Wat ga je nemen?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even lunch halen bij de Mac. #YOLO
IK ZEI HET JE!!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik: hey, we zijn toch gewoon goeie vrienden? ;p
Hij: hoi, haha ja, hoezo, vind je me leuk?
Verdomme Nestalgie, wat moet ik nu zeggen? Uh nee, maar wou het weten door een fokker?
zeg weet niet, jij mij?quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:15 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik: hey, we zijn toch gewoon goeie vrienden? ;p
Hij: hoi, haha ja, hoezo, vind je me leuk?
Verdomme Nestalgie, wat moet ik nu zeggen? Uh nee, maar wou het weten door een fokker?
quote:
Boh zit ik hier met een broodje eiquote:
wat nou ik heb je geholpen vandaag + de waarheid aan het licht gebracht.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee ik luister niet meer naar jou.
Ik heb gezegd: haha, sorry niks, was iemand anders. Ze is gek.
Echt geloofwaardig ik weet het
[..]
Boh zit ik hier met een broodje ei
Loveyou toch.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:21 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
wat nou ik heb je geholpen vandaag + de waarheid aan het licht gebracht.
hij wilt je.
Gvdquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:35 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
als vriend of liefde? bij jou weet je het nooit
Arme, arme jongen.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 12:45 schreef Angel-Joy het volgende:
Nestalgie, ik ben naar een niet gefriendzoned vriend.
Doei
#yoloquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ook, lig ook nog steeds in bed
Zo'n zin in filet americain nuquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:24 schreef krullenbolletje het volgende:
Broodje filet americain met ei maken
mensen die niet vakantiequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:33 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zo'n zin in filet americain nunog 2 uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |