Ik heb gelukkig een vriendin die 80% van de tijd kookt, anders zou het er voor mij precies zo uitzien.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:52 schreef Thorb het volgende:
Pizza en bier, culinair hoogstandje weer. Had geen zin om boodschappen te doen
Rijst en aardappelquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:54 schreef Greenpeas het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een vriendin die 80% van de tijd kookt, anders zou het er voor mij precies zo uitzien.
Ik heb rijst met sardientjes en aardappel. Hele maaltijd heeft misschien 3 euro gekost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verkoop dit effe dan stream ik de 160k wel dat overblijftquote:
Oki, smakelijkquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:55 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik verkoop dit effe dan stream ik de 160k wel dat overblijftBen eten
Wat een kutcombinatiequote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niets mis mee, behalve dat het aardappels moest zijn.
Ook als het één in stukjes gesneden aardappel is?quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niets mis mee, behalve dat het aardappels moest zijn.
Ik kan die van mijn hd recorder ding ook al 2 maanden niet vindenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:56 schreef Fuszy het volgende:
Godver, ik ben mijn afstandsbediening van mijn TV kwijt
ja jonguh nu kan ik niet meer gamenquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:57 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik kan die van mijn hd recorder ding ook al 2 maanden niet vindenMisschien onder mijn matras
Deze zomer best vaak gegeten, prima combinatie hoor. Zat wel wat bij die gekookte aardappels want het was lekkerder dan in Nederland.quote:
Heb je geen knopjes op de tvquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ja jonguh nu kan ik niet meer gamen
Gekookte aardappel ook nog, nog smerigerquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Deze zomer best vaak gegeten, prima combinatie hoor. Zat wel wat bij die gekookte aardappels want het was lekkerder dan in Nederland.
@Greenpeas dan heb je te weinig aardappel
Jawel. Zo ik zit op het goede kanaalquote:
Tussen de bankquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:56 schreef Fuszy het volgende:
Godver, ik ben mijn afstandsbediening van mijn TV kwijt
Geen bamboestok hebben naast je bed voor noodgevallenquote:
Oeganda. Maar dan had je wat rijst, aardappels, kool en ananas. Prima maaltijd hoorquote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gekookte aardappel ook nog, nog smerigerWaar was je dan dat je het vaak at
?
Misschien heeft hij van die aanraakgevoelige knoppen op zijn TV.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 19:00 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Geen bamboestok hebben naast je bed voor noodgevallen
Ik denk dat ik maar een hoer bestel. Ik bak er niks van.quote:Op donderdag 18 oktober 2012 18:53 schreef MartijnTor het volgende:
[..]
En weet Toefjes al wat voor heldjes hij gaat kopen straks?
Ik lust normaal geen aardappel, maar het is zeg maar gemaakt in die saus van de sardientjes en dan met ui en knoflook en weet ik veel wat nog meer m'n vriendin erin gooit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |