quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijf leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vampire Diaries kijken, dikke tranen omdat zielig komt moeders kamer binnen.Fijn. Dochter van 20 dat nog steeds jankt als iets zielig is
![]()
![]()
is dat zoiets als twilightquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:38 schreef Flippiee het volgende:
Vampire Diaries kijken, dikke tranen omdat zielig komt moeders kamer binnen.Fijn. Dochter van 20 dat nog steeds jankt als iets zielig is
![]()
Doe ik ook hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:38 schreef Flippiee het volgende:
laatst nog met Bucket list
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:38 schreef Flippiee het volgende:
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r![]()
tregte klegtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:38 schreef Flippiee het volgende:
![]()
Maar dan veel beter en romantischerquote:
Ohhquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Doe ik ook hoorlaatst nog met Bucket list
![]()
Die heb ik nog niet gezien, net zoals My Sister's keeper. Misschien maar eens doen binnenkort.
![]()
![]()
O god my sisters keeperquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar dan veel beter en romantischer
[..]
Ohh![]()
Die heb ik nog niet gezien, net zoals My Sister's keeper. Misschien maar eens doen binnenkort.
Doe ik ook hoor, kan er echt tegen niet als kenny dood gaatquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:38 schreef Flippiee het volgende:
![]()
![]()
Doe je het nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:43 schreef AppelCake het volgende:
Morgen 2 proefwerken, maar geen zin om te leren.
Iemand moet later de schoonmakers opvolgenOp zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Door vergelijkbare reacties stel ik het kijken steeds weer uit.quote:southpark?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:43 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor, kan er echt tegen niet als kenny dood gaatMisschien kun je al gaan solliciteren als schoonmaker.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:43 schreef AppelCake het volgende:
Morgen 2 proefwerken, maar geen zin om te leren.![]()
Maar je hebt toch helemaal niets aan Duits en aardrijkskunde?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe je het niet
Iemand moet later de schoonmakers opvolgen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe je het niet
Iemand moet later de schoonmakers opvolgenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Door vergelijkbare reacties stel ik het kijken steeds weer uit.
[..]
southpark?
[..]
Misschien kun je al gaan solliciteren als schoonmaker.Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Elke keer weer!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
southpark?
[..]
Misschien kun je al gaan solliciteren als schoonmaker.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
southpark?
[..]
Misschien kun je al gaan solliciteren als schoonmaker.
Nee, alleen in de eerste paar seizoenen, daarna alleen als het de makers van southpark uitkwam.quote:![]()
Nederland handelt veel met Duitsland.In bepaalde beroepen is het handig als je wat Duits beheerst.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar je hebt toch helemaal niets aan Duits en aardrijkskunde?
Aardrijkskunde is handig want dan ben je gewoon niet zo fucking onwetend en maak je geen domme opmerkingen zoals dat kaapstad in Noorwegen ligt.quote:Dat is wel heel zwaar voor de kijker dan, jaquote:![]()
![]()
Ik wil dom lijken en ik wil toch niets met handel gaan doen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nederland handelt veel met Duitsland.In bepaalde beroepen is het handig als je wat Duits beheerst.
Aardrijkskunde is handig want dan ben je gewoon niet zo fucking onwetend en maak je geen domme opmerkingen zoals dat kaapstad in Noorwegen ligt.
[..]
[..]
Dat is wel heel zwaar voor de kijker dan, ja![]()
![]()
ik verwachte een reactie van; huilende jongensquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nederland handelt veel met Duitsland.In bepaalde beroepen is het handig als je wat Duits beheerst.
Aardrijkskunde is handig want dan ben je gewoon niet zo fucking onwetend en maak je geen domme opmerkingen zoals dat kaapstad in Noorwegen ligt.
[..]
[..]
Dat is wel heel zwaar voor de kijker dan, ja![]()
![]()
en dan ik zo van jullie allemaal.van me afslaan![]()
Zeik dan niet en leer gewoon niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik wil dom lijken en ik wil toch niets met handel gaan doen...Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Maar ik wil wel op HAVO blijven....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zeik dan niet en leer gewoon niet.![]()
![]()
flikker op met je gezeik als je toch niet naar ons luistertquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar ik wil wel op HAVO blijven....![]()
jankertquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar ik wil wel op HAVO blijven....![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar ik wil wel op HAVO blijven....jij doet havo?
Doe dan lbo ofzo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik wil dom lijken en ik wil toch niets met handel gaan doen...Het is wel heel lief en gevoelig ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik verwachte een reactie van; huilende jongens![]()
![]()
en dan ik zo van jullie allemaal.van me afslaan![]()
Alleen of je daardoor chickies van je af moet gaan slaan![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: