Wel even melden dat Metallica prima is.quote:
Zozo. Je moet weer even je woede op die manier kwijt?quote:
Mind the sunglasses, mook!!quote:
Ja man! Gewoon 2 keer achter elkaar het niet met elkaar eens zijn. Maakt me ziedend!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zozo. Je moet weer even je woede op die manier kwijt?
Ik ook niet, dat zal wel duidelijk zijn. Al was All Nightmare Long wel leuk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:07 schreef IceDustbin2 het volgende:
Ben ik dan als enige geen fan van Death Magnetic?
Blijft jammerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Mind the sunglasses, mook!!![]()
Ik date niet meer via Fok!
die gaat wel inderdaad. maar ben toch echt waar meer fan van het oude meta-- ABEL?! ECHT WAAR?! aaarghquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat zal wel duidelijk zijn. Al was All Nightmare Long wel leuk.
Dit wordt enorm chanant, maar Abelquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat zal wel duidelijk zijn. Al was All Nightmare Long wel leuk.
En na deze nachtmerrie krijgen we nog Abel kado
Ik kan zijn stem niet uitstaan. Marc-Marie Huybregts moet ook niet gaan zingen.quote:
Het "oude" Metallica kan ik ook heel erg waarderen, maar dit trok ik ook primaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:08 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
die gaat wel inderdaad. maar ben toch echt waar meer fan van het oude meta-- ABEL?! ECHT WAAR?! aaargh
Gewoon via de kabelquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:11 schreef IceDustbin2 het volgende:
Hey, jullie stream loopt voor![]()
moby
kabelquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:11 schreef IceDustbin2 het volgende:
Hey, jullie stream loopt voor![]()
moby
Ja ehm... Sorryquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:13 schreef IceDustbin2 het volgende:
ja da's gemeen.. enige kabel die hier ligt is internet
ik heb ook wel eens last daarvanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:13 schreef IceDustbin2 het volgende:
ja da's gemeen.. enige kabel die hier ligt is internet
Ik krijg door jouw sig altijd zin om RCT te spelenquote:
technisch gezien natuurlijk dezelfde kabel. alleen het radio/teevee signaal komt niet mn slaapkamer inquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens last daarvan
ik heb gisteren nog een machine geinstalleerd, speciaal voor die oude games.. Theme Hospital, RCT, RCT2, Dungeon Keeper, Sim City 2k, Settlers 3.. oh manquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik krijg door jouw sig altijd zin om RCT te spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |