Ik denk toch dat een maaltijd in Oeganda en hier wat anders in elkaar zit, ook qua smaakbeleving op dat moment.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:00 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oeganda. Maar dan had je wat rijst, aardappels, kool en ananas. Prima maaltijd hoor
Beide, maar dat eerste valt wel mee. Misschien dat je wel sneller met iets tevreden bent maar ik had er veel minder trek dan hier. Waarschijnlijk omdat je weet dat er toch minder isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik denk toch dat een maaltijd in Oeganda en hier wat anders in elkaar zit, ook qua smaakbeleving op dat moment.
Wat deed je in Oeganda, vakantie of vrijwelligerswerk?
Veel plezier ermee:Pquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar een hoer bestel. Ik bak er niks van.
Haal je een stukje vingertop van je vinger af en plak je het op die stokquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:00 schreef Reemi het volgende:
[..]
Misschien heeft hij van die aanraakgevoelige knoppen op zijn TV.
Geen butler hebben om de TV op het goede net te zettenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Haal je een stukje vingertop van je vinger af en plak je het op die stok
quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:04 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Haal je een stukje vingertop van je vinger af en plak je het op die stok
Die stok is backup voor de backup. Verder kijken dan je neus lang isquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Geen butler hebben om de TV op het goede net te zetten
Smerig?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gekookte aardappel ook nog, nog smerigerWaar was je dan dat je het vaak at
?
Lekker, zijn stierenballenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:05 schreef GuRBuH het volgende:
Man, koop ik één keer eieren bij de AH ipv bij de C1000 krijg ik dit:
[ afbeelding ]
En het zal ook wel heel warm zijn geweest, dan heb je over het algemeen sowieso minder trek. Maar denk ook wel dat dat meespeelt jaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:04 schreef Thorb het volgende:
[..]
Beide, maar dat eerste valt wel mee. Misschien dat je wel sneller met iets tevreden bent maar ik had er veel minder trek dan hier. Waarschijnlijk omdat je weet dat er toch minder is
The fuck is datquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:05 schreef GuRBuH het volgende:
Man, koop ik één keer eieren bij de AH ipv bij de C1000 krijg ik dit:
[ afbeelding ]
Stierenballenquote:
Ik lust bijna alles, maar gekookte aardappelen vind ik echt vies ja. Dat heeft niets met verwend zijn te maken.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Smerig?Sommige Nederlanders zijn veel te verwend. Breidt je smaakpapillen even uit
Wat eet je dan zoal in de week. Gebakken aardappels, rijst en pasta dan ofzoquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik lust bijna alles, maar gekookte aardappelen vind ik echt vies ja. Dat heeft niets met verwend zijn te maken.
Waarom koop je dan ook eieren zonder eerst in het doosje te kijkenquote:
Moet wel een rotkluis zijn ze door het geknipte gat te krijgenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:08 schreef zerokil het volgende:
Kijk de achtergrond dan zie je het toch wel.
Pasta, salades, rijst, en als ik aardappelen eet puree of stampot. En pizzaquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Wat eet je dan zoal in de week. Gebakken aardappels, rijst en pasta dan ofzoIk vind gekookte aardappels wel chill vooral bij bonen enzo
Asperges en mosselen ben ik dan weer geen fan vanquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:09 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Pasta, salades, rijst, en als ik aardappelen eet puree of stampot. En pizza![]()
En Mosselen en Asperges ook wel vaak, maar dan ligt het aan het seizoen
Nou sorry dat vind ik echt onzin. Aardappel hoort (imo) iedereen te lusten net als rijst, pasta en waterquote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik lust bijna alles, maar gekookte aardappelen vind ik echt vies ja. Dat heeft niets met verwend zijn te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |