Ja tuurlijk, lekker kort en pittig en roodquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:49 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
neem jij later ook zo'n vlot kapsel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, lekker kort en pittig en roodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een onzin.. zijn genoeg mensen die zoveel van dat spul drinken. Ze had 3 blikken op.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 13:41 schreef Flippiee het volgende:
Meisje overlijdt aan Monster Energy
caffeinevergiftiging wist niet dat mogelijk
Precies..eigen verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat een onzin.. zijn genoeg mensen die zoveel van dat spul drinken. Ze had 3 blikken op.Of ze had een hart conditie waarvan ze niks wist, ze had pech of ze ging gewoon dood die dag.
Amerikaalles maar aanklagen, je koopt die kutzooi toch zelf.
Tsja misschien was haar tere 14-jarige lichaam wel niet opgewassen tegen zoveel bendequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 14:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat een onzin.. zijn genoeg mensen die zoveel van dat spul drinken. Ze had 3 blikken op.Of ze had een hart conditie waarvan ze niks wist, ze had pech of ze ging gewoon dood die dag.
Amerikaalles maar aanklagen, je koopt die kutzooi toch zelf.
ik at gister een browniequote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb het zo druk laatste tijd maar ik wil wel ff zeggen dat ik jullie mis
2e keer foutje?quote:
flippie faalt 3xquote:
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 15:13 schreef Flippiee het volgende:
Kut telefoonAls dat ding nou fatsoenlijk kon knippen kut samsung.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |