je het niet
Iemand moet later de schoonmakers opvolgen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe je het niet
Iemand moet later de schoonmakers opvolgenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Door vergelijkbare reacties stel ik het kijken steeds weer uit.
[..]
southpark?
[..]
Misschien kun je al gaan solliciteren als schoonmaker.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Elke keer weer!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
southpark?
[..]
Misschien kun je al gaan solliciteren als schoonmaker.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
southpark?
[..]
Misschien kun je al gaan solliciteren als schoonmaker.
Nee, alleen in de eerste paar seizoenen, daarna alleen als het de makers van southpark uitkwam.quote:![]()
Nederland handelt veel met Duitsland.In bepaalde beroepen is het handig als je wat Duits beheerst.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar je hebt toch helemaal niets aan Duits en aardrijkskunde?
Aardrijkskunde is handig want dan ben je gewoon niet zo fucking onwetend en maak je geen domme opmerkingen zoals dat kaapstad in Noorwegen ligt.quote:Dat is wel heel zwaar voor de kijker dan, jaquote:![]()
![]()
Ik wil dom lijken en ik wil toch niets met handel gaan doen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nederland handelt veel met Duitsland.In bepaalde beroepen is het handig als je wat Duits beheerst.
Aardrijkskunde is handig want dan ben je gewoon niet zo fucking onwetend en maak je geen domme opmerkingen zoals dat kaapstad in Noorwegen ligt.
[..]
[..]
Dat is wel heel zwaar voor de kijker dan, ja![]()
![]()
ik verwachte een reactie van; huilende jongensquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nederland handelt veel met Duitsland.In bepaalde beroepen is het handig als je wat Duits beheerst.
Aardrijkskunde is handig want dan ben je gewoon niet zo fucking onwetend en maak je geen domme opmerkingen zoals dat kaapstad in Noorwegen ligt.
[..]
[..]
Dat is wel heel zwaar voor de kijker dan, ja![]()
![]()
en dan ik zo van jullie allemaal.van me afslaan![]()
Zeik dan niet en leer gewoon niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik wil dom lijken en ik wil toch niets met handel gaan doen...Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Maar ik wil wel op HAVO blijven....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zeik dan niet en leer gewoon niet.![]()
![]()
flikker op met je gezeik als je toch niet naar ons luistertquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar ik wil wel op HAVO blijven....![]()
jankertquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar ik wil wel op HAVO blijven....![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar ik wil wel op HAVO blijven....jij doet havo?
Doe dan lbo ofzo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik wil dom lijken en ik wil toch niets met handel gaan doen...Het is wel heel lief en gevoelig ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik verwachte een reactie van; huilende jongens![]()
![]()
en dan ik zo van jullie allemaal.van me afslaan![]()
Alleen of je daardoor chickies van je af moet gaan slaan![]()
![]()
Valt meequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, maar ik lijk natuurlijk op iemand van atheneum.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
op het atheneum zitten meestal van die lelijke nerdjes iddquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ja, maar ik lijk natuurlijk op iemand van atheneum.![]()
naja eigenlijk ga ik altijd stuk om southpark, ben jij de lijm?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe dan lbo ofzo.
[..]
Het is wel heel lief en gevoelig ja.![]()
Alleen of je daardoor chickies van je af moet gaan slaan
dan kan ik je opsnuiven![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
op het atheneum zitten meestal van die lelijke nerdjes idd![]()
![]()
quote:quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
op het atheneum zitten meestal van die lelijke nerdjes idd![]()
![]()
Iewl.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:51 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
naja eigenlijk ga ik altijd stuk om southpark, ben jij de lijm?
dan kan ik je opsnuiven![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:51 schreef Trollscience het volgende:
[..]
op het atheneum zitten meestal van die lelijke nerdjes idd
![]()
fieldfucken
quote:
Uit Wormerveer komt die linker en die andere uit AmstelveelOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Omdat de ene bevriend is met 10 mensen uit mijn lijst en die andere 8quote:
Ik kom gewoon shit tegen
een tattoo tussen haar tieten.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Uit Wormerveer komt die linker en die andere uit Amstelveel![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat de ene bevriend is met 10 mensen uit mijn lijst en die andere 8
Ik kom gewoon shit tegen
Lol. Je hoorde wel aan het accent dat ze niet zo intelligent waren.![]()
Tja, de een wordt voor feyenoord en de ander gaat fieldfucken met een pistooltattoo op haar buikquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lol. Je hoorde wel aan het accent dat ze niet zo intelligent waren.
Stupid is as stupid doesOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lol. Je hoorde wel aan het accent dat ze niet zo intelligent waren.![]()
![]()
Jij bent dan ook wel heel dom hoor Brittquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Lolquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:09 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Uit Wormerveer komt die linker en die andere uit Amstelveel
je ging toch worst eten van appelcakequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:15 schreef Snowbells het volgende:
Ik ben misselijk door die vieze pannenkoek![]()
Ehhh. Skyrim?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:15 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hmm, had gekund maar nee. Probeer het nog een keer.![]()
![]()
Echt raar jaHeeft idd met het accent te makenquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
cokequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik geef je een hint. Het heeft met jouw username te maken.
oorbel?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik geef je een hint. Het heeft met jouw username te maken.![]()
Sneeuw voor onder de kerstboom? Sneeuwbanden?!?! EEN MUTS?!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ik geef je een hint. Het heeft met jouw username te maken.![]()
quote:quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft idd met het accent te maken![]()
Nee. Denk goed na. Jij vindt het leuk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Sneeuw voor onder de kerstboom? Sneeuwbanden?!?! EEN MUTS?!![]()
kerstballenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee. Denk goed na. Jij vindt het leuk.![]()
Meer hints.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee. Denk goed na. Jij vindt het leuk.![]()
Zaadlozing in je gezichtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee. Denk goed na. Jij vindt het leuk.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
papierquote:
dat vindt is het bokkelulquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:20 schreef Typisch het volgende:
wc papier, dat helpt om kots op te ruimen en dat vind snow handig/leukOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Gemaakt van papier... Snow...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:20 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wtf is het nou zo simpel of ben ik zo dom![]()
geld?quote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
einzquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:23 schreef AppelCake het volgende:
lalalalalalala ik weet nu 5 Duitse woordjes.
zwei
drei
wo ist meine fahradOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Behoorlijk in de buurt.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Een tijdschrift met Kit Harington op de cover?![]()
kan tochquote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
neequote:Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Het is een boek.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zeg het nou maar gewoon, ik ben te ongeduldig voor dit.![]()
Ik denk niet dat het handig is om hem in het Engels te lezen. Ik vind het al heel wat dat ik zo'n boek ga lezen.![]()
![]()
quote:![]()
Ik moet die boeken nog steeds bestellen, maar ik wacht denk ik tot de kerst. Dan is er vast een goedkope actie ergens.![]()
Zijn die anders dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die namen in het Nederlands! Maar wel goed van je
. Boek 3 is het leukste.
![]()
Alle 5 boeken voor 36 euro is duur?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Ik moet die boeken nog steeds bestellen, maar ik wacht denk ik tot de kerst. Dan is er vast een goedkope actie ergens.![]()
Ik ga ze nu toch niet lezen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Alle 5 boeken voor 36 euro is duur?![]()
Meh.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kingslanding > Koningslanding, Littlefingers > Pinkje.![]()
![]()
Maar het probleem, ik denk niet dat ik er doorheen kom als ik hem in het Engels ga lezen. Letters gaan al voor mij dansen als ik een boek lees, maar in het Engels zal het wel erger zijn.![]()
![]()
Al bij de mac gesolliciteerd?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meh.
Maar het probleem, ik denk niet dat ik er doorheen kom als ik hem in het Engels ga lezen. Letters gaan al voor mij dansen als ik een boek lees, maar in het Engels zal het wel erger zijn.![]()
Nice.quote:Zag dat er zelfs een topic reeks op FOK! is voor medewerkers.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 23-10-2012 17:33:55 ]![]()
Foutje. Zie edit boven je.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nice.Zag dat er zelfs een topic reeks op FOK! is voor medewerkers.
![]()
Je gaat de boeken leuk vinden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meh.
![]()
Ja. Vandaag andere zaken geweest om te solliciteren. Morgen ga ik naar Den Haag en ga ik daar een gok wagen.quote:![]()
Top.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Vandaag andere zaken geweest om te solliciteren. Morgen ga ik naar Den Haag en ga ik daar een gok wagen.![]()
![]()
Ik hoop het. Ik ben FOK!ken wel een beetje zat af en toe en games doen mij ook niet echt veel meer. Ik vind alleen films kijken nog echt leuk maar ik kan niet de hele dag door films kijken. Dan maar het boek en hopen dat ik daar wat tijd mee kan doden.quote:![]()
je hebt 50 shades of grey gekochtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meh.
Die zag wel liggen en ik heb getwijfeld of ik die zou kopen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:38 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je hebt 50 shades of grey gekocht![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die zag wel liggen en ik heb getwijfeld of ik die zou kopen.wat heb je gekocht
![]()
Ik had een halve pannenkoek, verder is er niks in huis en ik wil mijn geld niet opmaken aan etenquote:.
Nog nooit grieks gehad..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wil je niet samen eten in een Grieks restaurant?![]()
Mhm hmhmhmhmquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
geef je adres en ik stuur een boterham![]()
Ik ga niet eens 1 keer in de weekquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Laat dan maar, ik eet niet met mensen die minder dan 2 keer in de week gaan uit eten.![]()
![]()
Drink water.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik had een halve pannenkoek, verder is er niks in huis en ik wil mijn geld niet opmaken aan eten.
[..]
Nog nooit grieks gehad..![]()
Jij hebt een vriendin.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wil je niet samen eten in een Grieks restaurant?![]()
Ik ben dan ook gewoon een verwend nest.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga niet eens 1 keer in de week![]()
![]()
ik ga max 5 x per jaarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Laat dan maar, ik eet niet met mensen die minder dan 2 keer in de week gaan uit eten.![]()
Even kijken of er normaal brood is in huis in plaats van broodjes, en dan tosti maken (als er kaas isquote:)
![]()
en gayquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben dan ook gewoon een verwend nest.![]()
yoloquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:51 schreef Snowbells het volgende:
Er is geen brood in huisnaar de winkel dan maar.
![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:51 schreef Snowbells het volgende:
Er is geen brood in huisnaar de winkel dan maar.
Als je daar toch bent koop aardappelen om frieten te maken ofzo.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
![]()
ik kenser slim, 500 euro dan maak ik je huiswerkquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik zoek eerst een nerd die mijn huiswerk voor me wil maken.![]()
Nee, ik zoek iemand die niet met kenser scheld.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:55 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik kenser slim, 500 euro dan maak ik je huiswerk![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:52 schreef AppelCake het volgende:
[..]
![]()
En dan gewoon afraffelenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:55 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik kenser slim, 500 euro dan maak ik je huiswerk![]()
![]()
was een grapje.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:56 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, ik zoek iemand die niet met kenser scheld.
Ik brn uiterst intelligent nu dat geld![]()
Met een hamer.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:57 schreef Plastic_zak het volgende:
Snow? Wanneer ga je nestalgie raken?![]()
Goeie vraagquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:57 schreef Plastic_zak het volgende:
Snow? Wanneer ga je nestalgie raken?
kom adam meet![]()
![]()
Denken dat P_z geld heeftquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:58 schreef Dimens het volgende:
Snow over een paar jaar tegen haar man; "Waar is jouw pinpas?"![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: