PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
MartijnTor(allenatoreme)
ThatDutch(ThatDutch)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I see peas of green, red roses too....
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:22 schreef Greenpeas het volgende:
Wisten jullie dat Megan Fox misvormde duimen heeft?Bah, ik zou haar niet raken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
nu? stream/push?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:28 schreef BDIL het volgende:
Omdat ik van jullie hou ga ik packs openen van me coinsIk hoop dat jullie genieten
Streamquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:28 schreef BDIL het volgende:
Omdat ik van jullie hou ga ik packs openen van me coinsIk hoop dat jullie genieten
Die van mij is dan dus Sergio Witsel, of Sergio Drogba als je 'de' meetelt bij mijn achternaam.quote:
quote:
Geen zin ben moequote:
45 packsquote:
Een stream zou wel beter zijnquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:38 schreef GuRBuH het volgende:
Begin die packdiarree nu wel irritant te vinden.
niet zo huilen. Dit is echt fucking tofquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:38 schreef GuRBuH het volgende:
Begin die packdiarree nu wel irritant te vinden.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:39 schreef zerokil het volgende:
BDIL bedankt!
Nu zie ik waarom ik nooit meer packs ga kopen!
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:41 schreef Thorb het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)rum-op-doel-af.dhtml
Netjes, is die nog veel waard?quote:
*Mevrouw voor jouquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:45 schreef Rijst het volgende:
Kijkt hier iemand Revolution? Net die Pilot afgekeken en dat wijf is best lekker
+/- 35kquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:45 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Netjes, is die nog veel waard?
quote:
Zoek t even opquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:52 schreef Coenehv het volgende:
Majeed Waris in gold pack, is die wat waard?
PS3 staat 1kquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:52 schreef Coenehv het volgende:
Majeed Waris in gold pack, is die wat waard?
Ik heb gelukkig een vriendin die 80% van de tijd kookt, anders zou het er voor mij precies zo uitzien.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:52 schreef Thorb het volgende:
Pizza en bier, culinair hoogstandje weer. Had geen zin om boodschappen te doen
Rijst en aardappelquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:54 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een vriendin die 80% van de tijd kookt, anders zou het er voor mij precies zo uitzien.
Ik heb rijst met sardientjes en aardappel. Hele maaltijd heeft misschien 3 euro gekost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verkoop dit effe dan stream ik de 160k wel dat overblijftquote:
Oki, smakelijkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik verkoop dit effe dan stream ik de 160k wel dat overblijftBen eten
Wat een kutcombinatiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niets mis mee, behalve dat het aardappels moest zijn.
Ook als het één in stukjes gesneden aardappel is?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niets mis mee, behalve dat het aardappels moest zijn.
Ik kan die van mijn hd recorder ding ook al 2 maanden niet vindenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:56 schreef Fuszy het volgende:
Godver, ik ben mijn afstandsbediening van mijn TV kwijt
ja jonguh nu kan ik niet meer gamenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik kan die van mijn hd recorder ding ook al 2 maanden niet vindenMisschien onder mijn matras
Deze zomer best vaak gegeten, prima combinatie hoor. Zat wel wat bij die gekookte aardappels want het was lekkerder dan in Nederland.quote:
Heb je geen knopjes op de tvquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ja jonguh nu kan ik niet meer gamen
Gekookte aardappel ook nog, nog smerigerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Deze zomer best vaak gegeten, prima combinatie hoor. Zat wel wat bij die gekookte aardappels want het was lekkerder dan in Nederland.
@Greenpeas dan heb je te weinig aardappel
Jawel. Zo ik zit op het goede kanaalquote:
Tussen de bankquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:56 schreef Fuszy het volgende:
Godver, ik ben mijn afstandsbediening van mijn TV kwijt
Geen bamboestok hebben naast je bed voor noodgevallenquote:
Oeganda. Maar dan had je wat rijst, aardappels, kool en ananas. Prima maaltijd hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gekookte aardappel ook nog, nog smerigerWaar was je dan dat je het vaak at
?
Misschien heeft hij van die aanraakgevoelige knoppen op zijn TV.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen bamboestok hebben naast je bed voor noodgevallen
Ik denk dat ik maar een hoer bestel. Ik bak er niks van.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:53 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
En weet Toefjes al wat voor heldjes hij gaat kopen straks?
Ik lust normaal geen aardappel, maar het is zeg maar gemaakt in die saus van de sardientjes en dan met ui en knoflook en weet ik veel wat nog meer m'n vriendin erin gooit.quote:
Ik denk toch dat een maaltijd in Oeganda en hier wat anders in elkaar zit, ook qua smaakbeleving op dat moment.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oeganda. Maar dan had je wat rijst, aardappels, kool en ananas. Prima maaltijd hoor
Beide, maar dat eerste valt wel mee. Misschien dat je wel sneller met iets tevreden bent maar ik had er veel minder trek dan hier. Waarschijnlijk omdat je weet dat er toch minder isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk toch dat een maaltijd in Oeganda en hier wat anders in elkaar zit, ook qua smaakbeleving op dat moment.
Wat deed je in Oeganda, vakantie of vrijwelligerswerk?
Veel plezier ermee:Pquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar een hoer bestel. Ik bak er niks van.
Haal je een stukje vingertop van je vinger af en plak je het op die stokquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Misschien heeft hij van die aanraakgevoelige knoppen op zijn TV.
Geen butler hebben om de TV op het goede net te zettenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Haal je een stukje vingertop van je vinger af en plak je het op die stok
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Haal je een stukje vingertop van je vinger af en plak je het op die stok
Die stok is backup voor de backup. Verder kijken dan je neus lang isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geen butler hebben om de TV op het goede net te zetten
Smerig?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gekookte aardappel ook nog, nog smerigerWaar was je dan dat je het vaak at
?
Lekker, zijn stierenballenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:05 schreef GuRBuH het volgende:
Man, koop ik één keer eieren bij de AH ipv bij de C1000 krijg ik dit:
[ afbeelding ]
En het zal ook wel heel warm zijn geweest, dan heb je over het algemeen sowieso minder trek. Maar denk ook wel dat dat meespeelt jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beide, maar dat eerste valt wel mee. Misschien dat je wel sneller met iets tevreden bent maar ik had er veel minder trek dan hier. Waarschijnlijk omdat je weet dat er toch minder is
The fuck is datquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:05 schreef GuRBuH het volgende:
Man, koop ik één keer eieren bij de AH ipv bij de C1000 krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Stierenballenquote:
Ik lust bijna alles, maar gekookte aardappelen vind ik echt vies ja. Dat heeft niets met verwend zijn te maken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Smerig?Sommige Nederlanders zijn veel te verwend. Breidt je smaakpapillen even uit
Wat eet je dan zoal in de week. Gebakken aardappels, rijst en pasta dan ofzoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik lust bijna alles, maar gekookte aardappelen vind ik echt vies ja. Dat heeft niets met verwend zijn te maken.
Waarom koop je dan ook eieren zonder eerst in het doosje te kijkenquote:
Moet wel een rotkluis zijn ze door het geknipte gat te krijgenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:08 schreef zerokil het volgende:
Kijk de achtergrond dan zie je het toch wel.
Pasta, salades, rijst, en als ik aardappelen eet puree of stampot. En pizzaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat eet je dan zoal in de week. Gebakken aardappels, rijst en pasta dan ofzoIk vind gekookte aardappels wel chill vooral bij bonen enzo
Asperges en mosselen ben ik dan weer geen fan vanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Pasta, salades, rijst, en als ik aardappelen eet puree of stampot. En pizza![]()
En Mosselen en Asperges ook wel vaak, maar dan ligt het aan het seizoen
Nou sorry dat vind ik echt onzin. Aardappel hoort (imo) iedereen te lusten net als rijst, pasta en waterquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik lust bijna alles, maar gekookte aardappelen vind ik echt vies ja. Dat heeft niets met verwend zijn te maken.
Wat een onzin. Smaak is een mening.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou sorry dat vind ik echt onzin. Aardappel hoort (imo) iedereen te lusten net als rijst, pasta en water
Watquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou sorry dat vind ik echt onzin. Aardappel hoort (imo) iedereen te lusten net als rijst, pasta en water
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Neger watquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik vind van niet dus ik heb gelijkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat een onzin. Smaak is een mening.
Ik eet ook geen aardappels, voer voor de arbeiders.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:13 schreef Thorb het volgende:
Je bent wel de eerste van wie ik weet dat 'ie geen aardappels lust
Aardappelen zijn raar. Ze zijn geel. Je gaat toch niet iets geels eten?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:13 schreef Thorb het volgende:
Ik gebakken of puree vind ik het wel lekker hoor, maar gewoon puur gekookte aardappel ken ik zat mensen die dat ook niet lekker vindenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:13 schreef Thorb het volgende:
Dat lusten heel veel mensen nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:14 schreef GuRBuH het volgende:
Ik lust geen (ongesmolten) kaas. There, I said it.
Behalve chips en kaas trouwens.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Aardappelen zijn raar. Ze zijn geel. Je gaat toch niet iets geels eten?
Ik lust het wel maar ik eet het niet graag.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:14 schreef GuRBuH het volgende:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:14 schreef GuRBuH het volgende:
Vuige hommo en landverrader ben je.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:14 schreef GuRBuH het volgende:
Zeg alsjeblieft niet dat je ze te glibberig vindt.quote:
Niks mis met een beetje kopkaasquote:
Ik vind ze te glibberig.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:16 schreef TJV het volgende:
[..]
Zeg alsjeblieft niet dat je ze te glibberig vindt.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:16 schreef Rijst het volgende:
Dit bedoel ik.
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/157348
Zal ik em maar maken?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heet ook Dikkie
Opara is net gepricefixed. Een vent heeft de laatste 3 van mij alle 3 gekocht en nu alles op 99k gezetquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
De prijs van Trundle is nu 20k terwijl ik hem 2 dagen geleden nog voor 36.5k verkochtOpara en Osborne kosten nu ineens 40k+
quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:17 schreef Thorb het volgende:
Kunnen we een FUT Topic maken op het viva forum?
http://mens-en-gezondheid(...)isch-voor-water.htmlquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:16 schreef Rijst het volgende:
Dit bedoel ik.
http://forum.viva.nl/foru(...)list_messages/157348
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik lust het wel maar ik eet het niet graag.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Ik hou ook niet van normale kaas op brood ofzo, maar gesmolten
Look mommy, IM NOT WEIRDquote:
Daar zitten alleen vrouwen met broekrokken en korte pittige kapsels.quote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
http://mens-en-gezondheid(...)isch-voor-water.html
Als ik dat heb zou ik ook geen water 'lusten' hoor.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:19 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Daar zitten alleen vrouwen met broekrokken en korte pittige kapsels.
THOMAAAAAAASSSSSSSSSSSSquote:
Dat vind ik dus ook. Maarja #verwendenederlandersquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:22 schreef KrAlex het volgende:
Aardappelen niet lusten.Die dingen zijn heerlijk voor bij een plak vlees met kruiden of kipfilet. Maakt niet uit of het puree, gekookt of gebakken is.
Sowieso de Nederlandse keuken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook. Maarja #verwendenederlanders
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:22 schreef KrAlex het volgende:
Aardappelen niet lusten.Die dingen zijn heerlijk voor bij een plak vlees met kruiden of kipfilet. Maakt niet uit of het puree, gekookt of gebakken is.
quote:
De Turkse keuken.quote:
Lelijkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
http://www.ioffer.com/i/m(...)iece-chain-509178336![]()
Hier bij het zien van de teams blijft ie hangen, en wordt de verbinding verbroken. EAquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:21 schreef bombmannl het volgende:
Win ik de halve finale van die nieuwe cup, staat er de ea servers konden je verzoek niet.....
DIT IS ECHT KAK
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De Turkse keuken.Je inkomen van de hele week op zaterdagavond 3:00 moeten verdienen.
Ziet er geniaal uit bij een blankequote:
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De Turkse keuken.Je inkomen van de hele week op zaterdagavond 3:00 moeten verdienen.
Je had toch een 10 voor MO, daar mag wel wat tegenover staan...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ziet er geniaal uit bij een blanke
Jammer dat 'ie zo duur is
Steeds als ik langs een Donerzaak loop denk ik 'meh', en ga ik naar de oude vertrouwde snackbarquote:
Klootzakquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
Je had toch een 10 voor MO, daar mag wel wat tegenover staan...
Gewoon doen. Diarree krijg je later toch wel #yoleuquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:27 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Steeds als ik langs een Donerzaak loop denk ik 'meh', en ga ik naar de oude vertrouwde snackbar
Moet het nog steeds eten
Mensen die over schijten na bepaald voedsel praten.. Heb er echt nooit last van, tenzij het verkeerd valtquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Gewoon doen. Diarree krijg je later toch wel #yoleu
Zwankierpizza's?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:30 schreef Rijst het volgende:
Ik eet de laatste tijd geen kapsalon meer, ben nu meer van de zwankierpizza's
Alleen teveel hotwings, anders ik ook nooitquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mensen die over schijten na bepaald voedsel praten.. Heb er echt nooit last van, tenzij het verkeerd valt
Zo'n niggerbucket bij de KFC zekerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:31 schreef ThatDutch het volgende:
[..]
Alleen teveel hotwings, anders ik ook nooit
Dit ja, heel vaak als we iets eten wat heel pittig is (kofte) dan hebben sommige mensen het erover dat het pijn doet bij het eruit schijten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mensen die over schijten na bepaald voedsel praten.. Heb er echt nooit last van, tenzij het verkeerd valt
Had toen met wat vrienden die pizza Inferno gegeten, die verhalenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:32 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Dit ja, heel vaak als we iets eten wat heel pittig is (kofte) dan hebben sommige mensen het erover dat het pijn doet bij het eruit schijten.Hier heb ik werkelijk nooit last van en ik eet best pittig, al zeg ik het zef.
In Amerika ja. Hier is dat gewoon normaal.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zo'n niggerbucket bij de KFC zeker
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:32 schreef BDIL het volgende:
PACK OPENING :
http://www.twitch.tv/BBBcrew
Heb je nog nooit KFC gegeten?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Sowieso als ik later weg kan hier de grote stad in en al het vreten uitproberen
Jawel, beetje tegengevallenquote:
Ey fok jou nu heb ik zin in KFCquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Jawel, beetje tegengevallen
Denk maar aan die heerlijke stukjes kipquote:
Dus dat betekent weer veel Braziliaanse en Engelse teamsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:36 schreef Lindgren. het volgende:
Geen idee of het al genoemd is; nieuw toernooi incoming
EISEN:
Min. aantal competities: 3 basisspelers in je team
Max. aantal spelers uit één competitie: 5 basisspelers in je team
Toernooibonus 1 goud pakket.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Denk maar aan die heerlijke stukjes kip
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:39 schreef Emieliodinho het volgende:
Is er iemand die 30k coins heeft op ps3 voor mij? Wil echt dringend ben arfa en ramires kopen.
Sure, zet er maar iets op.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:39 schreef Emieliodinho het volgende:
Is er iemand die 30k coins heeft op ps3 voor mij? Wil echt dringend ben arfa en ramires kopen.
Ook offline?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:36 schreef Lindgren. het volgende:
Geen idee of het al genoemd is; nieuw toernooi incoming
EISEN:
Min. aantal competities: 3 basisspelers in je team
Max. aantal spelers uit één competitie: 5 basisspelers in je team
Toernooibonus 1 goud pakket.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:30 schreef Rijst het volgende:
Ik eet de laatste tijd geen kapsalon meer, ben nu meer van de zwankierpizza's
quote:
Ja dan houdt het op hèquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:41 schreef Emieliodinho het volgende:
1 minuutje moet even deze wedstrijd afmaken. Alvast bedankt!
Mijn moeder kan koken als de bestequote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:43 schreef n0ir het volgende:
Geen gekookte aardappels lusten![]()
je moeder kan gewoon niet koken.
Wel, maar niet voor het koken neequote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mijn moeder kan koken als de besteMaar met gekookte aardappelen kan je ook niet zoveel, enige is een beetje zout toevoegen, kruiden dringen verder toch niet door.
Na het koken vallen ze uit elkaar als je ze gaat marineren, krijg je een veredelde puree.quote:
Echt heeft ie mic aanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:46 schreef Snorrenbaard het volgende:
BDIL WORDT PISSIG OMDAT IE KANKERPACKS KRIJGT!!! RAGEINCOMING
Zometeen xbox'en, je gaat toch geen wiskunde leren...quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Na het koken vallen ze uit elkaar als je ze gaat marineren, krijg je een veredelde puree.
Dan zal het best lekker zijn hoor, geloof ik best
PRAKKIE MAKUH!!!!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Na het koken vallen ze uit elkaar als je ze gaat marineren, krijg je een veredelde puree.
Dan zal het best lekker zijn hoor, geloof ik best
Ik wilde dalijk eigenlijk expeditie robinson ff kijkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:48 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zometeen xbox'en, je gaat toch geen wiskunde leren...
Ik doe ook terugkijken, minder reclamequote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik wilde dalijk eigenlijk expeditie robinson ff kijken
Naja is goed, doe ik vanavond wel leren en terugkijken
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:48 schreef Emieliodinho het volgende:
Vilhete,
LM,
3-4-3
npowerleague 2, Barnet,
Portugal,
BIN 31k
12 doet het niet eens op mijn nieuwe laptopquote:
Jij denkt dat iemand je ff 30k gaat geven terwijl niemand je kent?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:48 schreef Emieliodinho het volgende:
Vilhete,
LM,
3-4-3
npowerleague 2, Barnet,
Portugal,
BIN 31k
Moest je nog iets anders doen, had ik ook. GJE heeft het gefixt.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
12 doet het niet eens op mijn nieuwe laptopKapt ermee bij het opstartscherm
Berkelium downloaden zeker, maar daarna deed ie het nog steeds nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moest je nog iets anders doen, had ik ook. GJE heeft het gefixt.
Neh, volgens mij had ik hem bij Thorb opnieuw gecracktquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Berkelium downloaden zeker, maar daarna deed ie het nog steeds niet
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:54 schreef Toefjes het volgende:
en 6 wedstrijden op rij verloren. Dit keer wel na strafschoppen, dus er is sprake van progressie.
Gekocht!quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:48 schreef Emieliodinho het volgende:
Vilhete,
LM,
3-4-3
npowerleague 2, Barnet,
Portugal,
BIN 31k
Naja ik had hem ook gecrackt op dezelfde manier als bij mijn broertje (mijn oude laptop ). Daar doet ie het gewoon en bij mij nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Neh, volgens mij had ik hem bij Thorb opnieuw gecrackt
Wanneer wou je gaan clubben?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:54 schreef Toefjes het volgende:
en 6 wedstrijden op rij verloren. Dit keer wel na strafschoppen, dus er is sprake van progressie.
EVen opnieuw alles doen dan, heb heel het FUT topic aan FM geholpen geloof ikquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja ik had hem ook gecrackt op dezelfde manier als bij mijn broertje (mijn oude laptop ). Daar doet ie het gewoon en bij mij niet
Ja,en dat zal ik wel een tijdje blijven, want hij crasht elke keer als ik het team van de tegenstander ziequote:
Kwartiertje?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:55 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wanneer wou je gaan clubben?
2x gedaan, daarna heb ik het maar opgegeven en schijt gehadquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:55 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
EVen opnieuw alles doen dan, heb heel het FUT topic aan FM geholpen geloof ik
Dat is maar eenmalig, in dat gewone toernooi.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:57 schreef Toefjes het volgende:
Waarom zouden mensen een heel nieuw team maken om aan het nieuwe toernooi mee te doen, waar je een goud pack kan winnen, terwijl je in het gewone gouden toernooi ook een goud pack kan winnen, plus 2000 coins?
Je gaat je huis in je huis halen?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik kom ouwe. Nog even vuilnisbak binnen halen enzo
Nee mijn avondeten.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je gaat je huis in je huis halen?
koel tiemquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:59 schreef zerokil het volgende:
Dalijk maar is spelen, nog 10k over straks waarschijnlijk 27k.
[ afbeelding ]
Chem binnenkort maar is fixen..
Als je 1x het gouden toernooi hebt gewonnen, kan je de 2e keer alleen nog maar 2K winnen.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:57 schreef Toefjes het volgende:
Waarom zouden mensen een heel nieuw team maken om aan het nieuwe toernooi mee te doen, waar je een goud pack kan winnen, terwijl je in het gewone gouden toernooi ook een goud pack kan winnen, plus 2000 coins?
Kun je nagaan hoe goed in presteer in de cupquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:00 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Als je 1x het gouden toernooi hebt gewonnen, kan je de 2e keer alleen nog maar 2K winnen.
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe goed in presteer in de cup
Met mijn schaduw elftal speel ik de cupquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:02 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]![]()
![]()
Je speelt alleen Divisies, daarom wist je het nog niet.
minimaal aantal leagues 3, maximaal spelers uit 1 league 5.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:04 schreef n0ir het volgende:
Broeders wat zijn de requirements voor de nieuwe cup dan?
Foto van jouw schaduw team?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met mijn schaduw elftal speel ik de cupMaar goed, moet ik die uitdaging dus nog volbrengen
Godver dan kan ik niet meedoen met mijn Colombiaanse baasjesquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
minimaal aantal leagues 3, maximaal spelers uit 1 league 5.
N'Zogbia is 1 van de snelste en behendigste spelers die ik in alle FUT's bij elkaar gehad hebquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:05 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ga wel zo'n vies team maken, ik ben die sweaty ***mongolen spuugzat in divisie 1.
![]()
![]()
Pacewhores here i come
Denk dat ik die wel makkelijk kan doen, nicequote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
minimaal aantal leagues 3, maximaal spelers uit 1 league 5.
Ben Speel jij ook vies?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
N'Zogbia is 1 van de snelste en behendigste spelers die ik in alle FUT's bij elkaar gehad heb
Moet je ook nog eens een 5atb van maken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:05 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ga wel zo'n vies team maken, ik ben die sweaty ***mongolen spuugzat in divisie 1.
![]()
![]()
Pacewhores here i come
Ik heb mn schaduw team verkocht, en heb nu een matig Russisch competitie team. Ben aan een 4-3-3 begonnen, die mijn huidig eerste elftal moet doen degraderen tot reserve team. Lavezzi LW, en Aguero in de spits. Verder moet ik er even over nadenkenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:06 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Foto van jouw schaduw team?![]()
Aha, moet lukken. Kom meestal slechte teams tegen
Nou, ik ben een pace user. Geen abuser. Heb nog niet zo heel veel sweaty goals gemaakt eigenlijkquote:
Ow oké. Heb je al eens eerder 4-3-3 gespeeld?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb mn schaduw team verkocht, en heb nu een matig Russisch competitie team. Ben aan een 4-3-3 begonnen, die mijn huidig eerste elftal moet doen degraderen tot reserve team. Lavezzi LW, en Aguero in de spits. Verder moet ik er even over nadenken
Afleggen en intikken gebeurd minimaal 2x per wedstrijdquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nou, ik ben een pace user. Geen abuser. Heb nog niet zo heel veel sweaty goals gemaakt eigenlijk
Gegroetquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:09 schreef Emieliodinho het volgende:
Ik zou als LW voor hazard gaan. Hij was ongelofelijk voor mij
Ohh Hazard heb ik wel een keer gehad, maar 30k heb ik nietquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:09 schreef Emieliodinho het volgende:
Ik zou als LW voor hazard gaan. Hij was ongelofelijk voor mij
Geld opgemaakt aan packsquote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ohh Hazard heb ik wel een keer gehad, maar 30k heb ik niet
Die twee wil ik ook voorin, en Thiago Silva met Chiellini achterin. Alleen kom ik in de knoop op de LB. Daar heb je buiten Maxwell niemand anders omdat je Lavezzi moet linken met Pastore.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 20:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb mn schaduw team verkocht, en heb nu een matig Russisch competitie team. Ben aan een 4-3-3 begonnen, die mijn huidig eerste elftal moet doen degraderen tot reserve team. Lavezzi LW, en Aguero in de spits. Verder moet ik er even over nadenken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |