Wel even melden dat Metallica prima is.quote:
Zozo. Je moet weer even je woede op die manier kwijt?quote:
Mind the sunglasses, mook!!quote:
Ja man! Gewoon 2 keer achter elkaar het niet met elkaar eens zijn. Maakt me ziedend!quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zozo. Je moet weer even je woede op die manier kwijt?
Ik ook niet, dat zal wel duidelijk zijn. Al was All Nightmare Long wel leuk.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:07 schreef IceDustbin2 het volgende:
Ben ik dan als enige geen fan van Death Magnetic?
Blijft jammerquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Mind the sunglasses, mook!!![]()
Ik date niet meer via Fok!
die gaat wel inderdaad. maar ben toch echt waar meer fan van het oude meta-- ABEL?! ECHT WAAR?! aaarghquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat zal wel duidelijk zijn. Al was All Nightmare Long wel leuk.
Dit wordt enorm chanant, maar Abelquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook niet, dat zal wel duidelijk zijn. Al was All Nightmare Long wel leuk.
En na deze nachtmerrie krijgen we nog Abel kado
Ik kan zijn stem niet uitstaan. Marc-Marie Huybregts moet ook niet gaan zingen.quote:
Het "oude" Metallica kan ik ook heel erg waarderen, maar dit trok ik ook primaquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:08 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
die gaat wel inderdaad. maar ben toch echt waar meer fan van het oude meta-- ABEL?! ECHT WAAR?! aaargh
Gewoon via de kabelquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:11 schreef IceDustbin2 het volgende:
Hey, jullie stream loopt voor![]()
moby
kabelquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:11 schreef IceDustbin2 het volgende:
Hey, jullie stream loopt voor![]()
moby
Ja ehm... Sorryquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:13 schreef IceDustbin2 het volgende:
ja da's gemeen.. enige kabel die hier ligt is internet
ik heb ook wel eens last daarvanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:13 schreef IceDustbin2 het volgende:
ja da's gemeen.. enige kabel die hier ligt is internet
Ik krijg door jouw sig altijd zin om RCT te spelenquote:
technisch gezien natuurlijk dezelfde kabel. alleen het radio/teevee signaal komt niet mn slaapkamer inquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik heb ook wel eens last daarvan
ik heb gisteren nog een machine geinstalleerd, speciaal voor die oude games.. Theme Hospital, RCT, RCT2, Dungeon Keeper, Sim City 2k, Settlers 3.. oh manquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik krijg door jouw sig altijd zin om RCT te spelen
Af en toe zo tof om weer in te duiken! Een tijd terug heb ik RCT2 weer eens op m'n pc gezetquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik krijg door jouw sig altijd zin om RCT te spelen
Ik speel meestal 1.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Af en toe zo tof om weer in te duiken! Een tijd terug heb ik RCT2 weer eens op m'n pc gezet
ja vaag; dat doet ie bij mij nou ook.. heel de middag nergens last van though.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:21 schreef minthy het volgende:
Ah, het geluid gaat weer fors omlaag... Toen ik de radio aan zette, was het geluid ook al zo zacht. Flink omhoog geschroefd en boven met de was bezig gegaan.
Een paar minuten later brulde het geluid door het huis... Sorry buren
dus dit. beetje balen.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:21 schreef minthy het volgende:
Ah, het geluid gaat weer fors omlaag... Toen ik de radio aan zette, was het geluid ook al zo zacht. Flink omhoog geschroefd en boven met de was bezig gegaan.
Een paar minuten later brulde het geluid door het huis... Sorry buren
Ik gok dat dit live is, vanaf het ADEquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:23 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
ja vaag; dat doet ie bij mij nou ook.. heel de middag nergens last van though.
Volgens mij hebben ze het zelf ook door, maar doen ze er niets aanquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:23 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
ja vaag; dat doet ie bij mij nou ook.. heel de middag nergens last van though.
maar de intro en het gesprek waren wel op vol niveauquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik gok dat dit live is, vanaf het ADE
Tja, geen idee! Ik zet hem iig niet harderquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:25 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
maar de intro en het gesprek waren wel op vol niveau
kunnen je buren dat niet meer waarderen?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, geen idee! Ik zet hem iig niet harder
Nee, gok van niet... De buren waaraan m'n huiskamer grenst, liggen voor 22:30 al op 1 oorquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:28 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
kunnen je buren dat niet meer waarderen?
Helemaal niets zelfs! Ons valt niets te verwijtenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:34 schreef IceDustbin2 het volgende:
Kijk, het ligt niet helemaal aan ons
Ik luister maar met een half oor meer, ga de radio uitdoen. Dit is geen muziek wat ik lang kan aanhorenquote:
Ik heb het er ook wel mee gehadquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik luister maar met een half oor meer, ga de radio uitdoen. Dit is geen muziek wat ik lang kan aanhoren
welke muziekquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik luister maar met een half oor meer, ga de radio uitdoen. Dit is geen muziek wat ik lang kan aanhoren
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het er ook wel mee gehad
daar heb ik het sowieso mee gehadquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Even kijken of Family Guy op tv is, lekker op de bank hangen
Dat zeg je alleen maar om me op te vrolijkenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
daar heb ik het sowieso mee gehad
ik zit james bond te kijken, beter?quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
daar heb ik het sowieso mee gehad
Jazeker.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 00:39 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
ik zit james bond te kijken, beter?
geen hond, maar ook voor mij slaaptijd. James has saved the day once again.quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 01:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heuj, geen happy ending.
Hond uit en te bed
quote:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:09 schreef borisz het volgende:
Refo web heeft weer een mooie: Christelijk Dansen
http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/19526/christelijk-dansen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Na de zinnen "Je stelt een moeilijke vraag. Ik weet geen adres waar je christelijk dansen kunt leren." kun je me al opvegenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:09 schreef borisz het volgende:
Jezusquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:09 schreef borisz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:36 schreef alors het volgende:
[..]
Jezus!!!
![]()
Ja ik weet het maar ik zeg altijd Jezus
Ik denk omdat ik Hem voor eeuwig dankbaar ben dat Hij voor onze zonden is gestorven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
wat is deze xDquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:09 schreef borisz het volgende:
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:36 schreef alors het volgende:
[..]
Jezus!!!
![]()
Ja ik weet het maar ik zeg altijd Jezus
Ik denk omdat ik Hem voor eeuwig dankbaar ben dat Hij voor onze zonden is gestorven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godver. Hoe kun je zo levenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:09 schreef borisz het volgende:
Aan de andere kant dans ik ook niet uit principequote:
Herkenbaar. Maar als ik over het "fuck it" punt ben sta ik echt als een debiel te dansenquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Aan de andere kant dans ik ook niet uit principe
Maar dat heeft meer met kwaliteiten en sociaal naar je medemens zijn te maken
quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:50 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar als ik over het "fuck it" punt ben sta ik echt als een debiel te dansen![]()
Nog een pareltje uit hetzelfde genre
[ afbeelding ]
Net op tijd voor de morgen inderdaadquote:
quote:Daniel | donderdag 18 oktober 2012 15:59
@allen.....wees zo ingetogen als mogelijk is, zoals mijn oma al wist, dansen is voor de duvel.
Zij heeft daardoor de uitdrukking 'te dom om voor de duvel te dansen' uitgevonden. Wat ben ik trots op wijlen mijn oma.
quote:possien | vrijdag 19 oktober 2012 10:49
@schaapje
Interessant dat je God af en toe bewust niet dient. God dienen is je aan Hem onderwerpen. Een andere uitleg is bijvoorbeeld God betrekken. Al klinkt dat wat egocentrisch. Als je God niet dient tijdens het tuinieren in de tuin, ben je aan het zondigen, dat is de consequentie van wat je zegt. Er is geen grijs. Het is of God dienen, of de Satan dienen.
Dank je, ik hou van Hem!!1quote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Net op tijd voor de morgen inderdaad
U zijt wellekome!(om in de sfeer van Jezus Christus hierboven te blijven hangen...)
Bah engquote:Op vrijdag 19 oktober 2012 11:59 schreef alors het volgende:
Die reacties trouwens, sommige zijn wel redelijk 'open', maar sommige echt, dat verschrikkelijke calvinistische, benauwende en dwingende, brrr
[..]
[..]het zal je vader/moeder maar zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |