mongoltjequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Echt irritant hoor, ik moet telefoon resetten zodat ie het weer fatsoenlijk doet.
Die hoge heren bij samsung ja.quote:
huftersquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Die hoge heren bij samsung ja.Al maanden op de hoogte dat meerdere SGS 3 gebruikers last hebben van een bug en maar geen update daarvoor kunnen geven.
Morgen alsnog misschien naar Ajax-Cityquote:
Fucking niceequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Morgen alsnog misschien naar Ajax-City
Bekende verkoopt een kaartje voor 35euro, 1e ring en oude tribune waar ik altijd stond
Hij heeft hem nog, nu moet ie nog reageren op mijn : Dan neem ik hem welquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Fucking niceeEn beter dat je alsnog heen kan.
Chillquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Morgen alsnog misschien naar Ajax-City
Bekende verkoopt een kaartje voor 35euro, 1e ring en oude tribune waar ik altijd stond
hij wilt je rakenquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:03 schreef Snowbells het volgende:
Mijn neefje praat 24/7 met mij op whatsapp
dom kutwijf die altijd meent dat ze mijn moeder is terwijl ze allebei mijn zussen al heeft weggejaagdquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:29 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dom kutwijf die altijd meent dat ze mijn moeder is terwijl ze allebei mijn zussen al heeft weggejaagd
Ja ik kan het nog wel redelijk inhouden maar als ik binnenkort écht tegen haar uitval ga ik denk ik bij mijn stiefvader wonen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]raar mens?
Ik ruzie omdat ik haar vanochtend vroeg eindelijk weer eens na 300 jaar niks lekkers in huis wat mee te nemen, gaat ze net flippen dat ik genoegen moet nemen met ALLEEN het avondeten en al brood op had.En toen maakte ik wat opmerkingen over haar figuur en nu negeert ze me
Ben jij onsterfelijk?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:31 schreef Snowbells het volgende:
[..]raar mens?
Ik ruzie omdat ik haar vanochtend vroeg eindelijk weer eens na 300 jaar niks lekkers in huis wat mee te nemen, gaat ze net flippen dat ik genoegen moet nemen met ALLEEN het avondeten en al brood op had.En toen maakte ik wat opmerkingen over haar figuur en nu negeert ze me
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:SSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijf leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vampire Diaries kijken, dikke tranen omdat zielig komt moeders kamer binnen.Fijn. Dochter van 20 dat nog steeds jankt als iets zielig is
![]()
![]()
is dat zoiets als twilightquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 16:38 schreef Flippiee het volgende:
Vampire Diaries kijken, dikke tranen omdat zielig komt moeders kamer binnen.Fijn. Dochter van 20 dat nog steeds jankt als iets zielig is
Forum Opties Forumhop: Hop naar: