ik vind pussypad toch zo geil klinkenquote:Op zaterdag 20 oktober 2012 23:39 schreef MrGuma het volgende:
Wat ik overigens misschien wel een goed idee vond; een pussypad gebruiken bij de bench press. Mocht het te zwaar worden dan komt het in ieder geval wat zachter aan en rust de stang niet keihard op je borst.
Zag het iemand donderdag doen, misschien wel een optie.
Krav Maga tegen een weight rack?quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)n_sportschool__.html
Zo'n idioot loopt er bij mij de sportschool ook. Als een debiel de hele tijd schop en stoot bewegingen maken en ondertussen veel schreeuwen. Laatst wat van gezegd, schreeuwde gewoon boven de muziek van m'n oordoppen uit.quote:Op zondag 21 oktober 2012 01:12 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://www.telegraaf.nl/v(...)n_sportschool__.html
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 22:43 schreef seto het volgende:
Vrouwen hebben een automatisch afweermechanisme waardoor ze lichter worden als je ze optilt, zodat je minder snel denkt dat ze te dik zijn.
Ik ookquote:
quote:Op zaterdag 20 oktober 2012 18:03 schreef Yamcha het volgende:
Maatje van me (1.70m, 73kg) is sindskort lid van de club van 1000. 1000lbs total op de big three that is.FUARK. 200kg DL @ 73kg is echt ernstig ziek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zieke motivatie krijg ik als ik hem bezig zie."End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
Een paar keer geprobeerd maar zag de meerwaarde niet.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:36 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er hier overigens mensen die op hun sokken squatten? Ik vind het persoonlijk veel lekkerder zonder schoenen aan
Ik heb het idee dat het veel stabieler is. Die hardloopschoenen die ik nu draag zijn veel te zwabberig imho.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:37 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een paar keer geprobeerd maar zag de meerwaarde niet.
Je moet sowieso niet squatten op hardloop schoenenquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:39 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat het veel stabieler is. Die hardloopschoenen die ik nu draag zijn veel te zwabberig imho.
Ik heb niks andersquote:Op zondag 21 oktober 2012 11:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je moet sowieso niet squatten op hardloop schoenen
Ik doe dit ook eigenlijk......quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:42 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je moet sowieso niet squatten op hardloop schoenen
Weightlifting shoes hebben zo'n hak en dat simuleert dus niet het blote-voeten-effect. Koop anders goedkope/neppe allstars.quote:Op zondag 21 oktober 2012 11:36 schreef star_gazer het volgende:
Zijn er hier overigens mensen die op hun sokken squatten? Ik vind het persoonlijk veel lekkerder zonder schoenen aanHier in de gym mag het helaas niet (veiligheid, alsof een paar nikes je voeten helpen asl er een 20kg plate op dondert
), maar heb het toch stiekem een paar keer geprobeerd. Waarschijnlijk toch binnenkort maar eens weightlifting shoes kopen.
Heb ik ookquote:Op zondag 21 oktober 2012 12:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weightlifting shoes hebben zo'n hak en dat simuleert dus niet het blote-voeten-effect. Koop anders goedkope/neppe allstars.
quote:"It's supposed to be hard. If it wasn't hard, everyone would do it. The hard... is what makes it great." - Jimmy Dugan.
Wat betreft je eerste uitspraak, dat is een manier om het te bekijken. Je merkt dat je inderdaad omdat je bijv met borst al triceps meepakt, dat je veel minder zwaar je triceps kan pakken op het begin, maar anderzijds wil je ze gewoon naar een punt van afbraak brengen zodat ze incentief hebben om te supercompenseren. Als je eerst borst doet zijn ze dus al inderdaad geworked en hoef je minder nog te doen om ze naar dat gewenste 'kapot zijn' punt te brengen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:37 schreef Sapstengel het volgende:
Ik vind borst met triceps en rug met biceps alleen niet ideaal. Omdat je bij borst toch wat triceps meepakt zijn ze al een beetje gaar wanneer je aan de triceps oefeningen gaat beginnen.
En shoulders heb ik juist op een aparte dag met benen gedaan omdat je anders zo tering lang bezig bent. Dag 4 calves, abs shoulders is dan een vrij grote workout dag.
Ik ben ook begonnen vanaf dag 1 met een 3-way split, en terwijl ik achteraf misschien toch liever SS oid had gedaan heb ik er prima gains op gemaakt.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:52 schreef Banaanensuiker het volgende:
Sapstengel, waarom doe jij eigenlijk een 4-day split? Als ik me het goed meen te herinneren ben je toch nog niet zo lang bezig (minder dan 1 jaar)?
quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:54 schreef Sapstengel het volgende:
Klopt inderdaad, ik ben nu zo'n 8 maanden bezig. Maar ik vind splits gewoon erg lekker, selectief per spiergroep trainen. Ik deed eerst 3 dagen, maar benen + schouders op één dag is teveel.
Dingen als SS of SL5x5 zou ik kunnen doen, maar heeft me nooit echt heel veel aangetrokken. Plus dat het voor een beperkte tijd is natuurlijk.
Gains zijn inderdaad ook prima, zal zo nog even mijn progress timeline foto ding updaten.
Ja, mijn vraag was inderdaad meer waarom je geen 3 day split doet. Lijkt mij efficiënter, maar als diti s wat je leuker vindt, dan moet je dat doen.quote:Op zondag 21 oktober 2012 17:54 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik ben ook begonnen vanaf dag 1 met een 3-way split, en terwijl ik achteraf misschien toch liever SS oid had gedaan heb ik er prima gains op gemaakt.
=0,43 kilo per week, bulk jij op 50 gram pw?quote:Op zondag 21 oktober 2012 18:17 schreef Dalliance het volgende:
14kg in 8 maanden? wuut goed bezig man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |