Foutje. Zie edit boven je.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nice.Zag dat er zelfs een topic reeks op FOK! is voor medewerkers.
Je gaat de boeken leuk vinden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meh.
Maar het probleem, ik denk niet dat ik er doorheen kom als ik hem in het Engels ga lezen. Letters gaan al voor mij dansen als ik een boek lees, maar in het Engels zal het wel erger zijn.
Ja. Vandaag andere zaken geweest om te solliciteren. Morgen ga ik naar Den Haag en ga ik daar een gok wagen.quote:
Top.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Vandaag andere zaken geweest om te solliciteren. Morgen ga ik naar Den Haag en ga ik daar een gok wagen.
Ik hoop het. Ik ben FOK!ken wel een beetje zat af en toe en games doen mij ook niet echt veel meer. Ik vind alleen films kijken nog echt leuk maar ik kan niet de hele dag door films kijken. Dan maar het boek en hopen dat ik daar wat tijd mee kan doden.quote:
je hebt 50 shades of grey gekochtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meh.
Maar het probleem, ik denk niet dat ik er doorheen kom als ik hem in het Engels ga lezen. Letters gaan al voor mij dansen als ik een boek lees, maar in het Engels zal het wel erger zijn.
Die zag wel liggen en ik heb getwijfeld of ik die zou kopen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:38 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je hebt 50 shades of grey gekocht
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die zag wel liggen en ik heb getwijfeld of ik die zou kopen.
Ik had een halve pannenkoek, verder is er niks in huis en ik wil mijn geld niet opmaken aan etenquote:
Nog nooit grieks gehad..quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wil je niet samen eten in een Grieks restaurant?
Mhm hmhmhmhmquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
geef je adres en ik stuur een boterham
Ik ga niet eens 1 keer in de weekquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Laat dan maar, ik eet niet met mensen die minder dan 2 keer in de week gaan uit eten.
Drink water.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik had een halve pannenkoek, verder is er niks in huis en ik wil mijn geld niet opmaken aan eten.
[..]
Nog nooit grieks gehad..
Jij hebt een vriendin.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wil je niet samen eten in een Grieks restaurant?
Ik ben dan ook gewoon een verwend nest.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik ga niet eens 1 keer in de week
ik ga max 5 x per jaarquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Laat dan maar, ik eet niet met mensen die minder dan 2 keer in de week gaan uit eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |