Op de achterkant van de vis?quote:
quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:30 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Op de achterkant van de vis?
![]()
Ja joh, maar ik chugg toch alles weg met melk/water.
't zal idd. best smakelijker zijn/kunnen als je precies volgens De Blijker z'n recepten werkt idd.![]()
![]()
Sommige mensen geven meer om snelheid en gemakkelijkheid.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Tommy Kono, geen bodybuilder. Mirin'
[ afbeelding ]
[..]Ik vind dat altijd zo raar, genieten is belangrijk voor mij.
And I don't blame them.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:39 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Sommige mensen geven meer om snelheid en gemakkelijkheid.
Ik ook niet als ik wat lekkers wil neem ik wel een winegum na me eten.quote:
Die gast is wel lachen, alleen is hij minder sterk dan dat hij zelf denkt (denk ik).quote:
zie PM. Als ik nog in (de buurt van) Groningen zou wonen zou ik zeker in Bedum gaan kijken.quote:Op maandag 22 oktober 2012 08:56 schreef GroningseGast het volgende:
[..]
Ja Ivo, ben jij ook gereincarneerd?
Tis wel apart, sportscholen waar je amper kunt trainen kosten geen reet en hebben allemaal nieuwe apparatuur en mooie kleedkamers enzo. En sportscholen waar je fatsoenlijk kunt trainen (aanwezigheid van squatrack en losse gewichten) daar betaal je veel meer en die van mij heeft nog geen eens een douche :-(
Bij deze zeker? http://www.go4fitness.nl/groningen/ Daar heb ik in Groningen ook wel is getraind, en op zich kun je er prima trainen alleen je betaald er ook veel te veel (als je weet dat de eigenaar al jaren geen huur meer betaald omdat het gebouw ooit gesloopt gaat worden).quote:Op maandag 22 oktober 2012 14:16 schreef CarbonC het volgende:
[..]
zie PM. Als ik nog in (de buurt van) Groningen zou wonen zou ik zeker in Bedum gaan kijken.
Duurt wel even voor iemand sterft van 60kg denk, hoe was je opbouw met deadlift?quote:Op maandag 22 oktober 2012 15:00 schreef StraatSoldaat het volgende:
Verdomme. 2e keer dat 140kg DL niet lukt.
Deed eerst 1x3 en nu 1x4. Die laatste rep kon ik wel nog maar ineens zie ik achter me dat iemand met de bar op z'n nek op het bankdrukbankje ligt en heb ik die laatste rep niet gedaan omdat ik iemand zijn leven moest redden(Was een noob die dacht dat hij wel even 60kg kon bankdrukken omdat 40kg zo makkelijk was)
Squat is wel weer omhoog gegaan en heb nu 3x4 shoulder press @ 37,5 kunnen doen dus volgende keer moet 5x lukken
Pangasius komt in Nederland per definitie bevroren aan. Een pangasius is de koelschappen is dus niks meer dan een ontdooide, vaak duurdere, pangasius.quote:Op maandag 22 oktober 2012 13:55 schreef Dasjonny het volgende:
Ik betaal hier in België volgens mij 3 euro voor een kilo ingevroren pangafilet. Prima te doen voor een arm studentje.
Ze worden gekweekt in de Mekong delta:quote:Op maandag 22 oktober 2012 16:52 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
[..]
Pangasius komt in Nederland per definitie bevroren aan. Een pangasius is de koelschappen is dus niks meer dan een ontdooide, vaak duurdere, pangasius.
Er bestaan wel wat twijfels over de hoeveelheid gif in dit lekkere goedkope visje. Daar moet ik nog eens induiken hoe dat zit.
quote:De Mekong is één van de zwaarst vervuilde rivieren ter wereld. De hoeveelheid arseen in de rivier ligt tot acht keer hoger, dan wat de Wereldgezonheidsorganisatie als veilig acht. In het grondwater is de concentratie zelfs twintig keer hoger dan wat verantwoord wordt geacht. Het gif komt onder meer van een quasi ongecontroleerd gebruik van pesticiden. De impact is nog niet duidelijk: de effecten van chronische arseenvergiftiging zijn vaak pas na tien jaar te zien. Daarnaast munt de Mekong uit door de prominente aanwezigheid van kankerverwekkende PCB’s, DDT’s, CHL’s, HCH’s en HCB’s.
lol niet gekekequote:Op maandag 22 oktober 2012 16:14 schreef Kerol het volgende:
[..]
Zie je dat filmpje nou niet twee posts boven je?
Hoezo? Om het optimale uit de beginner gains te halen? Ik heb sowieso wel de "big three" in m'n schema opgenomen, maar puur compounds heb ik nog nooit gedaan. Is wel het proberen waard natuurlijk.quote:Op zondag 21 oktober 2012 20:27 schreef Dalliance het volgende:
[..]
Ik denk trouwens toch dat je meer baat hebt bij compounds (SS), ondanks je voorkeur voor splits.
Je shirt uit de wasmachine halen en vergeten om in de droger te doen kan ook behoorlijk erg zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:48 schreef MrGuma het volgende:
Net wezen sporten maar op een gegeven moment ging ik toch stinken. Gadverdamme zeg. Echt een smerige eiwitlucht.
Realiseerde me toen ook dat ik vandaag brinta, 2 volkoren brood, wat groente en bijna 2liter melk hv op had. Volgende keer maar even wat beter nadenken voordat ik ga trainen. Had ook meteen m´n dag niet qua gewichten.
Woensdag nog maar een keer haha.
Omdat je zweet stonk ging je training niet goed?quote:Op maandag 22 oktober 2012 20:48 schreef MrGuma het volgende:
Net wezen sporten maar op een gegeven moment ging ik toch stinken. Gadverdamme zeg. Echt een smerige eiwitlucht.
Realiseerde me toen ook dat ik vandaag brinta, 2 volkoren brood, wat groente en bijna 2liter melk hv op had. Volgende keer maar even wat beter nadenken voordat ik ga trainen. Had ook meteen m´n dag niet qua gewichten.
Woensdag nog maar een keer haha.
Nee te weinig eten waarschijnlijk, zal wat zijn als mn zweet de oorzaak wasquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:58 schreef 16meter het volgende:
[..]
Omdat je zweet stonk ging je training niet goed?
wat
quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:03 schreef StraatSoldaat het volgende:
Ik werd laatst door iemand gespot die een volgens mij al een week lang met dezelfde onderbroek aanliep
Pff, ik ga het hardlopen ook weer serieus aanpakken, trainen voor strongman run 2013. Wordt nu al bang van de hoeveelheden die ik moet gaan eten..quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:39 schreef Kerol het volgende:
Vandaag ruim 4.000 cal gegeten en nog 600 onder onderhoud
Dankzij 18km hardlopen
Heerlijk toch, zoveel eten?quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Pff, ik ga het hardlopen ook weer serieus aanpakken, trainen voor strongman run 2013. Wordt nu al bang van de hoeveelheden die ik moet gaan eten..
Lijkt me oor erg vet om dat te gaan doen de strongman run. 20 kilometer is wel echt veel met hindernissen. Vandaag weer eens gaan hardlopen. Ze gaan ook een soort van kickbox lessen geven bij fit4free maar dan non contact. Ga dr eens kijken moet wel goed voor de conditie zijn.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:41 schreef fathank het volgende:
[..]
Pff, ik ga het hardlopen ook weer serieus aanpakken, trainen voor strongman run 2013. Wordt nu al bang van de hoeveelheden die ik moet gaan eten..
Ik moet haast wel, vandaag 2 uur gefietst op mijn stadfiets. +- 40 km van de ene naar de andere campus aan de compleet andere kant van Antwerpen en weer naar mijn kamer toe. Campussen liggen zo ver uit elkaar hier dat ik echt extra moet gaan eten. Met de bus duurt alles net zo lang dus zoveel maakt het mij ook niet uit. Goede conditie is altijd mooi meegenomen.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:39 schreef Kerol het volgende:
Dankzij 18km hardlopen
Eigenlijk nog meer mensen hier die ook om conditie geven?
Merk wel dat ik het steeds meer nodig ga hebben. Zeker nu ik lunges in m´n programma heb gegooid. Na 1-2x door de breedte van een standaard sportzaal ben ik helemaal buiten adem. Dat wil ik dus mooi even weggewerkt hebben.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:39 schreef Kerol het volgende:
Dankzij 18km hardlopen
Eigenlijk nog meer mensen hier die ook om conditie geven?
klinkt als niet perfect...quote:Op maandag 22 oktober 2012 23:41 schreef MrGuma het volgende:
Sapstengel heeft dit weekend het perfecte meisje gevonden, helaas is ze lesbisch. Spijtig Sapstengel
Wat ik ook belangrijk vind in de redenering push/pull/leggs, is dat je de belangrijkste stabilisers / synergisten niet nog aan het herstellen wilt hebben op een dag dat je een grote spiergroep pakt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:41 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Wat betreft je eerste uitspraak, dat is een manier om het te bekijken. Je merkt dat je inderdaad omdat je bijv met borst al triceps meepakt, dat je veel minder zwaar je triceps kan pakken op het begin, maar anderzijds wil je ze gewoon naar een punt van afbraak brengen zodat ze incentief hebben om te supercompenseren. Als je eerst borst doet zijn ze dus al inderdaad geworked en hoef je minder nog te doen om ze naar dat gewenste 'kapot zijn' punt te brengen.
Benen/schouders apart, helemaal eens. Eerst deed ik ook een 3-way split met benen en schouders op 1 dag (en dan 4 oefeningen benen, 3 schouders), maar vind het toch chiller om het op 2 aparte dagen te doen en dan beide wat uitgebreider.
Erger: je huisgenoot die denkt dat de in zweet doordrenkte kleding in je wasmachine gewassen is en direct in de droger pleurt. En de droger die vervolgens lekker trouw het uit de kleding verdampte zweet de kamer inpompt. Heel het huis meurde naar zweetsokkenquote:Op maandag 22 oktober 2012 20:53 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Je shirt uit de wasmachine halen en vergeten om in de droger te doen kan ook behoorlijk erg zijn.
Wat je hier noemt is heel belangrijk.quote:Op dinsdag 23 oktober 2012 00:43 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Wat ik ook belangrijk vind in de redenering push/pull/leggs, is dat je de belangrijkste stabilisers / synergisten niet nog aan het herstellen wilt hebben op een dag dat je een grote spiergroep pakt.
Als je bijvoorbeeld maandag triceps kapot traint en je woensdag borst wilt pakken, heb je dikke kans dat je triceps nog niet helemaal hersteld zijn, waardoor je je borst vanwege gebrekkige kracht in je triceps niet helemaal kapot kunt trainen. Ook vertraag je het herstel in je triceps.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |