abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_118323001
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:10 schreef Ticootje het volgende:

[..]

vast in je bekken, je hoeft niet te gaan liggen als je vliezen breken..
Oh? Dat wist ik dus niet. Heeft ze verder niks over gezegd. Ze heeft me eigenlijk niet eens gezegd dat 'ie vast lag (dat zei ze namelijk tegen de co-assistent, en ik lag erbij :+).
pi_118323043
De mijne lag volgens de assistent vast tot twee weken geleden, toen concludeerde de kl. vk dat ze schijnbaar toch (weer) beweeglijk lag -O-
Mijn instructie is trouwens niet om te gaan liggen, maar om te bellen en langs te komen.
pi_118323106
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:09 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

:+

Nog minimaal een week! Dan heb ik de bruiloft achter de rug en heb ik als het goed is mijn laatste dingetjes in huis klaar O+
Je moet mij niet serieus nemen hoor, ik heb echt geen idee waar ik het over heb :+
Sarcasme. Herken het.
pi_118323139
Maar beweeglijk is ook goed als het maar ingedaald is. (bwib is dat dacht ik)

Mijn jongste lag heel erg lang rond te dartelen en door hoe de placenta zat moest ik dus wel gaan liggen als het zo ver was. Uiteindelijk daalde hij netjes in :Y
pi_118323205
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:14 schreef Spirit82 het volgende:
Je moet mij niet serieus nemen hoor, ik heb echt geen idee waar ik het over heb :+
Je zult in ieder geval niet minder weten dan ik :P

Ophelia, ik heb wel een boekje meegekregen van het ziekenhuis. Daarin staat ook dat ik contact moet opnemen met de Verloskamer zodra ik één van de volgende symptomen ervaar:

verlies van vruchtwater/beetje bloedverlies, eventueel met slijm vermengd/regelmatig terugkerende, pijnlijke weeën/regelmatig opkomend gevoel van een harde buik.
pi_118323273
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:16 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Laten we het maar niet testen :')

Jij hebt 25 weken meer ervaring! :P
Sarcasme. Herken het.
pi_118323372
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:16 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Ophelia, ik heb wel een boekje meegekregen van het ziekenhuis. Daarin staat ook dat ik contact moet opnemen met de Verloskamer zodra ik één van de volgende symptomen ervaar:

verlies van vruchtwater/beetje bloedverlies, eventueel met slijm vermengd/regelmatig terugkerende, pijnlijke weeën/regelmatig opkomend gevoel van een harde buik.
Bellen moest ik ook sowieso inderdaad :Y . (en ik vermoed dat ze me anders ook gewoon langs hadden laten komen :+ )
pi_118323382
Ik ga stofzuigen, eens kijken of dat helpt oO<
pi_118323663
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
De vloer lijkt me?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_118323716
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:05 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Ik snap dat ook echt niet. 2 dagen... alsof dat genoeg is om aan je kind en je nieuwe ritme te wennen EN voor je vrouw te zorgen... belachelijk.
Gelukkig kan ik wat dagen meenemen van dit jaar , zodat ik gewoon 2 weekjes thuis kan zijn straks :)
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:31:46 #211
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_118323717
quote:
En daarna dweilen :+

Ik denk dat je vriend/man oproepen en even wat afvalstoffen richting je baarmoeder laten lanceren beter helpt...
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 12:32:31 #212
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_118323740
quote:
:D
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:29 schreef Ticootje het volgende:

[..]

De vloer lijkt me?
_O-
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_118324845
Free, succes vandaag

Coco, fijn dat je weer goedgekeurd bent.

Ophelia, jammer dat nog steeds alles rustig is bij jou. En ik vind 41 weken wel een mooie mijlpaal ook hoor *O*

Klumsy, succes vanmiddag. Hopelijk is het niks :*

Keshnet, wat lekker dat je verlof hebt. Geniet er maar van hoor

quote:
12s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 09:52 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Daar kwam ik laatst best een goede post over tegen.
Haha. Die vind ik echt erg leuk. _O_

Ik heb vandaag weer controle bij de VK gehad. Alles is nog steeds in orde. Ik ben nu in totaal 3 kilo aangekomen. Over drie weken mag ik weer en krijg ik een groeiecho erbij

En ik heb vandaag mijn zwangerschapsverklaring gevraagd en meteen ingeleverd bij de verzuimadministratie. Ik heb nu een hele mooie brief waarin staat wanneer mijn verlof inga (nog 9 weken O+)
En qua hoelang je zwangerschapsverlof duurt staat er het volgende in het informatieboekje dat ik erbij gekregen heb.

De baby is iets te laat geboren.
Stel dat de zwangerschaps- en bevallingsuitkering is ingegaan zes weken voor de dag na de uitgerekende datum. De baby komt echter één week te laat. In totaal duurt de zwangerschaps-en bevallingsuitkering dan zeventien weken: zeven weken voor en tien weken na de bevalling
pi_118325265
Coco fijn dat alles toch goed was :)
Wel in de gaten houden he ;)

Omentielvo gaat ook hard bij jou he :o .. Fijn dat alles in orde was :)

Ben net ontvoerd door mijn vriendinnen om te gaan lunchen O+ .. Super lief. En twee broodjes roompate op :@
pi_118325504
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 13:15 schreef Twinkle20 het volgende:
Coco fijn dat alles toch goed was :)
Wel in de gaten houden he ;)

Omentielvo gaat ook hard bij jou he :o .. Fijn dat alles in orde was :)

Ben net ontvoerd door mijn vriendinnen om te gaan lunchen O+ .. Super lief. En twee broodjes roompate op :@
Vitamine A alert!!!
Sarcasme. Herken het.
pi_118325556
I know I know :D
Ik eet het ook bijna nooit, zeker niet tijdens de zwangerschap.

Maar ik kon het nu echt niet weerstaan :@
pi_118325753
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:31 schreef pessie het volgende:

[..]

En daarna dweilen :+

Helaas :P

quote:
Ik denk dat je vriend/man oproepen en even wat afvalstoffen richting je baarmoeder laten lanceren beter helpt...
Is dat er ook in geconcentreerde thuisbezorgcapsulevorm? Vriend is aan het werk oO<
pi_118325797
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 13:27 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Helaas :P

[..]

Is dat er ook in geconcentreerde thuisbezorgcapsulevorm? Vriend is aan het werk oO<
Joene is ook aan het werk...
pi_118325855
Coco fijn dat alles goed was!
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_118325880
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 13:22 schreef Twinkle20 het volgende:
I know I know :D
Ik eet het ook bijna nooit, zeker niet tijdens de zwangerschap.

Maar ik kon het nu echt niet weerstaan :@
;) Ik kan me niet voorstellen dat 1x kwaad kan
Sarcasme. Herken het.
pi_118326506
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 13:28 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Joene is ook aan het werk...
Ik doe alsof he.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_118326943
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 13:30 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

;) Ik kan me niet voorstellen dat 1x kwaad kan
Sterker nog, het kan helemaal geen kwaad als je minder dan zoveel gram per week binnen krijgt. 't Is dus niet verboden (gelukkig O+)
pi_118328349
Coco, gelukkig dat alles goed was :)

Ben benieuwd hoe het met Free is...

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 10:47 schreef bellelena het volgende:
L0t, wat lief dat je je babietje hebt gevoeld O+ Ik denk dat ik de mijne ook al een aantal malen heb gevoeld O+
Gek gevoel hè O+ Ik heb wel vaker iets gevoeld waarvan ik dacht 'hmm, zou het de baby kunnen zijn?', maar nu was het voor mijn gevoel wel vrij duidelijk dat dit niet m'n darmen waren ofzo O+
quote:
17s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 11:19 schreef Suikertante het volgende:
L0t ik besef nu pas hoe vroeg dat is! Dat zou bij mij al over 2,5 week zijn!
Maar ik herken het ongetwijfeld wekenlang niet }:|
Haha, ja het kan zomaar, zou tof zijn O+
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:43:33 #224
259886 pessie
pi_118328745
Ik heb nog niets van free gehoord... Ik vind het ook wel erg spannend. De vorige lanceerde ze in 2.5 uur, dat red ze dit keer dus niet. Wie roept ook altijd dat derde kinderen eigenwijs zijn?
pi_118328766
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:43 schreef pessie het volgende:
Ik heb nog niets van free gehoord... Ik vind het ook wel erg spannend. De vorige lanceerde ze in 2.5 uur, dat red ze dit keer dus niet. Wie roept ook altijd dat derde kinderen eigenwijs zijn?
Inleiden duurt vaak toch langer?

En misschien zijn ze nog aan het genieten?
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:51:56 #226
259886 pessie
pi_118329071
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:44 schreef Ticootje het volgende:

En misschien zijn ze nog aan het genieten?
Ik hoop het!
Vorige keren wist ik het volgens mij ongeveer na een uur wel. Ik wacht rustig af (althans, dat probeer ik...).
pi_118329103
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 14:51 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik hoop het!
Vorige keren wist ik het volgens mij ongeveer na een uur wel. Ik wacht rustig af (althans, dat probeer ik...).
Maar nu is het toch een medisch iets...

Nou ja, ik ga er gewoon vanuit dat het wel goed zit hoor.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 14:56:49 #228
259886 pessie
pi_118329284
Ik weet nog dat ik bij F een rondje meer aan het schaatsen was O+ (ik was 14 of 15 weken zwanger).
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:27:44 #229
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_118330319
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 12:02 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De regeling is nog niet aangepast voor premature kindjes. Ze zijn er nu al een hele tijd mee bezig -O-
Klopt, en het gaat waarschijnlijk nog wel even duren ook voordat er iets aangepast wordt. -O-

In mijn geval was het zo: E. geboren > vanaf dag daarna had ik bevallingsverlof wat in mijn geval dus wel 16 weken duurde omdat ik geen zwangerschapsverlof had gehad.
E. kwam op een zondag thuis en de woensdag daarna zou ik weer aan het werk moeten. As if. :')

Gelukkig had ik een hele begripvolle werkgever en arboarts. O+

Tico, ik ben het met je eens. Twee dagen is voor de vaders in kwestie te weinig.

Free, ik hoop dat je je jochie al lekker aan het knuffelen bent maar voor de zekerheid gooi ik er nog een :% tegenaan!
A grand adventure has begun.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 15:51:27 #230
381212 Gulara
From the future
pi_118331219
Ik kwam even kijken voor nieuws van Free, maar nog niks?

In dat geval:

Zet em op : %

Of al lekker aan het genieten. O+
pi_118333166
In de Belgische stad Gent hebben twee kersverse ouders te horen gekregen dat ze een andere naam voor hun dochter moeten bedenken. De ambtenaar van de burgerlijke stand was het er niet mee eens dat de heer en mevrouw Pot hun pasgeboren dochter Bloem zouden gaan noemen.

Het is redelijk zeldzaam dat namen worden afgekeurd. In de gemeente Gent gebeurt dit zo’n drie keer per jaar. Het gaat dan om bijzonder controversiële namen, of om vreemde combinaties als Anne-Wil Pijpen, Willem Nemen, Louwe Kwak, Kai Hartvukken of in dit geval dus Bloem Pot.
pi_118333602
Nou dat was weer een halve middag ziekenhuis... Bloeddruk was voor mijn doen aan de hoge kant.
Zat op onderdruk 80 terwijl ik normaal steeds op 60 zit. Urine en bloeduitslagen waren wel goed, dus het advies gekregen om rustig aan te doen, en bij meer klachten of als deze klachten lang aan blijven houden gelijk weer bellen! Gelukkig moet ik donderdagochtend weer, dus morgen ga ik niet werken en een bankhang dagje doen. Eens kijken of dat positief effect heeft :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_118333801
Dat is best een verschil inderdaad Klums, hopelijk is een paar dagen rust voldoende!

Free, ik hoop dat je al heerlijk ligt te genieten! :*
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:12:39 #234
259886 pessie
pi_118334488
Bloem Pot, ik denk dat ik het ook zou hebben afgekeurd. Maar tsja, zoveel mensen zoveel wensen. Ze kunnen er altijd nog Fleur van maken :7

Klums, moet wel even spannend voor je zijn geweest :*
pi_118335318
Vandaag echo nr 3 gehad + nekplooimeting. Alles was in orde. Ze complimenteerde ons met ons mooie, leuke kindje (zegt ze natuurlijk tegen iedereen) en het kind zou een wipneus en goeie kaaklijn hebben. :P Nou, dat zijn de kenmerken van mijn vriend dus ik verwacht dat het een jongetje wordt. Een mannenkaak is vast niet voor een meisje bedoeld. :P
Ben 15 min binnen geweest ofzo. Beetje gel op de buik en zo is alles gegaan. Iemand vroeg eerder in dit topic even aan te geven hoe het ging. :)
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:40:01 #236
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_118335398
Fijn Venco!

Ik lig ff lui te liggen en m'n hele buik golft! Hendrikje is fan van Jonathan Jeremiah! :D
Dit is zo genieten! <3
A grand adventure has begun.
pi_118335502
Ja dat was ik Venco! Maar ik vind het al heel wat dat ze over een wipneus beginnen!
Heb je zelf een lichte voorkeur of dat niet? En ze geven dus meteen aan of het (nog zonder het te combineren met de rest van de factoren) er goed uit ziet?
pi_118335520
Heerlijk he Keshet!
*poef* nu is het weg
pi_118335567
Jonathan Jeremiah! Die speelde laatst bij de Plato in de straat waar ik werk. Ik moest heel erg lachen om zijn naam, ik kan het alleen maar jubelend uitspreken! En het was DRUK! Ik had nog nooit van hem gehoord, maar blijkbaar mis ik iets :) Leuk zo'n golfbuik!
pi_118335646
Fijn Keshet! Lekker genieten van je verlof!!
Met een meidenkwartet
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:50:35 #241
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_118335787
Nog geen Free nieuws dus. Hopelijk is ze al lekker aan het genieten.

Keshet verlof *O*

Venco, fijn!

Klums, hopelijk doet een paar dagen rust je goed :*

Ik krijg steeds meer last van concentratieproblemen. Na 13.00 uur is het gewoon klaar en krijg ik echt niks meer uit mijn vingers. Zo irritant. Iemand die dit herkent? Heb maar wat werk mee naar huis genomen want dat moet natuurlijk wel af. -O-
pi_118335900
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:42 schreef Suikertante het volgende:
Ja dat was ik Venco! Maar ik vind het al heel wat dat ze over een wipneus beginnen!
Heb je zelf een lichte voorkeur of dat niet? En ze geven dus meteen aan of het (nog zonder het te combineren met de rest van de factoren) er goed uit ziet?
Ja nou, er kan nog van alles gebeuren denk ik. Leek me wel een beetje sterk van die neus nog. Het is amper 6 cm nu. :P Maar die kaak leek wel heel duidelijk eigenlijk.
Ja, ze zei wel dat het er allemaal mooi en prima uitziet. Geen opvallende of gekke dingen. De nekplooi wordt gemeten en dat was ook normaal.
Kindje lag eerst stil dus ze zei of ik even wilde hoesten. Ging het kindje gelijk bewegen. Ik had hem/haar gewekt. O+
Stiekem is een meisje wel heel leuk zodat je lekker aan haar haartjes kan friemelen, mooi maken, speldje erin enzo. Later met meisjesspeelgoed zoals ik dat vroeger ook leuk vond etc. Maar een jongen is natuurlijk net zo welkom. Niet iets om kieskeurig over te zijn. :P
Mijn vriend zou ergens liever een jongen hebben want over een meisje gaat hij zich later teveel zorgen maken. Beschermen tegenover jongens die alleen maar misbruik van haar willen maken. Dat idee. Hij denkt dat een jongen in die zin 'makkelijker' is maar hij zegt ook wel dat beide net zo welkom zijn. Snap je. :)
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 17:55:09 #243
259886 pessie
pi_118335959
Venco, leuke echo gehad dus! Alles zag er zo op het oog ook goed uit?

Keshet, heerlijk klinkt dat! En nu lekker genieten van je verlof!
pi_118335988
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:55 schreef pessie het volgende:
Venco, leuke echo gehad dus! Alles zag er zo op het oog ook goed uit?

Keshet, heerlijk klinkt dat! En nu lekker genieten van je verlof!
:Y
pi_118336172
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 17:53 schreef vencodark het volgende:
Stiekem is een meisje wel heel leuk zodat je lekker aan haar haartjes kan friemelen, mooi maken, speldje erin enzo. Later met meisjesspeelgoed zoals ik dat vroeger ook leuk vond etc.
Haha dat hoef ik niet te proberen bij mijn meisje hoor.
Mijn jongen gaat er wel goed voor zitten :+ O+ O+

dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:00:52 #246
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_118336212
_O-

maar wel een schatje O+
pi_118336288
Ach gossie O+ Mooi staartje hoor!

En Venco, toch leuk, krijg er al een beetje zin in! En hij wordt dus al wakker van dingen enzo, het is echt geen kasplantje meer.. Gaaf!!

Ik heb ook geen voorkeur, als het maar een jongetje wordt.
Nee hoor, een meisje lijkt me ook hartstikke leuk. Ik word vooral steeds nieuwsgieriger en het geslacht maakt me eigenlijk geen reet uit.
pi_118336360
Klums sterkte ermee! Hoop idd dat een paar dagen rust wonderen doet voor jullie!

Ahh Keshet, lekker van genieten! Tis je gegund!

Haha en die namen .. Da''s toch vragen om problemen later op school en zulks voor het kind .. Dat ze daar niet over nadenken zeg.
pi_118336377
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 18:02 schreef Suikertante het volgende:
Ach gossie O+ Mooi staartje hoor!

En Venco, toch leuk, krijg er al een beetje zin in! En hij wordt dus al wakker van dingen enzo, het is echt geen kasplantje meer.. Gaaf!!

Ik heb ook geen voorkeur, als het maar een jongetje wordt.
Nee hoor, een meisje lijkt me ook hartstikke leuk. Ik word vooral steeds nieuwsgieriger en het geslacht maakt me eigenlijk geen reet uit.
Wij vinden het ook allemaal steeds leuker worden. Elke echo is weer een verrassing eigenlijk. Het wiebelde de vorige keer wel meer maar ach. Middagdutje mag best. :+
Ach, echt uitmaken doet het voor mij/ons ook niet maatje bent wel gruwelijk benieuwd!
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 18:07:01 #250
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_118336440
Ik kon deze en vorige zwangerschap niet tot de 20 weken echo wachten dus bij beide hebben we bij 18 weken een geslachtsbepaling laten doen. Het maakt geen klap uit was het is maar het is wel leuk om te weten. Jongetjes zijn in elk geval leuk, meisjes hopelijk ook O+
pi_118336696
Dat klinkt leuk Venco :D
Die van ons had alleen een keer een schokkende beweging, meer ook nog niet. Nou ja, komt nog!
Ik ben trouwens best nerveus voor de nekplooimeting, al vallen we niet in een risicogroep. Volgende week vrijdag krijgen we daar een afspraakdatum voor.
Hier trouwens absoluut geen voorkeur. Soms kwijl ik bij de jongenskleertjes en 2 minuten later bij de meisjeskleding. Het maakt ons echt niet uit.

Klumsy, rustig aan doen hè! Hopelijk helpt het.

Keshet, dat klinkt fijn. Genieten maar van je verlof :D
E.
pi_118337365
Onze mini hebben we nog niet zien bewegen; het was überhaupt moeilijk om t te vinden dus ik hoop dat we vrijdag wat meer zien!!
pi_118337802
Dat komt vast goed suikertante, ze groeien zo hard nu nog! Vorige week woensdag was ons kleintje 1,3 cm en gisteren bijna 1,9. Bizar toch?
Volgende week hebben we op woensdag weer de afspraak in heg Erasmus en op vrijdag in eigen ziekenhuis. Dan verwacht ik geen verschil te zien ;)
E.
pi_118338120
Overigens zag ik vorige week ook setjes met sokjes, rompertje en mutsje met: Born in 2013 liggen. So cute! Die willen we natuurlijk ook hebben maar eerst geslacht weten. :)
pi_118338272
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 18:30 schreef Suikertante het volgende:
Onze mini hebben we nog niet zien bewegen; het was überhaupt moeilijk om t te vinden dus ik hoop dat we vrijdag wat meer zien!!
Jij gaat je mini zeker zien bewegen! We zijn ongeveer even ver en die van ons friemelde ook alle kanten op. Beentjes, armpjes, hij/zij draaide zich zelfs om zijn/haar as :) Dus net als bij die van Venco lekker levendig :) Komt goed!! En sla elk moment in je hoofd op, dan kun je het later nog terugkijken O+ ZO LIEFF!!!
Sarcasme. Herken het.
pi_118338425
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 18:52 schreef vencodark het volgende:
Overigens zag ik vorige week ook setjes met sokjes, rompertje en mutsje met: Born in 2013 liggen. So cute! Die willen we natuurlijk ook hebben maar eerst geslacht weten. :)
Die zijn schattig ja! :D wij hadden er in januari eentje gekocht met 2012 en die als cadeau aan mijn schoonouders gegeven. Toen ging het mis maar dat truitje hangt nog steeds bij mijn schoonouders, die is ze heel dierbaar. Ik zag ze nu ook liggen met 2013 maar die wil ik niet. Ik heb wel 2 hele schattige rompertjes gekocht vorige week. Er was 20% korting en dan gaat mijn hart sneller slaan ;)
E.
pi_118339623
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 18:52 schreef vencodark het volgende:
Dat setje heb ik meteen gekocht toen ik het zag. In het roze natuurlijk. Te cute gewoon O+
pi_118339742
Met een uitgerekende datum op 1 januari durf ik het niet aan om een Born in 2013 iets te kopen. :D

En graviscon is viessssss.....
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_118339963
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 19:27 schreef Estrys het volgende:
Met een uitgerekende datum op 1 januari durf ik het niet aan om een Born in 2013 iets te kopen. :D

En graviscon is viessssss.....
Zelfs ik koop dat niet.
pi_118340348
Ik heb met Seb een Born in 2009 shirt gekregen. Trek ik haar dat wel aan :D kijken of iemand het opvalt
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 19:39:11 #261
259886 pessie
pi_118340492
Ik ga pas kopen na de echo :7 . Zit me alleen af te vragen of ik niet beter tot na de groei-echo's kan wachten omdat ik dan weet of het maat 44, 50 of 56 wordt :') hoe zwanger kan een mens zijn..., O-)
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:27:53 #262
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118343463
En dan vergeet je voor het gemak even dat je zwanger bent :')

We moeten zo naar een verjaardag, had nogal veel gegeten dus zat echt beneden van puhhhhh wat moet ik in godsnaam zo aandoen volgens mij is mijn hele buik opgezet :+
Echte mannen eten geen honing, die kauwen bijen.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:34:11 #263
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_118343763
Ik zit ook een beetje te dubbel of ik ook 44 moet kopen. Tweelingen zijn vaak meer mini dan eenlingen toch. En M. heeft ook bijna een maand in maat 50 gezeten.

Bloednerveus voor morgen (seo).
pi_118343874
Kyara zal aan je denken! (en f5-en natuurlijk)
:*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:38:36 #265
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_118343967
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 oktober 2012 20:36 schreef bitterend het volgende:
Kyara zal aan je denken! (en f5-en natuurlijk)

bij goed nieuws horen/lezen jullie pas 's middags wat. Dan gaan we eerst naar Babypark om Midas' nieuwe kamer te bestellen.
pi_118344144
Babypark is leuk!!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_118344286
Nog geen nieuws van Freecell? Spannend...
pi_118344547
Ik kwam ook even kijken of free haar beebje al. heeft. Hoop dat alles goed is!

Kyara alvast veel succes morgen! Hopelijk zidt alles er goed uit .. blijft toch een medisch iets he. Hoop dat ze bij beiden alles goed in kaart kunnen brengen ;-)
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 20:54:56 #269
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118344722
Kyara heeel veel succes morgen, gaat vast goedkomen :*
pi_118345241
Freecell ben erg benieuwd!!
pi_118345297
Kyara, spannend! Maar tegelijk kun je ook lekker spieken bij je beebje he, dus het is ook een beetje leuk!

Ben intussen ook wel erg benieuwd hoe het met Free gaat..
pi_118348381
Pessie!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_118356044
Hi! Naast mij ligt mijn prachtige derde zoon Merijn te slapen. 2470 gram, kerngezond, maatje 44....

ingeleid om 9:30, echte weeën rond 13:00, niet meer leuk om 15:30, echt niet meer leuk, nog maar 5 cm om 16:30, baby om 17:15. . Zonder kleerscheuren ;)
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 23:31:43 #274
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118356136
Free van harte!! *O* *O* En wat een mooie naam! O+
pi_118356144
Gefeli Free!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 23:33:49 #276
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_118356262
Gefeliciteerd Freecell!

En welkom bij de club van drie jongens-moeders :P
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_118356398
Free gefeliciteerd *O* en wat een toffe naam O+ *O*
pi_118356502
Freecell gefeliciteerd! Wat een prachtige naam O+
Life is what happens while you are busy making other plans...
  dinsdag 23 oktober 2012 @ 23:40:48 #279
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_118356664
Freecell *O*
3 jongens, echt geweldig! Gefeliciteerd!!
.... met gevoel voor drama....
pi_118356800
Gefeliciteerd Freecell!
pi_118356978
Free, hoera!!! En de naam lijkt heel erg op mijn eigen naam O+
Genieten maar!!
pi_118357302
Gefeliciteerd Freecell!!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_118357368
Gefeliciteerd, free en TARA!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_118357428
Freecell, geficiteerd met je 3e zoon O+
Geniet van je 3 jongens O+
En toffe naam weer!
pi_118357822
Freecell, van harte gefeliciteerd met jullie derde zoon *O*
E.
pi_118358276
Gefeliciteerd Freecell!! *O*
pi_118358413
Van harte Free! *O*
pi_118359237
Proficiat!! :D :Y
  woensdag 24 oktober 2012 @ 01:31:24 #289
258612 nytar
boys boys boys
pi_118360578
gefeliciteerd free!! Genieten!!!
  woensdag 24 oktober 2012 @ 01:35:20 #290
381212 Gulara
From the future
pi_118360684
Free, gefeliciteerd! *O*

En wat een leuke naam. O+
pi_118362234
Kijk daar issie dan! Qua tijd nog best vlot gegaan of niet? Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst en geniet er lekker van!
  woensdag 24 oktober 2012 @ 04:50:26 #292
374666 Logician78
Live @Enschede
pi_118362264
Ben erg benieuwd naar de foto's O+
pi_118362282
Qua tijd inderdaad best ok :Y alleen dat voelde nirt zo :@ ik vond hem loeizwaar in vergelijking met de anderen. Terwijl het eigenlijk allemaal best goed ging! Verhaal volgt als ik iets betere ter beschikking heb dan deze foon ;)
pi_118362285
Van harte gefeliciteerd met je derde zoon free! Wat een rijkdom O+
  woensdag 24 oktober 2012 @ 05:31:49 #295
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_118362293
Freecell, Tara, supergefeliciteerd met jullie derde jongetje *O* O+ mooie naam ja!
3!
pi_118362330
Gefeliciteerd free. Moeten jullie blijven?
pi_118362359
Van harte, free!
  woensdag 24 oktober 2012 @ 06:57:23 #298
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_118362445
Gefeliciteerd met de geboorte van je derde zoon! Geniet er lekker van!
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_118362472
Van harte! O+
  woensdag 24 oktober 2012 @ 07:14:44 #300
35189 Troel
scherp en bot
pi_118362498
Gefeliciteerd Free en Tara!

Dat je je maar snel beter mag voelen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje