Doe ik ook hoorquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:38 schreef Flippiee het volgende:
Vampire Diaries kijken, dikke tranen omdat zielig komt moeders kamer binnen.Fijn. Dochter van 20 dat nog steeds jankt als iets zielig is
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:38 schreef Flippiee het volgende:
Vampire Diaries kijken, dikke tranen omdat zielig komt moeders kamer binnen.Fijn. Dochter van 20 dat nog steeds jankt als iets zielig is
tregte klegtquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:38 schreef Flippiee het volgende:
Maar dan veel beter en romantischerquote:
Ohhquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:40 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Doe ik ook hoorlaatst nog met Bucket list
O god my sisters keeperquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar dan veel beter en romantischer
[..]
Ohh![]()
Die heb ik nog niet gezien, net zoals My Sister's keeper. Misschien maar eens doen binnenkort.
Doe ik ook hoor, kan er echt tegen niet als kenny dood gaatquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:38 schreef Flippiee het volgende:
Doe je het nietquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:43 schreef AppelCake het volgende:
Morgen 2 proefwerken, maar geen zin om te leren.
Door vergelijkbare reacties stel ik het kijken steeds weer uit.quote:
southpark?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:43 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Doe ik ook hoor, kan er echt tegen niet als kenny dood gaat
Misschien kun je al gaan solliciteren als schoonmaker.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:43 schreef AppelCake het volgende:
Morgen 2 proefwerken, maar geen zin om te leren.
Maar je hebt toch helemaal niets aan Duits en aardrijkskunde?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe je het niet
Iemand moet later de schoonmakers opvolgen
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe je het niet
Iemand moet later de schoonmakers opvolgen
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Door vergelijkbare reacties stel ik het kijken steeds weer uit.
[..]
southpark?
[..]
Misschien kun je al gaan solliciteren als schoonmaker.
Elke keer weer!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
southpark?
[..]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
southpark?
[..]
Nee, alleen in de eerste paar seizoenen, daarna alleen als het de makers van southpark uitkwam.quote:
Nederland handelt veel met Duitsland.In bepaalde beroepen is het handig als je wat Duits beheerst.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:45 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar je hebt toch helemaal niets aan Duits en aardrijkskunde?
quote:
Dat is wel heel zwaar voor de kijker dan, jaquote:
Ik wil dom lijken en ik wil toch niets met handel gaan doen...quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nederland handelt veel met Duitsland.In bepaalde beroepen is het handig als je wat Duits beheerst.
Aardrijkskunde is handig want dan ben je gewoon niet zo fucking onwetend en maak je geen domme opmerkingen zoals dat kaapstad in Noorwegen ligt.
[..]
[..]
Dat is wel heel zwaar voor de kijker dan, ja
ik verwachte een reactie van; huilende jongensquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nederland handelt veel met Duitsland.In bepaalde beroepen is het handig als je wat Duits beheerst.
Aardrijkskunde is handig want dan ben je gewoon niet zo fucking onwetend en maak je geen domme opmerkingen zoals dat kaapstad in Noorwegen ligt.
[..]
[..]
Dat is wel heel zwaar voor de kijker dan, ja
Zeik dan niet en leer gewoon niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik wil dom lijken en ik wil toch niets met handel gaan doen...
Maar ik wil wel op HAVO blijven....quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zeik dan niet en leer gewoon niet.
flikker op met je gezeik als je toch niet naar ons luistertquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar ik wil wel op HAVO blijven....
jankertquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:49 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Doe dan lbo ofzo.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:47 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik wil dom lijken en ik wil toch niets met handel gaan doen...
Het is wel heel lief en gevoelig ja.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:48 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
ik verwachte een reactie van; huilende jongens![]()
![]()
en dan ik zo van jullie allemaal.van me afslaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |