Het is een boek.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zeg het nou maar gewoon, ik ben te ongeduldig voor dit.
quote:
Zijn die anders dan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Die namen in het Nederlands! Maar wel goed van je
. Boek 3 is het leukste.
Alle 5 boeken voor 36 euro is duur?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Ik moet die boeken nog steeds bestellen, maar ik wacht denk ik tot de kerst. Dan is er vast een goedkope actie ergens.
Ik ga ze nu toch niet lezen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Alle 5 boeken voor 36 euro is duur?
Meh.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kingslanding > Koningslanding, Littlefingers > Pinkje.![]()
![]()
Al bij de mac gesolliciteerd?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meh.
Maar het probleem, ik denk niet dat ik er doorheen kom als ik hem in het Engels ga lezen. Letters gaan al voor mij dansen als ik een boek lees, maar in het Engels zal het wel erger zijn.
Nice.quote:
Foutje. Zie edit boven je.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nice.Zag dat er zelfs een topic reeks op FOK! is voor medewerkers.
Je gaat de boeken leuk vinden.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meh.
Maar het probleem, ik denk niet dat ik er doorheen kom als ik hem in het Engels ga lezen. Letters gaan al voor mij dansen als ik een boek lees, maar in het Engels zal het wel erger zijn.
Ja. Vandaag andere zaken geweest om te solliciteren. Morgen ga ik naar Den Haag en ga ik daar een gok wagen.quote:
Top.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja. Vandaag andere zaken geweest om te solliciteren. Morgen ga ik naar Den Haag en ga ik daar een gok wagen.
Ik hoop het. Ik ben FOK!ken wel een beetje zat af en toe en games doen mij ook niet echt veel meer. Ik vind alleen films kijken nog echt leuk maar ik kan niet de hele dag door films kijken. Dan maar het boek en hopen dat ik daar wat tijd mee kan doden.quote:
je hebt 50 shades of grey gekochtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Meh.
Die zag wel liggen en ik heb getwijfeld of ik die zou kopen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:38 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
je hebt 50 shades of grey gekocht
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 17:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die zag wel liggen en ik heb getwijfeld of ik die zou kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |