Wel even melden dat Metallica prima is.quote:
Zozo. Je moet weer even je woede op die manier kwijt?quote:
Mind the sunglasses, mook!!quote:
Ja man! Gewoon 2 keer achter elkaar het niet met elkaar eens zijn. Maakt me ziedend!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zozo. Je moet weer even je woede op die manier kwijt?
Ik ook niet, dat zal wel duidelijk zijn. Al was All Nightmare Long wel leuk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:07 schreef IceDustbin2 het volgende:
Ben ik dan als enige geen fan van Death Magnetic?
Blijft jammerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Mind the sunglasses, mook!!![]()
Ik date niet meer via Fok!
die gaat wel inderdaad. maar ben toch echt waar meer fan van het oude meta-- ABEL?! ECHT WAAR?! aaarghquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat zal wel duidelijk zijn. Al was All Nightmare Long wel leuk.
Dit wordt enorm chanant, maar Abelquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat zal wel duidelijk zijn. Al was All Nightmare Long wel leuk.
En na deze nachtmerrie krijgen we nog Abel kado
Ik kan zijn stem niet uitstaan. Marc-Marie Huybregts moet ook niet gaan zingen.quote:
Het "oude" Metallica kan ik ook heel erg waarderen, maar dit trok ik ook primaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:08 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
die gaat wel inderdaad. maar ben toch echt waar meer fan van het oude meta-- ABEL?! ECHT WAAR?! aaargh
Gewoon via de kabelquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:11 schreef IceDustbin2 het volgende:
Hey, jullie stream loopt voor![]()
moby
kabelquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:11 schreef IceDustbin2 het volgende:
Hey, jullie stream loopt voor![]()
moby
Ja ehm... Sorryquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:13 schreef IceDustbin2 het volgende:
ja da's gemeen.. enige kabel die hier ligt is internet
ik heb ook wel eens last daarvanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:13 schreef IceDustbin2 het volgende:
ja da's gemeen.. enige kabel die hier ligt is internet
Ik krijg door jouw sig altijd zin om RCT te spelenquote:
technisch gezien natuurlijk dezelfde kabel. alleen het radio/teevee signaal komt niet mn slaapkamer inquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens last daarvan
ik heb gisteren nog een machine geinstalleerd, speciaal voor die oude games.. Theme Hospital, RCT, RCT2, Dungeon Keeper, Sim City 2k, Settlers 3.. oh manquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik krijg door jouw sig altijd zin om RCT te spelen
Af en toe zo tof om weer in te duiken! Een tijd terug heb ik RCT2 weer eens op m'n pc gezetquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik krijg door jouw sig altijd zin om RCT te spelen
Ik speel meestal 1.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Af en toe zo tof om weer in te duiken! Een tijd terug heb ik RCT2 weer eens op m'n pc gezet
ja vaag; dat doet ie bij mij nou ook.. heel de middag nergens last van though.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:21 schreef minthy het volgende:
Ah, het geluid gaat weer fors omlaag... Toen ik de radio aan zette, was het geluid ook al zo zacht. Flink omhoog geschroefd en boven met de was bezig gegaan.
Een paar minuten later brulde het geluid door het huis... Sorry buren
dus dit. beetje balen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:21 schreef minthy het volgende:
Ah, het geluid gaat weer fors omlaag... Toen ik de radio aan zette, was het geluid ook al zo zacht. Flink omhoog geschroefd en boven met de was bezig gegaan.
Een paar minuten later brulde het geluid door het huis... Sorry buren
Ik gok dat dit live is, vanaf het ADEquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:23 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
ja vaag; dat doet ie bij mij nou ook.. heel de middag nergens last van though.
Volgens mij hebben ze het zelf ook door, maar doen ze er niets aanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:23 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
ja vaag; dat doet ie bij mij nou ook.. heel de middag nergens last van though.
maar de intro en het gesprek waren wel op vol niveauquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok dat dit live is, vanaf het ADE
Tja, geen idee! Ik zet hem iig niet harderquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:25 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
maar de intro en het gesprek waren wel op vol niveau
kunnen je buren dat niet meer waarderen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, geen idee! Ik zet hem iig niet harder
Nee, gok van niet... De buren waaraan m'n huiskamer grenst, liggen voor 22:30 al op 1 oorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:28 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
kunnen je buren dat niet meer waarderen?
Helemaal niets zelfs! Ons valt niets te verwijtenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:34 schreef IceDustbin2 het volgende:
Kijk, het ligt niet helemaal aan ons
Ik luister maar met een half oor meer, ga de radio uitdoen. Dit is geen muziek wat ik lang kan aanhorenquote:
Ik heb het er ook wel mee gehadquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik luister maar met een half oor meer, ga de radio uitdoen. Dit is geen muziek wat ik lang kan aanhoren
welke muziekquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik luister maar met een half oor meer, ga de radio uitdoen. Dit is geen muziek wat ik lang kan aanhoren
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het er ook wel mee gehad
daar heb ik het sowieso mee gehadquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Even kijken of Family Guy op tv is, lekker op de bank hangen
Dat zeg je alleen maar om me op te vrolijkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
daar heb ik het sowieso mee gehad
ik zit james bond te kijken, beter?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
daar heb ik het sowieso mee gehad
Jazeker.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:39 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
ik zit james bond te kijken, beter?
geen hond, maar ook voor mij slaaptijd. James has saved the day once again.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heuj, geen happy ending.
Hond uit en te bed
quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:09 schreef borisz het volgende:
Refo web heeft weer een mooie: Christelijk Dansen
http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/19526/christelijk-dansen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Na de zinnen "Je stelt een moeilijke vraag. Ik weet geen adres waar je christelijk dansen kunt leren." kun je me al opvegenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:09 schreef borisz het volgende:
Jezusquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:09 schreef borisz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:36 schreef alors het volgende:
[..]
Jezus!!!
![]()
Ja ik weet het maar ik zeg altijd Jezus
Ik denk omdat ik Hem voor eeuwig dankbaar ben dat Hij voor onze zonden is gestorven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
wat is deze xDquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:09 schreef borisz het volgende:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:36 schreef alors het volgende:
[..]
Jezus!!!
![]()
Ja ik weet het maar ik zeg altijd Jezus
Ik denk omdat ik Hem voor eeuwig dankbaar ben dat Hij voor onze zonden is gestorven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godver. Hoe kun je zo levenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:09 schreef borisz het volgende:
Aan de andere kant dans ik ook niet uit principequote:
Herkenbaar. Maar als ik over het "fuck it" punt ben sta ik echt als een debiel te dansenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Aan de andere kant dans ik ook niet uit principe
Maar dat heeft meer met kwaliteiten en sociaal naar je medemens zijn te maken
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar als ik over het "fuck it" punt ben sta ik echt als een debiel te dansen![]()
Nog een pareltje uit hetzelfde genre
[ afbeelding ]
Net op tijd voor de morgen inderdaadquote:
quote:Daniel | donderdag 18 oktober 2012 15:59
@allen.....wees zo ingetogen als mogelijk is, zoals mijn oma al wist, dansen is voor de duvel.
Zij heeft daardoor de uitdrukking 'te dom om voor de duvel te dansen' uitgevonden. Wat ben ik trots op wijlen mijn oma.
quote:possien | vrijdag 19 oktober 2012 10:49
@schaapje
Interessant dat je God af en toe bewust niet dient. God dienen is je aan Hem onderwerpen. Een andere uitleg is bijvoorbeeld God betrekken. Al klinkt dat wat egocentrisch. Als je God niet dient tijdens het tuinieren in de tuin, ben je aan het zondigen, dat is de consequentie van wat je zegt. Er is geen grijs. Het is of God dienen, of de Satan dienen.
Dank je, ik hou van Hem!!1quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Net op tijd voor de morgen inderdaad
U zijt wellekome!(om in de sfeer van Jezus Christus hierboven te blijven hangen...)
Bah engquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:59 schreef alors het volgende:
Die reacties trouwens, sommige zijn wel redelijk 'open', maar sommige echt, dat verschrikkelijke calvinistische, benauwende en dwingende, brrr
[..]
[..]het zal je vader/moeder maar zijn
Was al ff wakker, maar had nog geen zin in Fokquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:57 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
ik dacht dat ik laat wakker was
Ik speel niet orgel, wel fluit.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:09 schreef borisz het volgende:
Me too !!!11EINZ!!1!!!quote:
Gij hier?quote:
ja, en dan lekker allemaal heidense dingen doenquote:
Waarom ben je vrij?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:03 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga maar eens verder met opruimen en schoonmaken. bleh
Zonder gekheid; soms lijkt het me verdomd gemakkelijk om gelovig te zijn. Wat er ook gebeurt, je hebt altijd steun, kan altijd de schuld bij een ander leggen als het tegenzit ("het is God's wil"), enz.quote:
vanwege datgene wat je quoot ben ik vrij....quote:
jouw leven is ook leeg!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Zonder gekheid; soms lijkt het me verdomd gemakkelijk om gelovig te zijn. Wat er ook gebeurt, je hebt altijd steun, kan altijd de schuld bij een ander leggen als het tegenzit ("het is God's wil"), enz.
Laatst een "discussie" over geloof gehad met een aantal mensen, zelf ga ik nooit ergens inhoudelijk op in. Iets met lieve vrede bewaren. Kreeg ik naar m'n kop geslingerd dat ze mijn leven zo leeg vonden..
Ik ga Bert van Leeuwen swaffelen like a BAWSquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, en dan lekker allemaal heidense dingen doen![]()
![]()
Als je ruzie zoekt, kan je verde zoeken. Steek die energie maar in het schoonmakenquote:
Ja mijn zoon, gaat heen en spuit om u heen als een wildebrasquote:
Daarom is geloven ook zo verschrikkelijk makkelijk..quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Zonder gekheid; soms lijkt het me verdomd gemakkelijk om gelovig te zijn. Wat er ook gebeurt, je hebt altijd steun, kan altijd de schuld bij een ander leggen als het tegenzit ("het is God's wil"), enz.
Laatst een "discussie" over geloof gehad met een aantal mensen, zelf ga ik nooit ergens inhoudelijk op in. Iets met lieve vrede bewaren. Kreeg ik naar m'n kop geslingerd dat ze mijn leven zo leeg vonden..
Had hem dan tenminst een luchtgitaar gegevenquote:
Dat is ook mijn mening. Ik probeer niemand tegen de schenen te schoppen en gesprekken erover mijd ik als de pest. Das beterquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Daarom is geloven ook zo verschrikkelijk makkelijk..
Klopt. Maar mijn idee over geloof is denk ik wel duidelijkquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is ook mijn mening. Ik probeer niemand tegen de schenen te schoppen en gesprekken erover mijd ik als de pest. Das beter
Haha ja dat denk ik idd ook wel eens, lekker veilig. Maar ik kàn het gewoon niet gelovenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben Christelijk opgevoed, ben er dankbaar om, want nou weet ik waar ik absoluut NIET in wil gelovenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:04 schreef minthy het volgende:
[..]
en daar kun je dan op antwoorden: nee klopt en daarom geniet ik van mijn leven terwijl jullie hopen op een hemel die er toch niet isquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben Christelijk opgevoed, ben er dankbaar om, want nou weet ik waar ik absoluut NIET in wil geloven
Ben ooit wel eens de discussie aangegaan met 2 gasten die me "over probeerde te halen"... (come to the dark side).
Maar goed, na 1,5 uur discussiëren (op beleefde/vriendelijk toon) was hun conclusie (en dit hebben ze letterlijk tegen mij gezegd):
"Jij bent niet meer te redden..."
Nou leuk dan
Kinderen enten? Brrr moet er niet aan denken. Bloederig karweitjequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:12 schreef alors het volgende:
[..]
Haha ja dat denk ik idd ook wel eens, lekker veilig. Maar ik kàn het gewoon niet geloven![]()
Ik kom gelukkig nooit in streng gelovige kringen, dus ook geen discussies. Mijn ouders zijn wel gelovig, maar niet op zo'n enge reli manier, die hebben eerder afkeer van mensen die zo doorslaan. Van die gezinnen waarin geen Sinterklaas mag worden gevierd, omdat kinderen dan uiteindelijk ook kunnen gaan denken dat God niet bestaat wanneer ze erachter komen dat Sinterklaas niet bestaat![]()
Of die zich niet verzekeren, niet werken of hun kinderen niet enten...
Dat mag ik niet (meer) sinds ik een vriendin hebquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:07 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja mijn zoon, gaat heen en spuit om u heen als een wildebras
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kinderen enten? Brrr moet er niet aan denken. Bloederig karweitje
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:14 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kinderen enten? Brrr moet er niet aan denken. Bloederig karweitje
[ afbeelding ]
Ooohhquote:
Daarom noem ik mezelf ook eerder een Agnost dan een Atheïstquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:15 schreef henkde_j het volgende:
Het flauwe is dat je het niet bestaan van iets niet kan bewijzen
Daarom heet het "geloof", ze weten het zelf ook niet zeker.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:15 schreef henkde_j het volgende:
Het flauwe is dat je het niet bestaan van iets niet kan bewijzen
"Het staat toch in de Bijbel!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarom heet het "geloof", ze weten het zelf ook niet zeker.
Deze opmerking wordt overigens ook niet gewaardeerd
Dan moet ik altijd aan Hans Teeuwen denkenquote:
Ach... In de Donald Duck staan ook elke week verhalen die ik in twijfel trekquote:
HEIDEN!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach... In de Donald Duck staan ook elke week verhalen die ik in twijfel trek
Ik ben dol op heiden! Staat mooi in bloei in het najaar en je kan er heerlijk in rollebollenquote:
Genieten maar, komende week wordt het wintersquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:30 schreef alors het volgende:
Maar menschen! Het weer, wat een geschenk Gods
heiden, ketter....kan mij het schelen! branden in de hel moeten ze, die ongelovigen!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:30 schreef BorisDeLul het volgende:
[..]
Is "ketter" niet het woord daarvoor
Onder de plak :dquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat mag ik niet (meer) sinds ik een vriendin heb
Of laat ik beter zeggen, ik wil het niet meer
ik denk dat zn vriendin meer onder de plak zit, maar dan letterlijk...quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik denk dat zn vriendin meer onder de plak zit, maar dan letterlijk...
Wat is er vunzig?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:47 schreef minthy het volgende:
Zeg jongens, het is nog maar vrijdagmiddag... Vunzigheid
jij wordt niet eens in de zoveel tijd ondergeplakt?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:47 schreef minthy het volgende:
Zeg jongens, het is nog maar vrijdagmiddag... Vunzigheid
Iets met vrouwen die onder het plakspul zittenquote:
Vrijdagmiddag knutselmiddag!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Iets met vrouwen die onder het plakspul zitten
Nee joh, geen zin in. Bahquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:49 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
jij wordt niet eens in de zoveel tijd ondergeplakt?
ik heb mijn prittstift al in de hand!quote:
*insert sneu grapje met het woord "Prittstift"*quote:
je was 29seconden te laatquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:51 schreef minthy het volgende:
[..]
*insert sneu grapje met het woord "Prittstift"*
Of ik hou in het vervolg m'n mond, jij kopt ze wel inquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb mijn prittstift al in de hand!
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Of ik hou in het vervolg in m'n mond, jij kopt ze wel in
Wij zouden een heel leuk team vormen denk ik...quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Of ik hou in het vervolg m'n mond, jij kopt ze wel in
Ik denk het ook nietquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 12:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Wij zouden een heel leuk team vormen denk ik...
Mwah, ik heb er ook gewoon geen behoefte aanquote:
Volgens mij mocht ik je een rotschop verkopen als je ooit romantisch en liefdevol ging doen. Wanneer is je gat beschikbaar voor m'n voet?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:04 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mwah, ik heb er ook gewoon geen behoefte aanDat heeft niks met plak te maken
Zal ik je vertellen dat ik stiekem wel een anale voetfetisj hebquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij mocht ik je een rotschop verkopen als je ooit romantisch en liefdevol ging doen. Wanneer is je gat beschikbaar voor m'n voet?
van die reacties die je ook echt alleen maar op Fok! tegenkomt hequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zal ik je vertellen dat ik stiekem wel een anale voetfetisj heb, dus kom maar op
Ik buk wel
Iiiiiiiiieeeeeeeuuuuuuwwwww!!!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zal ik je vertellen dat ik stiekem wel een anale voetfetisj heb, dus kom maar op
Ik buk wel
Hij past er helemaal in, mits < maat 40quote:
Triest genoeg hoor ik dit soort uitspraken irl veel vaker. Zegt waarschijnlijk veel over mij en mijn sociale netwerkquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:09 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
van die reacties die je ook echt alleen maar op Fok! tegenkomt he
Ik zeg't ook irl iddquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Triest genoeg hoor ik dit soort uitspraken irl veel vaker. Zegt waarschijnlijk veel over mij en mijn sociale netwerk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ik heb maat 40 en immer korte nagels.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hij past er helemaal in, mits < maat 40
Ps: Wel ff je nagels knippen gaarne...
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:11 schreef alors het volgende:
Bassie en Adriaan stukje![]()
joh zonder dat nummer had ik nooit geweten dat er (meestal) 52 weken zijn, 365 dagen en de data waarop de seizoenen beginnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B&A
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
Ik ook, maar dat soort ongepastheid houdt de stemming er ook wel weer lekker inquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik zeg't ook irl idd![]()
Ik ben best wel een triest figuur...
ff een tipquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:21 schreef 3rdRock het volgende:
zo, het ziet er al een stuk beter uit dan een paar uurtjes geleden qua opgeruimdheid. morgenochtend nog ff afwassen en dan durf ik moeders wel te ontvangen zonder dat ze een hartverzakking krijgt
Als die van mij zich stoort aan de afwas, dan weet ze de afwaskwast en de theedoek te liggenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:21 schreef 3rdRock het volgende:
zo, het ziet er al een stuk beter uit dan een paar uurtjes geleden qua opgeruimdheid. morgenochtend nog ff afwassen en dan durf ik moeders wel te ontvangen zonder dat ze een hartverzakking krijgt
ik weet het....maar ik stoor me niet aan rommel en als ik me er aan stoor ruim ik het wel opquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ff een tip![]()
Als je nou altijd je teringzooi achter je reet opruimt en je huis gewoon netjes houdt, is het minder werk om op te ruimen
Zo, dat was de tip van deze opaNu koffie
die van mij ook hoor. maar dat voorkom ik liever. en zo vaak komt ze hier niet. 2-4 keer per jaar vermoed ik. zit ff te denken wanneer de laatste keer was...maar dat kan wel eens ergens in mei zijn geweest. en ze komt dus morgen en dan weer in februari....quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Als die van mij zich stoort aan de afwas, dan weet ze de afwaskwast en de theedoek te liggen
ik dacht meteen aan jou!quote:
Ja, als je er niet meer behoefte aan hebt is dat prima toch?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die van mij ook hoor. maar dat voorkom ik liever. en zo vaak komt ze hier niet. 2-4 keer per jaar vermoed ik. zit ff te denken wanneer de laatste keer was...maar dat kan wel eens ergens in mei zijn geweest. en ze komt dus morgen en dan weer in februari....
ik ga er zelf gemiddeld eens per 2 maanden heen en meer behoefte om mn ouders en broertje te zien heb ik eigenlijk niet. ik weet dat er altijd op terug kan vallen en dat is voor mij voldoende(damn wordt zelfs een beetje emo van de gedachte
)
correctemundo. oh, ik spreek mn moeder wel (bijna) wekelijks en met mijn broertje wissel ik rare mailtjes en tweets uit die alleen wij snappen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, als je er niet meer behoefte aan hebt is dat prima toch?
Spreek m'n ma dagelijks en probeer m'n broer wekelijks te spreken. Ik hang aan m'n familie
werk ze meid! we denken allemaal aan je. en alleen maar positief zodat je zin krijgtquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:28 schreef minthy het volgende:
Op naar het werk, zin kweek ik onderweg wel![]()
Tot vanavond of alvast een fijn weekend!
Tot zondagavond!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:28 schreef minthy het volgende:
Wat ben jij opeens enthousiast.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
werk ze meid! we denken allemaal aan je. en alleen maar positief zodat je zin krijgt![]()
![]()
ik heb mijn best gedaan qua opruimen en schoonmaken. ik vind het nu wel prima. morgenochtend nog ff afwassen. straks ff douchen en dan hoef ik hele weekend helemaal niets en ga ik morgen lekker met moeders lunchen, shoppen (of door de stad slenteren) en eten. dan zet ik haar weer op de trein richting het zuiden en ben ik de mama-komt-op-bezoek-stress weer kwijtquote:
Werkse en fijn weekendquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:28 schreef minthy het volgende:
ok.quote:
Yepquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 13:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Triest genoeg hoor ik dit soort uitspraken irl veel vaker. Zegt waarschijnlijk veel over mij en mijn sociale netwerk
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:30 schreef BorisDeLul het volgende:
"ik tracht de juiste woorden te vinden om dit meisje te beschrijven, zonder het worden van respectloooooos"
Om maar even de opdracht van net te quoten:quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 15:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Om maar even de opdracht van net te quoten:
"Verdomme meisje, verdomme, u is een geile teef, geile teef, verdomme"
Wie is de mol. Art Rooijakkers en Kees Tol.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 16:31 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Waar de fuck gaat dit gesprek over en wie is die vent aan de lijn?
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 18:33:37@roos3fm ik kom je halen kreng! reageer retweet
Mja, ze wonen dan ook bijna bij elkaar om de hoek in Hilversummie.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:07 schreef henkde_j het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 18:33:37@roos3fm ik kom je halen kreng! reageer retweet
??quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:18 schreef CindieY het volgende:
*Voelt even aan het voorhoofd van het topic*![]()
tisser? ik ben niet ziek hoor, iig niet zieker dan andersquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:18 schreef CindieY het volgende:
*Voelt even aan het voorhoofd van het topic*![]()
Zeg jij dat nooit tegen iemand die iets onverwachts doet? Even checken of diegene ziek is?quote:
Ben jij het topic dan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tisser? ik ben niet ziek hoor, iig niet zieker dan anders![]()
bij mij heeft Roos wel een Wtwitter:roos3fm twitterde op vrijdag 19-10-2012 om 19:15:33WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND #EkstraWeekend #3FM reageer retweet
t scheelt niet heel veel....;)quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeg jij dat nooit tegen iemand die iets onverwachts doet? Even checken of diegene ziek is?Ik heb nog nooit zoveel positieve berichtjes over Roos op één pagina gezien
[..]
Ben jij het topic dan?
heb nooit die negatieve reacties over Roos gesnapt ze heeft verstand van muziek en draait leuke en goede muziek op 3FMquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zeg jij dat nooit tegen iemand die iets onverwachts doet? Even checken of diegene ziek is?Ik heb nog nooit zoveel positieve berichtjes over Roos op één pagina gezien
[..]
Ben jij het topic dan?
Corton is anders gewoon elke zaterdagavond op de radio hoorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:23 schreef 3rdRock het volgende:
ik was een beetje Anti-Roos maar tegenwoordig totaal niet meer. al mis ik Rudy en Corton nog wel hoor
ja, maar dat is toch anders.....quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Corton is anders gewoon elke zaterdagavond op de radio hoor
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:23 schreef 3rdRock het volgende:
ik was een beetje Anti-Roos maar tegenwoordig totaal niet meer. al mis ik Rudy en Corton nog wel hoor
nee kijk momenteel alleen radio via de kabel en niet op de tvquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:42 schreef 3rdRock het volgende:
nog mensen het toneelstukje tijdens Kryptonite gezien?
Zoals het hoortquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
nee kijk momenteel alleen radio via de kabel en niet op de tv
niet dat ik weet, maar het maakt mij ook niet uit. ik kan eigenlijk altijd ivm gebrek aan sociaal levenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 19:50 schreef Dagoduck het volgende:
Goedenavond luitjes!
Hebben we al een datum?
ik kijk via http://www.3fm.nl/api/webcam en die doet het prima. hoewel ie af en toe ff hapert.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:04 schreef Qunix het volgende:
Heeft iemand problemen met de webcam stream? 'emil03' doet het bij mij eigenlijk nooit...
ja, dat was hilarisch. wat 2010 op 2011. ben er toen speciaal voor wakker gebleven. hilarischquote:
Toen stond ik te feesten in Zwollequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat was hilarisch. wat 2010 op 2011. ben er toen speciaal voor wakker gebleven. hilarisch![]()
Heuj, toen was ik ook in Zwolle, bedenk ik me nuquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Toen stond ik te feesten in Zwolle.
Weijenbelt in Berkum hierquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Heuj, toen was ik ook in Zwolle, bedenk ik me nuWel thuis met de buurtjes. Rare nacht was dat
Ik had toen nog zo'n MWD-studerende buurman, die er dol op is om diepe dingetjes van mensen te ontrafelen. Die gaat dus net zo lang lopen poken tot ie je heeft. Ik ben daar niet zo gevoelig voor, andere mensen wel. Combineer dat met een flinke borrel op en raadt hoe dat eindigdequote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weijenbelt in Berkum hier
Waarom raar?
Diepe dingetjes ontrafelen? Rock kom er maar in met je opmerkingquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik had toen nog zo'n MWD-studerende buurman, die er dol op is om diepe dingetjes van mensen te ontrafelen. Die gaat dus net zo lang lopen poken tot ie je heeft. Ik ben daar niet zo gevoelig voor, andere mensen wel. Combineer dat met een slok borrel en raadt hoe dat eindigde
ik houd mij compleet op de vlakte vanavond. of iig nu.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Diepe dingetjes ontrafelen? Rock kom er maar in met je opmerking![]()
.
Pino wordt opgewonden bij diepe dingen ontrafelen. rare vogel is het ookquote:
Hohoho, jij bent van die opmerkingen en ik moest aan jou denken.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Pino wordt opgewonden bij diepe dingen ontrafelen. rare vogel is het ook
Maar wat ik vooral bedoel: wat is daar zo raar aan?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"die er dol op is om diepe dingetjes van mensen te ontrafelen."
ik heb besloten mijn leven te beteren.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hohoho, jij bent van die opmerkingen en ik moest aan jou denken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Dat kan Rock wel uitleggenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
Maar wat ik vooral bedoel: wat is daar zo raar aan?
Rock weet van niets deze keer.quote:
Ekdom wist niet eens dat ie op de longlist stond en daarna heb ik hem er eigenlijk ook niet over gehoord.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 20:22 schreef CindieY het volgende:
Hebben Ekdom/Fort Boyard echt geen smeekbedes gedaan op de tv? Ik heb geen fuck van het programma gezien, maar dan gun ik ze die ring
Ik moet altijd hard lachen als Roos weer eens om zichzelf zit te lachenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |