Ik had een halve pannenkoek, verder is er niks in huis en ik wil mijn geld niet opmaken aan etenquote:
Nog nooit grieks gehad..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wil je niet samen eten in een Grieks restaurant?
Mhm hmhmhmhmquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
geef je adres en ik stuur een boterham
Ik ga niet eens 1 keer in de weekquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Laat dan maar, ik eet niet met mensen die minder dan 2 keer in de week gaan uit eten.
Drink water.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik had een halve pannenkoek, verder is er niks in huis en ik wil mijn geld niet opmaken aan eten.
[..]
Nog nooit grieks gehad..
Jij hebt een vriendin.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wil je niet samen eten in een Grieks restaurant?
Ik ben dan ook gewoon een verwend nest.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga niet eens 1 keer in de week
ik ga max 5 x per jaarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Laat dan maar, ik eet niet met mensen die minder dan 2 keer in de week gaan uit eten.
Even kijken of er normaal brood is in huis in plaats van broodjes, en dan tosti maken (als er kaas isquote:
en gayquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:50 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben dan ook gewoon een verwend nest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |