Jij gaat je mini zeker zien bewegen! We zijn ongeveer even ver en die van ons friemelde ook alle kanten op. Beentjes, armpjes, hij/zij draaide zich zelfs om zijn/haar asquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:30 schreef Suikertante het volgende:
Onze mini hebben we nog niet zien bewegen; het was überhaupt moeilijk om t te vinden dus ik hoop dat we vrijdag wat meer zien!!
Die zijn schattig ja!quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:52 schreef vencodark het volgende:
Overigens zag ik vorige week ook setjes met sokjes, rompertje en mutsje met: Born in 2013 liggen. So cute! Die willen we natuurlijk ook hebben maar eerst geslacht weten.
Dat setje heb ik meteen gekocht toen ik het zag. In het roze natuurlijk. Te cute gewoonquote:Op dinsdag 23 oktober 2012 18:52 schreef vencodark het volgende:
Overigens zag ik vorige week ook setjes met sokjes, rompertje en mutsje met: Born in 2013 liggen. So cute! Die willen we natuurlijk ook hebben maar eerst geslacht weten.
Zelfs ik koop dat niet.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 19:27 schreef Estrys het volgende:
Met een uitgerekende datum op 1 januari durf ik het niet aan om een Born in 2013 iets te kopen.![]()
En graviscon is viessssss.....
quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 20:36 schreef bitterend het volgende:
Kyara zal aan je denken! (en f5-en natuurlijk)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |